Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä liina suhteellisen samanlainen kuin hug a bub vai onko sellaista?

01.10.2008 |

HEI!

Esikoisen kanssa sain lainaksi ystävältäni huggiksen ja se oli kyllä hyvä, vaikkei liinailua aloitettukaan ihan alusta.Nyt meille on tulossa toinen lapsi ja olen aikeissa ostaa oman kantoliinan.Onko siis olemassa jotain toista hyvää kantoliinaa, jota voisitte suositella vai eikö ole huggiksen voittanutta?Mitä hyvää huggiksessa on sellaista mitä muissa ei ole?Minulla ei ole kokemusta kuin tuosta hug a bubista, mutta en ole mitenkään merkkiriippuvainen joten muutkin hyvät vaihtoehdot otetaan huomioon.

tiedosta kiitollinen Ahava

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo Me&Mama ja musta toimii oikein hyvin. Itsekin huggista hiplasin aikoinaan, mutta en keksinut miksi olisin maksanut siitä sellaiset 30-40 euroa enemmän - siis onhan siinä se kätevä sisäänrakennettu pussukka johon liinan saa taiteltua ja kivoja kuoseja/värejä, mutta silti.. ;-) Eli minusta nimi maksaa turhan paljon. Rohkeesti vaan ostat jonkun ei-merkkituotteen joka on hyvän mittainen, paksuinen ja hyvinkudottu.

Vierailija
2/4 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MamEco on tosi kiva, sisältää puuvillan lisäksi hamppua joten on vähän vahvempi ja antaa tukevan kantotuntuman.

BB-Slen on toinen josta olen itse tykännyt (ja myyn niitä myös joten tässä kytky).

Laita googleen "trikooliina", niin löydät paljon vaihtoehtoja. www.kantoliinakanava.fi on paikka, josta löydät paljon asiallista keskustelua kantoliinoista. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kanssa ihan hyvä. Tosin hintasuhteesta huggigseen en tiedä...

Vierailija
4/4 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemminkin 85 euroa (ne tavalliset kuosit). Eli ei mikään ihan valtava hintaero. Tietysti kannattaa luurata tarjouksia ja eri kauppoja.