Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti ongelmia Uberin ja Boltin kanssa

Vierailija
29.06.2026 |

Olen tilannut esim. Uberin ja sieltä tulee ilmoitus kuljettajasta rekisterinumeroineen.

Juuri ennen kun sen pitäisi saapua vaihtuukin rekkari ja auto ja aika alkaa juosta uudelleen. Sitten kun lopulta tulee se ilmoitettu auto niin juuri kun olen saapumassa kotiin, soittaa joku Suleiman tai Mohamed, että "misa sina ola - mina odota sinu" ja siitä veloitetaan peruutusmaksu, vaikka olen jo noussut sen auton kyytiin, jonka rekkari minulla luki sovelluksessa. Olen jo monta kertaa joutunut huutelemaan perään hyvitysmaksua. Uberilla on kaiken lisäksi todella surkea "asiakaspalvelu", ei ole mahdollisuutta kirjoittaa, mistä hyvitystä hakee vaan ainoastaan valita rasti ruutuun systeemillä vaihtoehto, mistä mikään ei välttämättä osu kohdilleen. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tue noita moniosaajia, jäi så nyt ruokaa osaat itse tehdä?

Vierailija
2/6 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa. Ei ole kertaakaan käynyt noin, vaikka olen tehnyt ehkä 500 matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseaiheutettu uikutus jälleen kerran

Vierailija
4/6 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan ole ollut ongelmia uberin tai boltin kanssa. En ole ikinä käyttänyt kummankaan palveluja.

Enkä käytä.

Vierailija
5/6 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tue noita moniosaajia, jäi så nyt ruokaa osaat itse tehdä?

miten se ruoka nyt tähän liittyy? Puhun taksimatkasta. Eikä tosiaan ole eka kerta vaan näitä on nyt ollut ainakin 3 kertaa enkä kaiken kaikkiaan ole matkannut kuin ehkä 15 matkaa. 

Mistä nykyään sitten saa tilattua ihan oikean taksin ja kantasuomalaisen kuljettajan?

Vierailija
6/6 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uberilla kannattaa ottaa pin-koodi vahvistus käyttöön. En tiedä saako boltilla vastaavaa. Itselläni ei ole ollut mitään kummempia ongelmia näiden kanssa paitsi korkean kysynnän aikaan, mikä nyt on melko odotettavissa oleva asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi