Osakkeiden ostaminen
Mitä osaketta kannattaa nyt ostaa jos haluaa tehdä nopean tilin (omistus max. 6 kk)?
Sijoitettava summa noin 4000 EUR.
Kommentit (24)
Tee itse tutkimistyösi ja sijoituspäätöksesi.
Heitän täysin intuitiolla, että Caterpillar. Jos pitäisi kaikista maailman osakkeista joku pakolla valita tähän kokeeseen. Äärimmäisen nousujohteinen historia ja vaikea uskoa, että se tämän meidän testin kohdalla muuttuisi;D
Vierailija kirjoitti:
Spasex
viikossa tippunut 17%
Nimenomaan osaketta jonka kurssi on pudonnut ja alhaalla.
Ap
En lähtisi ostamaan mitään osaketta anonyymin, asiaan vihkiytymättömän nettipalstan vinkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Noususta ei koskaan ole takeita, kai sen ymmärrät. Sijoita vain se rahamäärä, joka sinulla on varaa menettää.
Kultakaivosyhtiö Endomines tuplaa vielä tämän vuoden aikana!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Strategy.
Alhaalla on nyt monikin mutta nouseeko. En kyllä rupea niitä luettelemaan. Nyt on sellaiset ajat että ennustettavuus on huono. Itse ostan Valmettia, Konetta ja Aktiaa. Amazon on ainakin tippunut melko paljon ja Rheinmetall. Lähi-idän sota tehnyt pörssistä hyvin sekavan.
Osta nyt äkkiä jotakin, pyramidin huipulla olevat ovat kiitollisia.
Rheinmetall osaketta saisit neljä kappaletta. Noita Usan isoja yrityksiäkään ei saa montaa 4000 eurolla. Microsoft on myös alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Kultakaivosyhtiö Endomines tuplaa vielä tämän vuoden aikana!
Ei tuplaa.
Muistaakseni tällä palstalla suositellaan yleensä Tulikiveä.
Itse hajauttaisin tuon 2 - 3 eri osakkeeseen. Eri toimialoilta, niniin suursuurempi mahdollisuus saada tuottoa.
ei sellaista ollekaan, kristallipalloa kun ei ole.