Tilaan ruokaa joka päivä kaksi kertaa woltista, kysyttävää?
Kommentit (82)
Vain aniharva aikuinen ihminen tarvitsee 2 lämmintä ateriaa päivässä. Erittäin kovassa fyysisessä työssä se on mahdollista, mutta ei muuten. Veikkaankin, että ap on pläski. Ei muuta.
Minä tilaan usein lapsille ruokaa Woltilta kun olen itse töissä. Heistä on jännittävää, kun eivät voi etukäteen tietää, mitä portailla odottaa.
Onks ihmiset hiema laiskoi nykyää🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Tuet epätervettä alustataloutta. Oletko niin laiska paska ettet viitsi käydä kaupassa etkä osaa tehdä ruokaa?
Epassilla saa työpaikkalounaan ja Wolt tuo sen kotiovelle. Käytkö työpaikkaruokalassakin itse kokkaamassa?
Syöt lounasta kahdesti työpäivän aikana?
ei varmasti ole helppoa olla liikuntarajoitteinen, tsemppiä
Teillä Helsinkiläisillä on näköjään varaa tehdä mitä haluatte. En silti vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vain aniharva aikuinen ihminen tarvitsee 2 lämmintä ateriaa päivässä. Erittäin kovassa fyysisessä työssä se on mahdollista, mutta ei muuten. Veikkaankin, että ap on pläski. Ei muuta.
Syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Päivän kalorit yleensä 1300 kcl. Tuohon mahtuu myös aamiainen ja välipala. Kuka jaksaa syödä päivän kalorit vaan yhdellä aterialla? Kyllä siinä maha venyy. Toisekseen lämmin ruoka maistuu aina paremmalta kuin kylmä ruoka. Ehkä ap syö vaan kaksi ateriaa päivässä. Lämpimänä parempaa.
Mitä upeita asioita teet kaupassakäynniltä ja ruoanlaitosta säästyneellä ajalla? Roikut täällä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä upeita asioita teet kaupassakäynniltä ja ruoanlaitosta säästyneellä ajalla? Roikut täällä?
Minä lenkkeilen ja silti on aikaa käydä täällä, kuten sinullakin. Eri
Tilaatko ruuan teko tarpeet vai valmisruuat ?
Ei vaikuta siltä, että ketjusta olisit tullut kovin vakavasti otettavaa Q&A-sessiota. Harmi. Olisin halunnut kuulla, mitä tilaat ja esimerkkipäiviä. Onko eri jutut viikonloppuisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä valmistan ruokani itse. Onko kysyttävää?
Miten liittyy aloitukseen?
En ole edellinen, mutta itsestään selvästihän tuo liittyy aloitukseen, ap kertoo tilaavansa ruokaa Voltilta (sanamuidosta ymmärtäisin, että valmista ruokaa). Edellinen kommentoija taas kertoo tekevänsä ruokansa itse, joten hänen ei tarvitse tilata.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta siltä, että ketjusta olisit tullut kovin vakavasti otettavaa Q&A-sessiota. Harmi. Olisin halunnut kuulla, mitä tilaat ja esimerkkipäiviä. Onko eri jutut viikonloppuisin?
Tilaus riippuu siitä olenko selvinpäin vai päissään. Tilaukset vaihtelee.
Mahdutko vielä kämppäsi ovesta ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaus riippuu siitä olenko selvinpäin vai päissään. Tilaukset vaihtelee.
Aiotko tilailla alkomahoolia, kun se on mahdollista?
Monelleko tilaat? Mitä maksaa / kerta?
Se riippuu siitä kuinka kaukaa ruoka tulee. Itse asun lähellä keskustaa ja jos tilaan jotain apteekista tai lähellä olevista ravintoloista niin 2,50