Pelkään mennä yksin yöksi mökille
Jep, aivan irrationaalinen pelko joka olisi nyt ensi viikolla kohdattava. Olen ollut siellä lukuisia kertoja päivällä etätöissä ja muun perheen kanssa myös yötä mutta en yksin. Mitä pelkään? No en tiedä. Mökkimme on vanha hirsitalo, 100 -vuotias sukutalo. Ehkä pelottavinta on se että se on niin hiljainen… siis se ei natise eikä nitise. Vieressä menee tie eikä sieltäkään oikein äänet kantaudu (paksua vanhaa hirttä) lähelläkin on asutusta..
ihan irrationaalinen pelko. ”Kummittelua” siellä on kuulunut lähinnä pihalla. Ääniä ja sellaista mutta keskellä kirkasta päivää.
Vinkkejä millä tämän hölmön pelon saisi loppumaan. Päivällä ei ole mitään hätää mutta pimeys saa mielen laukkaamaan. Hölmöä, tiedän.
Kommentit (291)
Miksi ketjuun ei tule lisää vastauksia?
Toivon että sinne Mökille tulee vesivahinko ja joudut maksamaan omasta kukkarosta
Mua pelotti nuorempana niin, että aina jos olin yksin mökillä, mun oli pakko tissutella viiniä iltaisin. Alkoholi vei pelon tunteen täysin pois, jopa suht pieni annos. Mutta kun vuosia oli selvinnyt, vaikkakin sitten viinin avulla, sielä yksinkin, vähitellen sitä oppi ettei täällä järin vaarallista ole. Koska eihän se viini oikeastaan suojaa miltään, ei villieläimiltä, murtomiehiltä, henkiolennoilta. Vain suojaa omilta pelontunteilta. Nykyään viisikymppisenä, ja sinkkuna, mökkeilen mielelläni yksin enkä siellä pelkää selvinpäinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelotti nuorempana niin, että aina jos olin yksin mökillä, mun oli pakko tissutella viiniä iltaisin. Alkoholi vei pelon tunteen täysin pois, jopa suht pieni annos. Mutta kun vuosia oli selvinnyt, vaikkakin sitten viinin avulla, sielä yksinkin, vähitellen sitä oppi ettei täällä järin vaarallista ole. Koska eihän se viini oikeastaan suojaa miltään, ei villieläimiltä, murtomiehiltä, henkiolennoilta. Vain suojaa omilta pelontunteilta. Nykyään viisikymppisenä, ja sinkkuna, mökkeilen mielelläni yksin enkä siellä pelkää selvinpäinkään.
Ilmiannettu
Minä omistan tämän ketjun 👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻
👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻 Sekaantuu mustarastaan poikasiin
👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻 Vie mökillesi kihomatoja
👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻
👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻
👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä nyt mitään ole, mutta muista vaan olla katsomatta sitä sängyn alla olevaa valkoista tuijottavaa ruumista.
Ketäs se siellä häiritsee ellei haise.
Puppa heittää mädäntynyttä kaalisalaattia päällesi
👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻 Tänne toivotaan lisää Puppaa?
Mökin seinistä kiipeää yöllä tupajumeja , purevat sinua kun nukut