Pelkään mennä yksin yöksi mökille
Jep, aivan irrationaalinen pelko joka olisi nyt ensi viikolla kohdattava. Olen ollut siellä lukuisia kertoja päivällä etätöissä ja muun perheen kanssa myös yötä mutta en yksin. Mitä pelkään? No en tiedä. Mökkimme on vanha hirsitalo, 100 -vuotias sukutalo. Ehkä pelottavinta on se että se on niin hiljainen… siis se ei natise eikä nitise. Vieressä menee tie eikä sieltäkään oikein äänet kantaudu (paksua vanhaa hirttä) lähelläkin on asutusta..
ihan irrationaalinen pelko. ”Kummittelua” siellä on kuulunut lähinnä pihalla. Ääniä ja sellaista mutta keskellä kirkasta päivää.
Vinkkejä millä tämän hölmön pelon saisi loppumaan. Päivällä ei ole mitään hätää mutta pimeys saa mielen laukkaamaan. Hölmöä, tiedän.
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Ajattele ystäväni tavoin. Hän sinkkunainen viihtyi paljon mökillään, kaukana kaikesta. Kun joku kysyi miten hän uskaltaa olla siellä, eikö pelkää että tulee jotain murtomiehiä keskellä yötä?
Ystävä nauroi makeasti, että tuo on täysin toiveajattelua 😂
Ystäväsi on tyhmä. Aivan typerä kommentti, jos ajattelee, mitä murtomiehet ovat ihmisille tehneet...
Aja parta niin saat muuta ajateltavaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet vajaa!
Voitko lopettaa spämmäyksen tai oletko ap, joka yrittää pitää keskustelua yllä? Jos et halua keskustella, etsi muuta tekemistä. Todella laiskaa ja tylsää spämmäystä.
Vierailija kirjoitti:
Olet vieläkin Mammanpoika
Oletko palstaincel, että osaat kirjoittaa vain id i oottimaisia 2 sanan kommentteja?
Olet ap yhtä viisas kuin perunasäkki
Mieti, mitä pelkäät ja mikä olisi pahin asia, mitä voisi tapahtua. Mieti sitten, miten toimisit, jos niin oikeasti kävisi.
Yleensä se, että on varautunut ja suunnitelma, rauhoittaa mielen. Siinä tule sellainen olo, ettei ainakaan tule yllätetyksi, koska on etukäteen ajatellut, että näin voi käydä.
Eihän nyt vielä edes ole pimeää.
Mietis kun tulee murtovarkaita mökillesi. Minulla on mökki ja naapuri mökkiin on 40 metriä. Sinne tuli murtovarkaita kerran ja ne jäi kiinni koska olin hereillä ja näin miten naapurin murtauduttiin. Mulla ei ollut autoa pihassa joten ne luuli varmaan ettei mökissäni ole ketään.
Miksi saat asiallisia kommentteja!?
Miksi ihmiset ovat sulle ystävällisiä?
Ota sinä asioista selvää, ettei tarvi täällä joka välissä aukoa päätä, kun joku puhuu henkimaailman asioista ja Jumalasta. Se, että sinä et usko mihinkään, ei kyllä poista henkimaailman todellisuutta. Sori siitä.