Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo voimakas ihmisen haju kerrostalon rappukäytävässä

Vierailija
28.06.2026 |

Ja varmasti jo arvasitte mihin tämä on menossa. Musta tuntuu, että joku on mehehtynyt ja haju leviää rappukäytävässä. Mutta koska mulla on extra herkkä nenä enkä halua leimautua kylähulluksi, koen etten voi tehdä asialle oikein mitään. Haluaisin vahvistusta suuntaan tai toiseen olenko tod näk oikeassa vai väärässä.

Olennaista:

\- tilanne on kestänyt 5 päivää

\- 80-luvun kerrostalo, ihan hyvä ilmastointi

\- täällä alkoi ikkunaremppa samoihin aikoihin, mutta haju on alimmissa kerroksissa, ei ylhäällä josta remppa aloitettiin

\- asun 1.kerroksessa, en ole kehdannut lähteä tästä ylöspäin nuuhkimaan (kylähulluus) paitsi sinne ylimpään

\- haju tuntuu ainakin alhaalla ja ykkösessä

\- haju ei tunnu tulevan kenenkään ykkösen postiluukusta ja pohjakerroksen ainoa asukas on nähty hengissä

\- haju ei ole tunkeutunut asuntooni

\- muut ovat huomanneet oudon hajun mutta paljon lievempänä kuin minä, tosin eivät olleet haistelemassa pahimpana päivänä

HAJU

1.päivä: lähden viemään koiria ja meinaan tukahtua epämiellyttävään hajuun. Haju oli sama kuin vanhuksilla, mutta paljon voimakkaampi etenkin siihen nähden että missään ei vanhusta näy. Eikä tässä kerroksessa asu. Hajuun sekottui voimakas imelä katku, ikään kuin vanhus jolla voimakas, lievästi ehkä vaniljainen/kukkainen imelä hajuvesi olisi ihan vieressä. Ihmisen haju selkeästi, ikään kuin likanen tukka ja härskiintynyt ihon öljyn haju.

2.päivä: katku tuntuu voimakkuudeltaan nenässä kuin bensa, asetoni tai tinneri, edelleen haisee biologiselle materiaalille. Imelyys on noussut uusiin ulottuvuuksiin ja vanhushaju voimistunut kymmenkertaiseksi. Meinaan oksentaa ja henkeä on pidäteltävä. Jätän tuuletusparvekkeen oven auki.

3.päivä: tuuletus on auttanut jonkin verran, edelleen oksettaa mutta haju ei tunge läpi. Ilma seisoo ja on tosi tunkkainen. Hajuun liittyy mädäntyneen biojätteen haju.

4.päivä: voimakas tuulinen päivä, käytävä on suht raikas. Hajua on edelleen jäänyt tuulikaappeihin jumiin. Luulen että homma on ohi.

5.päivä: haju on taas takaisin, mutta tuuletus pitää sen aisoissa.

Sitä sanotaan, että sen tietää kun haistaa kuoleman. No mun mieli sanoo, että kuolemahan se siinä. Hajun lieventyminen tuntuu oudolta.

Voisi olla paskanen asunto jossa jätteet ja ulosteet muhii käytävään asti jossei siinä olis sitä selkeetä ihmisen hajua. Ja kun se ei ollut sellanen pelkän hien ja pesemättömyyden haju.

Voisi olla esim mädät ja käyneet omenat joista pistävä imelä haju, mutta kun se on musta ihan hyvä haju.

Vastaavan yökkäysreaktion oon kyllä aaanut joskus biojätteen hajusta.

Mitä mieltä raati on?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin yhden asunnon näytössä. Oli talo jossa asui paljon nuoria maahanmuuttajia. Asunto oli siivottu, mutta haisi vahvasti biojätteeltä. Ulkoroskis kaukana. Tuli tuo mieleen, olisiko joku kuollut siinä asunnossa. 

Se oli sinun pyllysi.

Vierailija
42/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useita ruumiita löytäneenä kuulostaa sinänsä ihan osuvalta kuvaukselta. Kuten muut sanoivat, isännöitsijään yhteys. 

Paskaisista asunnoista sen verran, että se tuoksu yllättävän vähän muhii ja leviää kuivuttuaan. Monesti yllättyy siitä, kuinka paskassa kunnossa paikat ovat, siis kilokaupalla ulostetta ympäriinsä, eikä haise rappuun saakka.

Kuolleet päästää ulosteet alleen, että ulosteen haju on ymmärrettävä. Myös vanhus-vaippahousun haju on paha, sellainen lääkeraato. Jos tiedätte mitä tarkoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain on lihava, yksinäinen vanhapiika kuollut ja kissat syövät nyt ruumista. 

Sinulla silmät kiiluu jo, että pääsisi ensimmäisenä paikalle varastelemaan arvoesineita JA RAHAA!!!

Vierailija
44/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ja mätänevän lihan haju ovat täysin eri asioita, vaikka suominaisten pesemättömät pillut usein raadolta haiskahtavatkin. 

Jännä, että niin hyvin homona tämän tiedät 😉🙃

Vierailija
45/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko haju tulla rakenteista eikä ihmisestä? Lattiamateriaali tai home?

Vierailija
46/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan haistanut "vanhushajua" elävästä ihmisestä. Peseytymättömiä 50+ ukkoja maalla bussissa olen haistanut. Sekö se on? Ei vanhuus mielestäni. 

Se on sellainen "pölyinen hilse". Täytyy olla iso ongelma peseytymisen kanssa, että ihmisestä voi haistaa ja katku jää perään leijailemaan. Yleensä vanhoja miehiä. Vanhukset harvoin haisee enää hielle, kun termostaatti on rikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huijari tehnyt tekoälyllä romaaninsa miten voisi huijata?

Vierailija
48/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotia on häiriköity hyvin kauan. Mm. CIA on avoimesti kehuskellut, kuinka laittaa toimiensa jälkeen jopa pölyt paikoilleen. No, joku mielisairas olikin ropeltanut tässä vasta imuria ja laittanut sinne vähän roskaa lisää. Ja myöhemmin tyhjännyt sitä. Hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset. 

 

Kiinnostaisi kuulla missä dokumentissa kehuvat lukuisilla MURHILLAAN. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan haista se jätesäiliö missä ne roskat nyt on .  Lämmin ilma niin komposti jäte ja kissan ulostehiekat. 

Vierailija
50/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

haju ei tunnu tulevan kenenkään ykkösen postiluukusta ja pohjakerroksen ainoa asukas on nähty hengissä

 

Mikään ei poissulje sitä, etteikö hänen asunnossaan voisi olla ruumis. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun ruumiin kanssa asutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset kulkee ovista kuin arabit . Nehän on huoltomiehiä. Tai muuta.  Romanit oli tullut Romaniasta ryöstämään kultaliikettä .  Katsoisitte niiden perään.   Kun joku kuolee myrkytettynä sekin osataan nykyään tutkia .  Rosvot jättää aina jälkiä itsestään.  Nykyään ei kannata enää pitää edes astioita kun nekin varastetaan . Kertakäyttö mukeja . Niitäkin on varastettu.  Ihmiset ei haise millekään hajuvedelle kuolleet.  Eikä ne vainajat haise vaan ulosteet ja vanhuksilla haavoja .  Jätetty pesemättä kotihoidossa. 

Vierailija
52/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy yhtenään joku jengi niistä jää jälkiä .  Milloin mitäkin . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet todella haisee makealle . 

Vierailija
54/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli vanhus haisee ammokiakille se on virtsatulehdus .  Vaatii lääkkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat koirasi on paskantanut ja pissannut sohvaan. 

Vierailija
56/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on asetoni haju sun omasta kusiputkesta virtsatulehdus .  

Vierailija
57/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatulehdusta ei aina huomaa eikä ymmärrä .   Äkkiä lääkäriin.  

Vierailija
58/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useita ruumiita löytäneenä kuulostaa sinänsä ihan osuvalta kuvaukselta. Kuten muut sanoivat, isännöitsijään yhteys. 

Paskaisista asunnoista sen verran, että se tuoksu yllättävän vähän muhii ja leviää kuivuttuaan. Monesti yllättyy siitä, kuinka paskassa kunnossa paikat ovat, siis kilokaupalla ulostetta ympäriinsä, eikä haise rappuun saakka.

Kuolleet päästää ulosteet alleen, että ulosteen haju on ymmärrettävä. Myös vanhus-vaippahousun haju on paha, sellainen lääkeraato. Jos tiedätte mitä tarkoitan.

Itseasiassa tulee kaikki nesteet, mm. hapot. ajan saatossa verikin.

Vierailija
59/59 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuukahtanut eli haistelkaa koirien kanssa mistä asunnosta tulee. Täällä kävi vastaava pari vuotta sitten, mutta onneksi eri rapussa. Löyhkä oli lopulta kauhea ja naapurit valittivat hajusta viikkoja kun vainajan asuntoa siivottiin ja tuuletettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi