Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt enkeliä tai puhunut " kuolleen" kanssa?

Vierailija
18.05.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleiden kanssa olen kommunikoinut myös useasti.

Ihan normaali olen, ei näistä kovin moni tiedä.

Vierailija
2/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa kohtasin äitini omassa kodissamme ja ihmettelin miten hän saattoi tulla kotimme ovesta sisään ja halasin häntä lämpimästi. Halauksen jälkeen äitini kertoi olevansa väsynyt ja lähti entistä makuuhuonettamme kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleesta isoäidistäni. Unessa tiedän, että hän on kuollut ja olen kiitollinen joka sekunnista hänen kanssaan. Mystinen tunne ja yleensä herään sitten silmät märkinä.

Vierailija
4/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuolleesta isoäidistäni. Unessa tiedän, että hän on kuollut ja olen kiitollinen joka sekunnista hänen kanssaan. Mystinen tunne ja yleensä herään sitten silmät märkinä.

Unessa me saunotetaan ja puetaan mummi viimeiseen leposijaansa. Jotenkin mystisesti on vielä elossa ja hyvästelee meidät.

Vierailija
5/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surin häntä jo todella paljon ja toivotin kuitenkin, että hän pääsisi kivuistaan. Tätini oli minulle läheinen, vaikka kaukana asuikin.

Eräänä yönä siinä yhdentoista aikaan näin unen, jossa tuli uhtäkkiä kirkas valkoinan valo ja rauhoittava musiikki kuului taustalla. Mitään muuta ia näkynyt eikä kukaan puhunut mitään, vain musiikki kuului. Musiikki oli lohdullista ja rauhallista. Heräsin unesta ja havahduin katsomaan kelloa. Myöhemmin kuulin, että tätini kuoli juuri silloin. Uskonkin, että tätini lohdutti minua ja jätti hyvästit silloin.

Vierailija
6/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin monella muullakin, niin tajuan aina unessani, että isäni on ollut koulleena jo pitkään, mutta hän vain tulee " moikkamaan" minua. Usein juttelemme ihan järkeviä..mitä minulle kuuluu ym. Jotenkin unessa on koko ajan ihan selvää, että kohta isä taas lähtee. Mekin halaamme ja joksus itkemme.

olen täysin varma, että isäni sielu vierailee luonani. Vaikka en ole uskovainen ihminen, en edes kuulu kirkkoon. Mutta sen vaan tuntee!

Vierailija
7/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wou, iho meni kananlihalle :-O

Vierailija
8/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en ole tällaisiin uskonut, mutta nyt on kyllä uskottava. Olen kiitollinen, että tätini luonani kävi, se auttoi surutyössä todella paljon.

T. 7

Vierailija
9/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kerennyt häntä tavata oikeassa elämässä. Anoppi (leski) täytti vuosia ja hänelle järjestettiin kotona juhlat. Siellä tapasin oikeastaan kaikki sukulaiset ensi kertaa.

Edellisenä yönä ennen näitä juhlia näin unen jossa seisoin onnittelujonossa. Appiukko tarjosi kättään tervehtiäkseen minua. Olin tarttumassa käteen, mutta samalla havahduin ja hätkähdin että " ethän sinä voi olla täällä, sinähän olet kuollut" . Appiukko sanoi siihen että " niin minä olenkin, mutta tottakai minä olen täällä juhlissa mukana!"

Ja näin mä uskon että se olikin. Appi oli siellä juhlissa meidän kanssa.

Vierailija
10/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kaikki laittaa vitsiksi. Mutta olen nähnyt valveilla ollessani pappani, mutta pelästyin niin paljon, että juoksin pakoon huoneesta, enkä siten saanut sanaakaan suustani. Kun palasin huoneeseen, niin pappa oli jo kadonnut.

Vierailija
11/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että kävi sanomassa heipat vielä... unia veljestä näen vieläkin usein, hän on niissä " elävänä" , vaikka unessakin tiedän, että hän on kuollut. Tulipas taas ikävä...

Vierailija
12/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun unen näin, laskettiin kyllä hyvin tarkkaan, että kyllä se oli tätini kuolinaika, minuutteja ei laskettu. Enhän minä voi todistaa, että hän se oli, mutta haluan uskoa niin. Se uni oli kyllä myös ihan aidosti todentuntuinen, se helpotus ja rauha tulvi läpi voimakkaana. 7

Vierailija
13/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuolla yksi hyvin vertasi, ei hän voi ole nähnyt valasta, vaikka unessa se tippui taivaalta. Ymmärrättekö eron.

Vierailija
14/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleen kohtaamisen unen rajamailla,jolloin vielä tietää että on hereillä mutta ei jaksaisi enää avata silmiään.

Isäni täti (erittäin läheinen) kuoli vähän ennen yo-kirjoituksiani ja hän tuli sanomaan minulle ed yönä ennen jännittävintä päivää että " hyvin kaikki menee" . Se lohdutti minua suuresti ja hyvin ne kirjoitukset menikin

Vierailija
15/15 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää millaisissa tilanteissa ja miltä susta tuntui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi