Lue keskustelun säännöt.
Miksi länsi on alkanut rappeutumaan 2000-luvulla?
28.06.2026 |
Länsimaalaisista yhä useampi on jotenkin sairas niin fyysisesti kuin henkisesti. Huumeiden käyttö räjähtänyt, ylipaino rehottaa, tatskat suosittuja, suvaitsemattomuus, luonnontieteiden vieroksuminen. Minusta tuollaiset kuulostaa neekeröinniltä, mutta että valkoisetkin...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla