Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä älysit festareitten olevan rahan tuhlaamista?

Vierailija
28.06.2026 |

Ei siellä kovin paljoa keski-ikäisiä enää ole.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on mun elämän suola. Jokainen saanee käyttää tienestinsä siihen mihin itse haluaa. N34

Vierailija
2/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v ja vielä en ole tajunnut. 65v pääsee jo ilmaiseksi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun opin mitä festari sana tarkoittaa. 

Vierailija
4/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole koskaan tykännyt ihmisjoukoista

5/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tiennyt sen aina että keikat ja festarit on turhaa skeidaa mutta kukin tyylillään ei ole mun asia tuomita 

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
6/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oöe koskasn tullut käytyä niillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta vanhana sinne onkin kiva mennä kuuntelemaan musiikkia kun pääsee yöksikin kotiin helposti.

Vierailija
8/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ikäiset siellä käy ihan vapaata tahdostaan OMILLA RAHOILLAAN.   kdtä ei kinosta ok, ja pysykööt poissa.  🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmekymppisenä. Lavalle ei näy yleisön takaa kunnolla, sää saattaa olla huono ja melu on valtava korvatulppien kanssakin. Sinne mennessä ja pois tullessa on valtavat ruuhkat. Jalat tulee tallatuiksi. Muistan olleeni ruisrokissa 70-luvulla, jolloin satoi ja kumisaappaat vajosivat koko ajan märkään hiekkaan tai saveen. 

Vierailija
10/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu festareista. Joissakin on kaiken ikäisiä, joissakin perheitäkin lapsineen. Live musiikki on kivaa lämpimänä kesäpäivänä. Rahaa kyllä kuluu, mutta lomalla pitää olla jotain kivaa joskus, kun talvet menee töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oöe koskasn tullut käytyä niillä.

Se on sinun päätös.   Minä käyn aina ja jokapaikassa jos vaan saan vapaata järjestettyä.

Vierailija
12/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle kolmekymppisenä. Lavalle ei näy yleisön takaa kunnolla, sää saattaa olla huono ja melu on valtava korvatulppien kanssakin. Sinne mennessä ja pois tullessa on valtavat ruuhkat. Jalat tulee tallatuiksi. Muistan olleeni ruisrokissa 70-luvulla, jolloin satoi ja kumisaappaat vajosivat koko ajan märkään hiekkaan tai saveen. 

Se on ollut sulle ikävää. Minä varustaudun kaikella tavoin festareille. Takakontti täynnä vaikka toisille jakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on tullut ensimmäisen kerran sellainen olo, että mitä järkeä. Jää siis varmaan festarit välistä tai sitten menee päiväseltään käymään. Menee ihan liikaa rahaa festareille (=juomiseen), kun laskee majoitukset yms mukaan.

Vierailija
14/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja 13 siis 42v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluu sikailusta maksaa. 

Vierailija
16/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meehhhän tekemään uusi paska aloitus jossa tulet pystyyn haukutuksi.  😅😅😅😅😅

Vierailija
17/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 festariliput ostettu ja 6 keikkalippua Altaalle.

Vierailija
18/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tarvinnut käydä yksilläkään festareilla. 😃 N47

Vierailija
19/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään sellaista älynnyt, vaikka olen jo 68v. Festareista ja keikoista saa niin paljon iloa elämään ja rahalle vastinetta, etten osaa pitää niitä tuhlauksena. Sen sijaan en viitsi enää matkustella ulkomailla, siinä on tullut kiintiö täyteen. 

Vierailija
20/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aika nuorena kun en ole koskaan käynyt.

Ei ole niissä kävijät ihan mun viiteryhmääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi