Nuori mies ja vanha nainen -kyllä miehiä kiinnostaa
Sanon tämän hyvännäköisenä 59v naisena ja jatkuvasti alle 30v miesten huomiota saavana
Kommentit (69)
Olin 10 vuotta nuoremman kanssa yhdessä joitakin vuosia. Se riitti minulle. Olen yhä edelleen aika hyvässä kuosissa. Mutta ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvännäköinen viisikymppinen mies, ja alle kolmekymppisetkin naiset ovat pyydelleet puhelinnumeroa.
Mutta mikään ei johtanut parisuhteeseen?
Oon 49v nainen ja olen yllättynyt , että baarissa minua pokaavat miehet isolla ikähaitarilla. 30v nuorin, 44v, oman ikäiset ja aina 60-v. asti. Oon ihan mukava tyyppi ja kurvikas, huoliteltu. En pukeudu mitenkään erityisen paljastavasti. Enkä ole superkaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvännäköinen viisikymppinen mies, ja alle kolmekymppisetkin naiset ovat pyydelleet puhelinnumeroa.
Mutta mikään ei johtanut parisuhteeseen?
Olen ollut puolet elämästäni parisuhteissa, josta lähes 20 vuotta saman kanssa. Nykyään olen aika ronkeli, ja viihdyn itsekseni.
Vanhemmilla naisilla suuremmat rinnat. Ja kokemusta on. Siksi kiinnostaa.
Oon ollut yli puolet elämästäni syömishäiriöinen ja äärimmäisen arka kroppani suhteen.
Vasta nyt päälle 35 vuotiaana, lähempänä 40v alkaa olemaan vähän hällä väliä, en jaksa stressata touhuja enkä ajattele miltäköhän mikäkin kulma näyttää ja teenköhän nyt ihan oikein jne. Muutenkin elämän asenne rennompi.
Nuorena tyttönä kauhea epävarmuus kehon suhteen kun vertaili itseään muihin ja sängyssäkin piti piilotella ja yritti oikein opettelemalla opetella temppuja ja hävetti jos ei tiennyt mitä pitää tehdä ja aina tuntui, ettei riittänyt vaikka ei ikinä kukaan mitään sellaista sanonutkaan.
Ihan nätti ja hoikka oon edelleen mutta karissut se suorittaminen, se on yleensä vaan hauskaa ja jos ei ole niin senkin osaa sanoa.
Miehet kai keskimäärin ottaa sen kehonsa ja tekemiset vähän rennommalla meiningillä nuoremmsta asti.
On tuossa perääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puutteessa oleva nuorimies aina spermaviemäriä kaipaa. Jonnekin ne on pussit tyhjennettävä.
Se puutteessa oleva nuorimies ei saa muuta? Ja naisellekin käy pelkkä seksi, ei se halua passattavaa takiaista.
Ja vanhemmat saa ihan valita näistä nuorista miehistä kenet kelpuuttaa ja saa seksiä muualtakin :D
Ottaako päähän?
Miksi ottaisi? Reikä se on siallakin.
Ja se reikä ohjaa sunkin elämää nulikka :)
Mua kiihottaa yks 50 v laiha nainen. Sopivan kypsäkän näköinen voisi opettaa mulle parit temput.Nams
T. 30v mies