Nuori mies ja vanha nainen -kyllä miehiä kiinnostaa
Sanon tämän hyvännäköisenä 59v naisena ja jatkuvasti alle 30v miesten huomiota saavana
Kommentit (69)
Kyllä puutteessa oleva nuorimies aina spermaviemäriä kaipaa. Jonnekin ne on pussit tyhjennettävä.
Tutullani on lähes 30 vuotta nuorempi mies. Hyvin menee ja kiihkeää on. Nainen 65, mies 36.
Kyllähän 50v+ ryppypussit yrittää, mutta saavat tympääntyneen katseen vastineeksi. Neekereille tosin kelpaa reikä kun reikä ikään katsomatta. Nussikaa niitä ja jättäkää valkoiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puutteessa oleva nuorimies aina spermaviemäriä kaipaa. Jonnekin ne on pussit tyhjennettävä.
Se puutteessa oleva nuorimies ei saa muuta? Ja naisellekin käy pelkkä seksi, ei se halua passattavaa takiaista.
Ja vanhemmat saa ihan valita näistä nuorista miehistä kenet kelpuuttaa ja saa seksiä muualtakin :D
Ottaako päähän?
Mies ja hieman vanhempi nainen, kyllä.
Nuori ja vanha, ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se puutteessa oleva nuorimies ei saa muuta? Ja naisellekin käy pelkkä seksi, ei se halua passattavaa takiaista.
Ja vanhemmat saa ihan valita näistä nuorista miehistä kenet kelpuuttaa ja saa seksiä muualtakin :D
Ottaako päähän?
Miksi ottaisi? Reikä se on siallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miehiä kiinnostaa seksi naisen kanssa, mutta turha luulla mitään muuta.
Tuskinpa kukaan luulee ja naisillakin on se naiivius kariintunut eikä edes halua mitään sen kummempaa.
Mulla on yks 10v nuorempi nyt perässä ja vähän väliä keksii jotain asiaa mun luokse kun menin sen kanssa sänkyyn, pakko ottaa etäisyyttä ettei saa ideoita. Ainakin on muuttunut aremmaksi ja katseesta ei voi erehtyä.
Yks 24v on alkanut juttelemaan päivittäin netin kautta, samassa tilassa ollessa onkin sit hiljaisempi mutta hakeutuu seuraan. Silläkin on välillä se hiton katse!
Edellinen oikea viritys oli 7v nuorempi, oon itse 38. No sen katsetta olis kyllä mielellään tuijotellut pidempäänkin, ei edes päästy sänkyyn kun mies oli kovin arka.
Miehet hakevat säännöllistä seksiä sulta. Eivät he välitä muusta kun "saispa taas pilluu".
Kävis mulle mutta aina joku alkaa vihjailemaan suhteesta ja sit sattuukin ja häviää kuvioista kun ei sitä saanut.
Naiset taitaa olla rivompia kuin miehet. Vai onko noi miesten kirjoituksia. Eiköhän miehet tykkää kunnollisista vanhanajan naisista ei mistään tyrkyistä. Joku nuori mies voi tykätä kokeneemmasta naisesta mutta en usko että haluaa seurustella jonkun tätiihmisen kanssa.
Onhan se kiva kun joku ikäihminen tuntee itsensä hyvännäköiseksi.Harvemmin sellaisia näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako päähän?
Ottaa näköjään rankasti päähän.😄 Onkohan näm kiukkuajat itse kovinkin rupsahtaneita ukonrähjiä, kun noin vatuttaa naisten valinnanvapaus?
Vierailija kirjoitti:
Naiset taitaa olla rivompia kuin miehet. Vai onko noi miesten kirjoituksia. Eiköhän miehet tykkää kunnollisista vanhanajan naisista ei mistään tyrkyistä. Joku nuori mies voi tykätä kokeneemmasta naisesta mutta en usko että haluaa seurustella jonkun tätiihmisen kanssa.
Älä sinä usko, "vanhanajan mies".
t.N57 + M33
Ei ainakaan mun poikia kiinnosta keskiikäiset naiset. En usko että olisi yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako päähän?
Miksi ottaisi? Reikä se on siallakin.
No sä et ainakaan tuolla asenteella sitäkään reikää tuu saamaan.
Miten kiukuttaa joitain nykyään kun nainenkin saattaa haluta vaan seksiä?
Niiltä muilta siis, ei sulta kun olet vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mun poikia kiinnosta keskiikäiset naiset. En usko että olisi yleistä.
Tuskin kaikkea vanhemmille kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjentää kassit suhun ja sen jälkeen dumppaa.
Yllättävän usein se onkin mies, joka alkaa haikailemaan perään vaikka nainen on ajatellut sen vaan yhden yön jutuksi tai hauskanpidoksi niin pitkään kunnes tulee joku varteenotettava vastaan.
Mies luulee jos "oot kerran antanut niin miks et toisenkin". Säännöllisen seksin perässä he ovat. - eri
Niinhän nainenkin tuossa kuviossa on, mutta mies on se joka alkaa haluta muuta. Lue kunnolla.
Ilmaisen kodinkoneen?
Sulla on nyt jotenkin tosi vaikea käsittää että se saattaa olla se vaan seksiä halunnut mies, joka alkaa haluamaan suhdetta ja saa näpeilleen kun nainen(kin) on halunnut van seksiä eikä mistään kummemmasta unelmoinut. Näitä käy vielä melko usein.
Miksi se on sulle niin vaikea paikka? Sulle ei riitä ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjentää kassit suhun ja sen jälkeen dumppaa.
Yllättävän usein se onkin mies, joka alkaa haikailemaan perään vaikka nainen on ajatellut sen vaan yhden yön jutuksi tai hauskanpidoksi niin pitkään kunnes tulee joku varteenotettava vastaan.
Mies luulee jos "oot kerran antanut niin miks et toisenkin". Säännöllisen seksin perässä he ovat. - eri
Niinhän nainenkin tuossa kuviossa on, mutta mies on se joka alkaa haluta muuta. Lue kunnolla.
Ilmaisen kodinkoneen?
Sulla on nyt jotenkin tosi vaikea käsittää että se saattaa olla se vaan seksiä halunnut mies, joka alkaa haluamaan suhdetta ja saa näpeilleen kun nainen(kin) on halunnut van seksiä eikä mistään kummemmasta unelmoinut. Näitä käy vielä melko usein.
Miksi se on sulle niin vaikea paikka? Sulle ei riitä ketään?
kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja hieman vanhempi nainen, kyllä.
Nuori ja vanha, ei ei.
Mitkä nää rajat olis vuosissa?
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin luulin, mutta naimisiin päädyin. Mies on 20 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät? Ei minunkaan kollegani tiedä, että hänen poikansa on yrittänyt pokailla mua kun osuttiin samaan aikaan viihteelle. Kerroin kohtaamisesta, eikä hän ollut siitä kuullut. Luuletko että on kuullut pokailuistakaan?
Haluamalla sitouttaa naisen parisuhteeseen?
Varmaan kutakuinkin kuka tahansa sais sitä pelkkää seksiä muualtakin.