Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori mies ja vanha nainen -kyllä miehiä kiinnostaa

Vierailija
28.06.2026 |

Sanon tämän hyvännäköisenä 59v naisena ja jatkuvasti alle 30v miesten huomiota saavana

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miehiä kiinnostaa seksi naisen kanssa, mutta turha luulla mitään muuta.

Älä luule, vanha rupsake. Minulla on monivuotinen avomies, yli 20v nuorempi.

N57

Vierailija
22/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kukaan luulee ja naisillakin on se naiivius kariintunut eikä edes halua mitään sen kummempaa. 

Mulla on yks 10v nuorempi nyt perässä ja vähän väliä keksii jotain asiaa mun luokse kun menin sen kanssa sänkyyn, pakko ottaa etäisyyttä ettei saa ideoita. Ainakin on muuttunut aremmaksi ja katseesta ei voi erehtyä. 

Yks 24v on alkanut juttelemaan päivittäin netin kautta, samassa tilassa ollessa onkin sit hiljaisempi mutta hakeutuu seuraan. Silläkin on välillä se hiton katse!

Edellinen oikea viritys oli 7v nuorempi, oon itse 38. No sen katsetta olis kyllä mielellään tuijotellut pidempäänkin, ei edes päästy sänkyyn kun mies oli kovin arka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjentää kassit suhun ja sen jälkeen dumppaa.

Yllättävän usein se onkin mies, joka alkaa haikailemaan perään vaikka nainen on ajatellut sen vaan yhden yön jutuksi tai hauskanpidoksi niin pitkään kunnes tulee joku varteenotettava vastaan. 

Vierailija
24/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kukaan luulee ja naisillakin on se naiivius kariintunut eikä edes halua mitään sen kummempaa. 

Mulla on yks 10v nuorempi nyt perässä ja vähän väliä keksii jotain asiaa mun luokse kun menin sen kanssa sänkyyn, pakko ottaa etäisyyttä ettei saa ideoita. Ainakin on muuttunut aremmaksi ja katseesta ei voi erehtyä. 

Yks 24v on alkanut juttelemaan päivittäin netin kautta, samassa tilassa ollessa onkin sit hiljaisempi mutta hakeutuu seuraan. Silläkin on välillä se hiton katse!

Edellinen oikea viritys oli 7v nuorempi, oon itse 38. No sen katsetta olis kyllä mielellään tuijotellut pidempäänkin, ei edes päästy sänkyyn kun mies oli kovin arka. 

Miehet hakevat säännöllistä seksiä sulta. Eivät he välitä muusta kun "saispa taas pilluu".

Vierailija
25/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän usein se onkin mies, joka alkaa haikailemaan perään vaikka nainen on ajatellut sen vaan yhden yön jutuksi tai hauskanpidoksi niin pitkään kunnes tulee joku varteenotettava vastaan. 

Tämä!!! Joskus sinkkuaikoina olisin halunnut fwb:n, että olis ollut säännöllinen seksielämä jonkun tutun ja taitavan kanssa ja samalla voinu rauhassa odotella seurusteluun sopivaa kolahdusta, ja miehet aina innostuikin ideasta alkuun, mut sit ajan kanssa ne kuitenkin ois halunneet seurustella. Tuli itkua ja draamaa ja mustasukkailua. Päädyin sit olemaan selibaatissa sinne asti, että tapasin nykyisen mieheni.

Vierailija
26/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet hakevat säännöllistä seksiä sulta. Eivät he välitä muusta kun "saispa taas pilluu".

Näin minäkin luulin, mutta päädyin naimisiin. Sivusta

Vierailija
27/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies luulee jos "oot kerran antanut niin miks et toisenkin". Säännöllisen seksin perässä he ovat. - eri

Vierailija
28/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kiinnostaa, koska olet helppo oman ikäisilläännon sentään joku rima, toisin kuin sulla. Sitä paitsi ne pelleillee sun kanssa ja sä oot ihan et uuh, oon tosi hottis 😂

Aika usein on kyse tästä ja mietin ihan samaa, kun joku nelikymppinen tavismamma vatsamakkaroineen ihan intona kertoi kuinka hänen perässään parikymppiset juoksivat koko juhannusfestarin ajan.

Vierailija
29/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies luulee jos "oot kerran antanut niin miks et toisenkin". Säännöllisen seksin perässä he ovat. - eri

Niinhän nainenkin tuossa kuviossa on, mutta mies on se joka alkaa haluta muuta. Lue kunnolla.

Vierailija
30/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän nainenkin tuossa kuviossa on, mutta mies on se joka alkaa haluta muuta. Lue kunnolla.

Ilmaisen kodinkoneen?

Vierailija
31/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisen kodinkoneen?

Eli parisuhteen. Mikset voi kutsua sitä parisuhteeksi? Miehille seksi+kodinhoitaja=parisuhde. Ja se just oli tuossa se ongelma, kun nainen olis halunnut vain sen seksin.

Vierailija
32/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

No mikäs siinä, jos ei lapsia halua ja omaishoito kiinnostaa

Vierailija
33/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kiimakalleja kiinnostaa. Kun kiima laantuu, niin voi ajatukset muuttua

Olen miestäni 20 vuotta vanhempi. Olemme olleet naimisissa jo vuosia. Kiima ei tunnu laantuvan.

Madame Macron?

Luuletko tuon tosiaan olevan maailman ainoa tapaus?

En tietenkään. Maailmassa on paljonkin miehiä, jotka tykkäävät vanhoista naisista ja nuorista pojista. 

Vierailija
34/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Itse asiassa miesten eliniän odote on niin paljon alhaisempi kuin naisten, että noi just varmaan menee aika samaan aikaan huonoiksi

Vierailija
35/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kiimakalleja kiinnostaa. Kun kiima laantuu, niin voi ajatukset muuttua

Olen miestäni 20 vuotta vanhempi. Olemme olleet naimisissa jo vuosia. Kiima ei tunnu laantuvan.

Madame Macron?

Luuletko tuon tosiaan olevan maailman ainoa tapaus?

En tietenkään. Maailmassa on paljonkin miehiä, jotka tykkäävät vanhoista naisista ja nuorista pojista. 

Miksi sitten kysyit? 🤦🏻‍

Vierailija
36/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v. nainen ja ei kiinnosta nuoremmat enkä usko että moni nuori on aidosti minun ikäisistä kiinnostunut, näytti miltä hyvänsä. Poikkeuksia aina löytyy tottakai. Joitakin nuorien kännisiä lirkutteluja baarissa en ottaisi kovin vakavasti. 

Itse en voisi kuvitella olevani suhteessa esim. 24-vuotiaan kanssa saati harrastaa seksiä. Oma lapseni on tuon ikäinen. 

Olen sinkku ja jos joskus vielä jonkun tapaan niin eiköhän hän ole ikäiseni tai hieman vanhempi. En myöskään itse haluaisi paljon vanhempaa kumppania. Parikymppisenä yli 30-vuotiaiden isku yritykset lähinnä kuvotti tai huvitti.

Vierailija
37/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa, hyi helvetti

🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
38/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Itse asiassa miesten eliniän odote on niin paljon alhaisempi kuin naisten, että noi just varmaan menee aika samaan aikaan huonoiksi

Ai 20 vuotta :D

Kokeile 5

Vierailija
39/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Ai 20 vuotta :D

Kokeile 5

Kirjoitin, että menevät samaan aikaan huonoiksi, en että kuolevat tasan samaan aikaan. Lue kunnolla, kuten sulle jo edelläkin sanottiin

Vierailija
40/60 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voin tissejäni esitellä 20 vuotta nuoremmalle miehelle hänen niin halutessaan. Otamme videopuhelun ja hän tyhjentää kassinsa tuossa tuokiossa. En luule yhtään mitään enempää. Ihan hauskaa pikku ajanvietettä. Olen yli 50-v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi