Nyt kyllä sanon mielipiteeni. Ei lasten mummolassa olo ole mitään " hoidossa" olemista!
Jo täällä on kummallisia äitejä, kun eivät millään haluaisi että se jessica janika viettäísi aikaa mummonsa ja pappansa kanssa. Täytyy sano että olette kyllä omituisia koko konkkaronkka. Ette ajattele yhtään, mitä lapsi voi oppia isovanhemmilta, mitä tarinoita siellä turistaan kun ei itse olla kuulemassa jne.
Itsekkyys huipussaan.
" Eihän nyt hyvä äiti anna ikinä, koskaan omaa lastaan kenenkään hoitoon!"
Puuh!
Kommentit (9)
Voipi vaikka imetys keskeytyä ennen kouluun menoa.
kyllä meillä ainakin lapset tosiaan menisivät hoitoon, jos mummolaan suostuttaisiin ottamaan. Vaikea uskoa, että siinä kovin kummoisia tarinoita kertoivat, olisihan tässä ollut jo toistakymmentä vuotta aikaa niitä lapsille kertoa.
mutta nyt oli kyse vauvoista lähinnä. Heille tärkein asia on että äiti lähellä HETI kun heillä jotain hätää. Näin se vain on. Sit on ihanaa lähteä mummolaan kun Veera / Anna 2v tietää että siellä leivotaan pullia ja luetaan ja kaikkea muuta kivaa ja tietää myös että äiti tulee huomenna takaisin. Jos olet tuota mieltä et ole lukenut paljoakaan lasten kehityspsykologiaa.
meillä ainankin 3v pyytää itse päästä isovanhemmille. Joko vanhempien kanssa tai yksin. On ollut monesti vanhemmillani yökylässä eikä yhtään ole itkenyt vanhempien perään.
lapsi kun on nähnyt vanhempiani vastasyntyneestä lähtien monta kertaa viikossa. Varsinkin äitini on lapselle todella läheinen.
ei tosin ole oma valinta. Joten kaikilla ei aina ole siitä kiinni, etteikö antaisi lapsiaan mummolaan.
minusta ei todellakaan ole mitenkään kamalaa jos vauva silloin tällöin tutuilla ja turvallisilla isovanhemmilla yötä.
Paljon kamalampaa on katsella niitä alle vuoden ikäisiä päiväkodissa äidin perään itkemässä.
Vierailija:
mutta nyt oli kyse vauvoista lähinnä. Heille tärkein asia on että äiti lähellä HETI kun heillä jotain hätää. Näin se vain on. Sit on ihanaa lähteä mummolaan kun Veera / Anna 2v tietää että siellä leivotaan pullia ja luetaan ja kaikkea muuta kivaa ja tietää myös että äiti tulee huomenna takaisin. Jos olet tuota mieltä et ole lukenut paljoakaan lasten kehityspsykologiaa.
Vierailija:
Omat isovanhemmat olivat minulle todella tärkeitä ja olen ikionnellinen, että vanhempani veivät minua isovanhempien luo. Se rakkauden ja huolenpidon määrä on sellainen, jota en ole keski-ikää lähestyessänikään unohtanut.