Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Pajulahti väittää, että suomalaisten arvo on toisesta huolehtiminen

Vierailija
28.06.2026 |

Ja paskat

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenvikainen ukkeli. Kuula kalloon.

Vierailija
22/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatia ei kuulu politiikkaan, sanoi eräs irvinaamainen hampurilaisenpaistaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Todennäköisesti. 
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt. 

Vierailija
24/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on yhteiskunnan kaikkein olennaisin mittari.

Välinpitämättömyys ja kylmyys saa kaiken muunkin hyvän valumaan viemäristä alas.

Päinvastoin. Oma vastuu elämästään auttaa hahmottamaan myös muiden tarpeet. Nykyinen yhteiskunta ilmaisrahoineen, vieläpä ulkomailtakin tulleille, aiheuttaa vain ihmisvihaa.

Vierailija
25/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä on yksin pärjäämisen kulttuuri ollut aina. Avun pyytämistä pidetään heikkoutena.

Ja yleensä saa todella tylyn vastaanoton kun apua pyytää, vaikka pyytää hyvin harvoin, sanotaan suoraan että itse pitää ottaa itseään niskasta kiinni. Vaikka pyytää apua ihmiseltä jolle maksetaan palkkaa siitä että hänellä on tietotaitoa jolla voi auttaa. Eipä paljon kiinnosta työnteko eikä auttaminen. Palkkaa on kuitenkin kiva nostaa ja levitellä asiakkaiden yksityisasioita toisille vaikka on luottamustehtävässä.

Vierailija
26/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on yhteiskunnan kaikkein olennaisin mittari.

Välinpitämättömyys ja kylmyys saa kaiken muunkin hyvän valumaan viemäristä alas.

Suomessa sitä viemärinaukkoa on suurennettu oikein urakalla viime vuosina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nui kommarit ovat ihmeellisiä. Aina nuolleet Neuvostoliittoa, Venäjää, ja nyt harhaisina häpeävät toimiaan ja yrittävät siirtää aiemmat toimensa esim.perussuomalaisten harteille. Ei onnistu länsileikkipunikki.

Vierailija
28/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on yhteiskunnan kaikkein olennaisin mittari.

Välinpitämättömyys ja kylmyys saa kaiken muunkin hyvän valumaan viemäristä alas.

Itse ainakin huolehdin läheisistään sen, mitä pystyy, kun hekin ovat ihan oikeustoimikelpoisille kansalaisia. Numeroa en siitä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.

 

Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...

Samaa mieltä. Elämänvirhe oli muuttaa takaisin Suomeen

T. Venäläinen loinen

Njo mjuuta tjakaisin.

Vierailija
30/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1960-1970 ja vielä 1980 luvullakin huolehdittiin toisista. Oli itsestään selvää, että käytiin tervehtimässä esim. sairasta koulukaveria ja viestiin läksyt tiedoksi. Samalla jotain karkkia, josta toinen pitää ja ehkä Aku Ankka tms viihdyke. 

 

Noina aikoina kokoonnuttiin suvuttain yhteen pienenkin juhlan tiimoilta. 

 

Yhteishenki ei synny olemalla vaan rakentamalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.

 

Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...

Mitä sinun mielestä se huolehtiminen sitten on? Täällä ei kenekään tarvitse kerjätä kadulla, jonkinlainen sosiaaliturva on olemassa, monet vapaaehtoisjärjestöt jakavat ruoka-apua jne.

Vierailija
32/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten persutrollit saa väännettyä joka asian ma muihin?

Se on aika ikävä lahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todellakaan ole. 

 

Tutkimus järjesti 63 maata empaattisuuden perusteella. Suomalaiset ovat aika tunnekylmää kansaa, ainakin jos Michiganin yliopiston tuoretta tutkimusta on uskominen. Tutkimus listasi 63 maata näiden kansalaisten empaattisuuden mukaan.

Suomi jäi kuudenneksi viimeiseksi, hännänhuippu oli Liettua. Kolmen kärjen muodostivat Ecuador, Saudi-Arabia ja Peru, neljännelle sijalle ylsi Tanska.

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000001932364.html

Vierailija
34/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten persutrollit saa väännettyä joka asian ma muihin?

Se on aika ikävä lahja.

Se on suurin, yksittäinen asia, mikä on täydellisesti pilannut Suomen. Oho, onpa ihmeellistä huolestua turvallisuudesta ja taloudellisesta hyvinvoinnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten persutrollit saa väännettyä joka asian ma muihin?

Se on aika ikävä lahja.

Se on suurin, yksittäinen asia, mikä on täydellisesti pilannut Suomen. Oho, onpa ihmeellistä huolestua turvallisuudesta ja taloudellisesta hyvinvoinnista.

Ilmankos ne pitää pilata kummatkin, kiitti vaan persut.

Vierailija
36/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten persutrollit saa väännettyä joka asian ma muihin?

Se on aika ikävä lahja.

Se on suurin, yksittäinen asia, mikä on täydellisesti pilannut Suomen. Oho, onpa ihmeellistä huolestua turvallisuudesta ja taloudellisesta hyvinvoinnista.

Ilmankos ne pitää pilata kummatkin, kiitti vaan persut.

Älä unta nää. Ainoa porukka, joka aidosti haluaa hyvinvointiyhteiskunnan takaisin. Muista, että on sinun syysi, että naiset eivät voi enää turvallisesti käyttää taksia, suomalaisia naisia ja lapsia hyväksikäytetään ja syrjäytyneiden elämää ei voida enää pelastaa, vain näiden riistäjien. Karma kostaa kyllä väärät valinnat.

Vierailija
37/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on roinaava, loisiva ryssänpersu. 

Ap on kaikista huolehtiva nallekarhu. Kukaan ei vaan tajua sitä. :(

Vierailija
38/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on roinaava, loisiva ryssänpersu. 

Ap on kaikista huolehtiva nallekarhu. Kukaan ei vaan tajua sitä. :(

Hiljainen ja rauhallinen ihminen teurastetaan, vähintään henkisesti

Vierailija
39/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.

 

Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...

Puhut nyt ilmeisesti sellaisesta naapuriavun tyyppisestä huolehtimisesta? Taloudellisesti Suomi huolehtii kaikista tänne tulijoista jopa niin hyvin, että meinaa omat unohtua. Mutta tulijat ne vaan valittaa. Ei ole kenenkään pakko tänne tulla.

Vierailija
40/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialistista hömpänpömppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan