Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Pajulahti väittää, että suomalaisten arvo on toisesta huolehtiminen

Vierailija
28.06.2026 |

Ja paskat

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatia ei kuulu politiikkaan, sanoi eräs irvinaamainen hampurilaisenpaistaja.

Jos yrität Purraa maalittaa niin valehtelet, hän ei sanonut noin.  Mutta vassarit ne jatkaa tätä vääristelyään ja valehteluaan maailman tappiin asti.  

Vierailija
42/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti huolehtii vain itsestään eikä välitä muista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Todennäköisesti. 
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt. 

Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.

 

Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.

https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta. 

Vierailija
44/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Todennäköisesti. 
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt. 

Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.

 

Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.

https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta. 

Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.

Vierailija
45/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Todennäköisesti. 
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt. 

Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.

 

Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.

https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta. 

Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.

Joku oli lopettanut 2 vuoden opiskelun jälkeen. "koira haudattuna" vaiko vain oppilaiden savustaminen?

Vierailija
46/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Todennäköisesti. 
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt. 

Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.

 

Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.

https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta. 

Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.


Ruikuti ruikuti. 
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Todennäköisesti. 
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt. 

Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.

 

Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.

https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta. 

Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.


Ruikuti ruikuti. 
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa. 

Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.

Vierailija
48/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Todennäköisesti. 
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt. 

Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.

 

Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.

https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta. 

Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.


Ruikuti ruikuti. 
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa. 

Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.

Apua saa nuppitohtorilta. Sekä tehokkaat lääkkeet. Jos se ei auta, voi pyytää lobotomiaa tai eutanasiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Todennäköisesti. 
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt. 

Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.

 

Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.

https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta. 

Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.


Ruikuti ruikuti. 
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa. 

Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.

Apua saa nuppitohtorilta. Sekä tehokkaat lääkkeet. Jos se ei auta, voi pyytää lobotomiaa tai eutanasiaa. 

Narsistin kommentti. Oikea välittävä ihminen auttaa konkreettisesti eikä vain sanan helinää. Suomessa ei kukaan muu auta toisia, kuin ap.

Vierailija
50/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatia ei kuulu politiikkaan, sanoi eräs irvinaamainen hampurilaisenpaistaja.

Vassarien johtava ex-teinihuara on samaa mieltä. 

"Vastajulkaistussa esseekokoelmassaan Kadonnutta järkeä etsimässä (Into, 2024) empatiaa pitää kelvottomana myös vasemmistoliiton pitkäaikainen kansanedustaja ja aluevaltuutettu Anna Kontula."

https://yle.fi/a/74-20109820

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Todennäköisesti. 
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt. 

Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.

 

Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.

https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta. 

Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.


Ruikuti ruikuti. 
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa. 

Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.

Apua saa nuppitohtorilta. Sekä tehokkaat lääkkeet. Jos se ei auta, voi pyytää lobotomiaa tai eutanasiaa. 

Narsistin kommentti. Oikea välittävä ihminen auttaa konkreettisesti eikä vain sanan helinää. Suomessa ei kukaan muu auta toisia, kuin ap.

Suksi nyt jo kuuseen tuon narsisti-väninäs kanssa. Se, että sä heittelet tuntemattomasta ihmisestä sitä kuola valuen joka kerta kun ei sinun mielesi mukaista vastakaikua tule, tekee sinusta itsestäs ihan hemmetin narsistisen tapauksen. 

Vierailija
52/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Todennäköisesti. 
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt. 

Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.

 

Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.

https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta. 

Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.


Ruikuti ruikuti. 
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa. 

Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.

Apua saa nuppitohtorilta. Sekä tehokkaat lääkkeet. Jos se ei auta, voi pyytää lobotomiaa tai eutanasiaa. 

Narsistin kommentti. Oikea välittävä ihminen auttaa konkreettisesti eikä vain sanan helinää. Suomessa ei kukaan muu auta toisia, kuin ap.

Suksi nyt jo kuuseen tuon narsisti-väninäs kanssa. Se, että sä heittelet tuntemattomasta ihmisestä sitä kuola valuen joka kerta kun ei sinun mielesi mukaista vastakaikua tule, tekee sinusta itsestäs ihan hemmetin narsistisen tapauksen. 

Nettikirjoittelu tekee narsistiksi? Kyllä se on kuule noiden huonosti kohtelijoiden syy (alunperin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatia ei kuulu politiikkaan, sanoi eräs irvinaamainen hampurilaisenpaistaja.

Jos yrität Purraa maalittaa niin valehtelet, hän ei sanonut noin.  Mutta vassarit ne jatkaa tätä vääristelyään ja valehteluaan maailman tappiin asti.  

Tässähän se Minnan vaaliavaus aukeaakin. Minna esittää tuovansa välittämistä Riikan puolueeseen. Vaalislogan on yhdessä suunniteltu vetoamaan tunteellisiin. Oikeastaan koko puolue perustuu tunteiluun, mutta hallitsevat tunteet ovat yleensä viha ja kaiken vastustaminen. Välittämisellä haetaan uusia uunotettavia.

Vierailija
54/54 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Todennäköisesti. 
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt. 

Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.

 

Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.

https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta. 

Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.


Ruikuti ruikuti. 
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa. 

Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.

Apua saa nuppitohtorilta. Sekä tehokkaat lääkkeet. Jos se ei auta, voi pyytää lobotomiaa tai eutanasiaa. 

Narsistin kommentti. Oikea välittävä ihminen auttaa konkreettisesti eikä vain sanan helinää. Suomessa ei kukaan muu auta toisia, kuin ap.

Suksi nyt jo kuuseen tuon narsisti-väninäs kanssa. Se, että sä heittelet tuntemattomasta ihmisestä sitä kuola valuen joka kerta kun ei sinun mielesi mukaista vastakaikua tule, tekee sinusta itsestäs ihan hemmetin narsistisen tapauksen. 

Nettikirjoittelu tekee narsistiksi? Kyllä se on kuule noiden huonosti kohtelijoiden syy (alunperin)



Mites se oma osuus sekä sen myöntäminen ja asioiden korjaaminen omassa pääkopassaan? Kun kerran on ihan virallinen rikostuomiokin annettu. Tietyn luonnehäiriön omaavat aina niin kovin mielellään syyttävät muita täydellä 100% ja aina se peili mistä voisi tarkistaa huolella sen oman kuvansa, on hajonnut tai muuten vaan kateissa/väärässä paikassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi