Minna Pajulahti väittää, että suomalaisten arvo on toisesta huolehtiminen
Kommentit (54)
Narsisti huolehtii vain itsestään eikä välitä muista :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on
Narsisti
Spämmääjä
Kverulantti
Ihmispaska
Loinen
Trolli
Miespuolinen
Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio
Todennäköisesti.
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt.Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.
Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.
Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on
Narsisti
Spämmääjä
Kverulantti
Ihmispaska
Loinen
Trolli
Miespuolinen
Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio
Todennäköisesti.
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt.Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.
Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.
Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta.
Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on
Narsisti
Spämmääjä
Kverulantti
Ihmispaska
Loinen
Trolli
Miespuolinen
Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio
Todennäköisesti.
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt.Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.
Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.
Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta.
Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.
Joku oli lopettanut 2 vuoden opiskelun jälkeen. "koira haudattuna" vaiko vain oppilaiden savustaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on
Narsisti
Spämmääjä
Kverulantti
Ihmispaska
Loinen
Trolli
Miespuolinen
Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio
Todennäköisesti.
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt.Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.
Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.
Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta.
Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.
Ruikuti ruikuti.
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on
Narsisti
Spämmääjä
Kverulantti
Ihmispaska
Loinen
Trolli
Miespuolinen
Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio
Todennäköisesti.
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt.Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.
Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.
Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta.
Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.
Ruikuti ruikuti.
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa.
Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on
Narsisti
Spämmääjä
Kverulantti
Ihmispaska
Loinen
Trolli
Miespuolinen
Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio
Todennäköisesti.
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt.Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.
Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.
Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta.
Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.
Ruikuti ruikuti.
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa.Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.
Apua saa nuppitohtorilta. Sekä tehokkaat lääkkeet. Jos se ei auta, voi pyytää lobotomiaa tai eutanasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on
Narsisti
Spämmääjä
Kverulantti
Ihmispaska
Loinen
Trolli
Miespuolinen
Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio
Todennäköisesti.
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt.Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.
Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.
Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta.
Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.
Ruikuti ruikuti.
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa.Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.
Apua saa nuppitohtorilta. Sekä tehokkaat lääkkeet. Jos se ei auta, voi pyytää lobotomiaa tai eutanasiaa.
Narsistin kommentti. Oikea välittävä ihminen auttaa konkreettisesti eikä vain sanan helinää. Suomessa ei kukaan muu auta toisia, kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Empatia ei kuulu politiikkaan, sanoi eräs irvinaamainen hampurilaisenpaistaja.
Vassarien johtava ex-teinihuara on samaa mieltä.
"Vastajulkaistussa esseekokoelmassaan Kadonnutta järkeä etsimässä (Into, 2024) empatiaa pitää kelvottomana myös vasemmistoliiton pitkäaikainen kansanedustaja ja aluevaltuutettu Anna Kontula."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on
Narsisti
Spämmääjä
Kverulantti
Ihmispaska
Loinen
Trolli
Miespuolinen
Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio
Todennäköisesti.
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt.Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.
Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.
Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta.
Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.
Ruikuti ruikuti.
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa.Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.
Apua saa nuppitohtorilta. Sekä tehokkaat lääkkeet. Jos se ei auta, voi pyytää lobotomiaa tai eutanasiaa.
Narsistin kommentti. Oikea välittävä ihminen auttaa konkreettisesti eikä vain sanan helinää. Suomessa ei kukaan muu auta toisia, kuin ap.
Suksi nyt jo kuuseen tuon narsisti-väninäs kanssa. Se, että sä heittelet tuntemattomasta ihmisestä sitä kuola valuen joka kerta kun ei sinun mielesi mukaista vastakaikua tule, tekee sinusta itsestäs ihan hemmetin narsistisen tapauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on
Narsisti
Spämmääjä
Kverulantti
Ihmispaska
Loinen
Trolli
Miespuolinen
Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio
Todennäköisesti.
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt.Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.
Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.
Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta.
Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.
Ruikuti ruikuti.
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa.Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.
Apua saa nuppitohtorilta. Sekä tehokkaat lääkkeet. Jos se ei auta, voi pyytää lobotomiaa tai eutanasiaa.
Narsistin kommentti. Oikea välittävä ihminen auttaa konkreettisesti eikä vain sanan helinää. Suomessa ei kukaan muu auta toisia, kuin ap.
Suksi nyt jo kuuseen tuon narsisti-väninäs kanssa. Se, että sä heittelet tuntemattomasta ihmisestä sitä kuola valuen joka kerta kun ei sinun mielesi mukaista vastakaikua tule, tekee sinusta itsestäs ihan hemmetin narsistisen tapauksen.
Nettikirjoittelu tekee narsistiksi? Kyllä se on kuule noiden huonosti kohtelijoiden syy (alunperin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatia ei kuulu politiikkaan, sanoi eräs irvinaamainen hampurilaisenpaistaja.
Jos yrität Purraa maalittaa niin valehtelet, hän ei sanonut noin. Mutta vassarit ne jatkaa tätä vääristelyään ja valehteluaan maailman tappiin asti.
Tässähän se Minnan vaaliavaus aukeaakin. Minna esittää tuovansa välittämistä Riikan puolueeseen. Vaalislogan on yhdessä suunniteltu vetoamaan tunteellisiin. Oikeastaan koko puolue perustuu tunteiluun, mutta hallitsevat tunteet ovat yleensä viha ja kaiken vastustaminen. Välittämisellä haetaan uusia uunotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on
Narsisti
Spämmääjä
Kverulantti
Ihmispaska
Loinen
Trolli
Miespuolinen
Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio
Todennäköisesti.
Sitä suuremmalla syyllä kyseisen henkilön nimi ja oikeudenpaperit pitäisi saada näytille ja samanlaiseen spämmijakoon kuin itse täällä on nyt taas kerran spämmäillyt.Narsistien kanssa ei voi taistella, tappio tulee aina. Ylimassa on ylivoimaa ja ylimäärä on ylivoimaa.
Klonkku on diktaattori, narsisti ja kiusaaja. Narsistit on aina kiusaaja, aina.
Painu nyt jo vaikka hevonhuitulavtuntuuttiin siitä uhriutumasta.
Paska opetustaito ja ihmistuntemus saa jatkua ja niin monet valittaneet. Todistajana Juuso 3kk jälkeen keskeyttänyt. Klonkku oli sitten mukava, kun Juuso haki tavaransa.
Ruikuti ruikuti.
Ei ole ihme ettei sua kukaan jaksa.Valittaminen alkoi 2021. Ei ennen sitä. Joskus menee kuppi nurin. Ei kenenkään psyyke jaksa loputtomia vastoinkäymisiä. Joskus ap:kin tarvitsee apua, mutta ei, ei tässä maassa apua saa. Samaa pskaa vuodesta toiseen ja vastoinkäymisiä. Ulkomailla olin onnellinen. Aurinko, lämpö ja biitsi ja ETÄTÖITÄ.
Apua saa nuppitohtorilta. Sekä tehokkaat lääkkeet. Jos se ei auta, voi pyytää lobotomiaa tai eutanasiaa.
Narsistin kommentti. Oikea välittävä ihminen auttaa konkreettisesti eikä vain sanan helinää. Suomessa ei kukaan muu auta toisia, kuin ap.
Suksi nyt jo kuuseen tuon narsisti-väninäs kanssa. Se, että sä heittelet tuntemattomasta ihmisestä sitä kuola valuen joka kerta kun ei sinun mielesi mukaista vastakaikua tule, tekee sinusta itsestäs ihan hemmetin narsistisen tapauksen.
Nettikirjoittelu tekee narsistiksi? Kyllä se on kuule noiden huonosti kohtelijoiden syy (alunperin)
Mites se oma osuus sekä sen myöntäminen ja asioiden korjaaminen omassa pääkopassaan? Kun kerran on ihan virallinen rikostuomiokin annettu. Tietyn luonnehäiriön omaavat aina niin kovin mielellään syyttävät muita täydellä 100% ja aina se peili mistä voisi tarkistaa huolella sen oman kuvansa, on hajonnut tai muuten vaan kateissa/väärässä paikassa.
Jos yrität Purraa maalittaa niin valehtelet, hän ei sanonut noin. Mutta vassarit ne jatkaa tätä vääristelyään ja valehteluaan maailman tappiin asti.