Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokapöydän tuolit, joissa istuinosassa kangas - miten puhdistan?

Vierailija
23.05.2025 |

Mukavat istua, mutta alkavat näyttää ikäviltä. Pyyhkiminen kostealla ei auta, tarvitaan tymäkämpää puhdistusta. Ehdotuksia? Kovin isoa rahallista panostusta en halua tehdä, sitten on jo järkevämpää yrittää päällystää ne uudelleen. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat Ikeasta uudet tuolit. Ei maksa vaivaa verhoilla uudelleen. Ikean tuoleihin saa vaihdettua kankaat itse vaikka viikottain.

Vierailija
2/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvi puhdistaa. Itsekin teen niihin kivoja kuvioita istumalla niihin ilman housuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat Ikeasta uudet tuolit. Ei maksa vaivaa verhoilla uudelleen. Ikean tuoleihin saa vaihdettua kankaat itse vaikka viikottain.

Ei ole ikealla mieleisiäni tuoleja enää. Ja jos uudet ostan, en ota enää sellaisia joissa on kangasta. 

Vierailija
4/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikealla mieleisiäni tuoleja enää. Ja jos uudet ostan, en ota enää sellaisia joissa on kangasta. 

En usko että teille tulee enää vieraita ellei ole kangastuoleja. Minä en ainakaan puutuoleilla istu.

Vierailija
5/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli olemassa tekstiilien vaahtopesuainetta, onkohan enää? Eikös autoihinkin ole, istuimia varten siis? 

Vierailija
6/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painepesurilla minä olen puhdistanut, hyvä tuli

Vierailija
7/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että teille tulee enää vieraita ellei ole kangastuoleja. Minä en ainakaan puutuoleilla istu.

No sinua ei kutsutakaan. 

Vierailija
8/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuta puhdistusainetta ja harjaa pesuharjalla.

Vierailija
9/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat istua lattialla koiran kanssa. 

Vierailija
10/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erillinen ohut istuintyyny noiden päälle. Niitä voi sitten pestä. 

Vierailija
11/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilipesuri, niitä voi vuokratakin. 

Vierailija
12/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstiilipesuri, niitä voi vuokratakin. 

Onko erityisesti joku merkki ja malli jolla hyvä istua?

Vierailija
13/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tuoleista. Me ostimme 2007 kotimaisen valmistajan tuolit, hinta 250-,/kpl, mieluusti olemme kertaalleen kunnostaneet tuolit puusepällä. Sen lisäksi istuimien kankaat on vaihdettu jonkun kerran, itse olen ommellut ja nyt viimeksi tuon kunnostuksen yhteydessä teetin Pentikin pöytäliinakankaasta, jossa on joku pinnoite. Ei ole muovinen kuten kerni, vaan kankainen, mutta tosi helppo pitää puhtaana.

Vierailija
14/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi ihan nuolla puhtaaksi tiedoksi metsässä kasvaneelle.

Vierailija
15/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean tuolien istuinosa lähtee klipseillä irti ja kankaan saa vaihdettua tai pestyä. Miksi hommata mitään muita tuoleja.

Vierailija
16/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli olemassa tekstiilien vaahtopesuainetta, onkohan enää? Eikös autoihinkin ole, istuimia varten siis? 

Minäkin pesin kangassohvia sellaisella, luulisi että se tyyppisiä on myytävänä.

Vierailija
17/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaivat nenää pyyhi sormet tuoliin niin ei tarvi nuolla sormia.

Vierailija
18/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puhdistan sillä vaahdolla huonekalut, juuttimatot ja välillä myös vain kuivapesun kestäviä vaatteita. Käytän myös sappisaippuaa kun pyyhin nihkeällä. Pieni sipaisu sappisaippuaa nihkeään liinaan ja lika lähtee sillä kun antaa vaikuttaa 15 minuuttia ja pyyhkii toisen kerran nihkeällä liinalla.

Vierailija
19/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskulteltaisiinko mieluummin neekerinkyrvistä?

Vierailija
20/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen tekstiilipesurilla kerran viikossa. On 10v vanhat tuolit ja uudelta näyttää.