Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskoo vielä rauhaan Lähi-Idässä?

Vierailija
28.06.2026 |

Ei tästä taida tulla mitään?

 

Huomenna pomppaa taas öljyn hinta pilviin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla tule ikinä pysyvämpää rauhaa. Voi olla joitain rauhallisempia jaksoja, mutta aina on jännitteet päällä ja joku kriisi jossain. 

 

Jos öljyn käyttö loppuu, niin ehkä sitten? Tai sitten taistellaan vedestä ja maasta. Tai muista resursseista. 

Vierailija
2/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevan pilapiirtäjä Jari kuvasi osuvasti asiaa.   Arkeologit löysivät hieroglyfitaulun, jossa kerrottiin Lähi-Idän rauhan olevan ihan oven takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antikristus tuo sen rauhan kun ensin tulee temppeliinsä joka ei ole vielä rakennettu eli  pian 2 vuoden sisällä ja ylösotto on viiemistään 2028

Vierailija
4/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se menikään,,,rauha saadaan kun tietyt tahot oppivat rakastamaan omia lapsiaan enemmän kuin vaatimaan toisen tuhoa ...

Taho kyllä on tiedetään kun tarkastellaan  lapsitaistelijoiden käyttöä ja halua rakentaa pommisuojat siviileille enemmän kuin aseet vaiikkapa nyt vesiputkista.

Vierailija
5/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa ei tule niin pitkään aikaan kun annetaan r ä t t i p ä i d e n hillua ja ajella avolava-Hiluxeilla konekiväärien ja rakettien kanssa tekemässä provokaatioitaan...kunnon rytinä päälle etteivät ikinä enää hypi silmille..sitten se loppuu..

Vierailija
6/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siellä rauha olisi ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Idän pointti on rikastuttaa asekauppiaita kun vähä-älyisimmät miehet tappavat toisiaan mielikuvitusolentojen nimeen. ;)

Vierailija
8/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpinarsistinen, kiihkouskovainen kulttuuri. Touhu loppuu vasta kun koko seutu räjähtää taivaan tuuliin tai joku muu kulttuuri saa alueen valtaansa (ja kukaan täysjärkinenhän ei tuonne halua jo ilmaston takia.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla pian rauha!

Ne on 5000 vuotta sotineet. Täytyy olla jo loppusuoralla.

Vierailija
10/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä tule rauhaa,

Ja sitä ihmettelen että hamasille, hizbollahille tuntuu tukijoita löytyvän.

Lisäksi aggressiivsen palestiinan puolesta myös liputetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umpinarsistinen, kiihkouskovainen kulttuuri. Touhu loppuu vasta kun koko seutu räjähtää taivaan tuuliin tai joku muu kulttuuri saa alueen valtaansa (ja kukaan täysjärkinenhän ei tuonne halua jo ilmaston takia.)

Tarkoitatko nyt kristittyjä amerikkalaisia. Nehän tämä viimeisimmän kahakan aloitti.

Vierailija
12/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne rauhaa tule kun puolet israelilaisista on jo venäläisiä...venäläisten sotaisa perimä geeneissä takaa sen..vuosisatoja sama tappamisen ja tuhon meininki niillä..mikään ei muutu ennen ydinräjähdystä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antikristus tuo sen rauhan kun ensin tulee temppeliinsä joka ei ole vielä rakennettu eli  pian 2 vuoden sisällä ja ylösotto on viiemistään 2028

Kuka tää Antti Kristian on? Joku jalkapalloilija?

Vierailija
14/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen parhaillaan kirjaa Egyptin historiasta. Egypti ja lähi-idän puolen naapurimaat ovat olleet milloin yhden hallitsijan alla, milloin useampien. Rauhallisia ajanjaksoja ei juurikaan ole ollut, aina on rytissyt ja kovaa. Pelkästään sisäsiittoisuudesta johtuvasta mielenvikaisuudestakaan ei voinut olla kyse lähellä ajanlaskun alkua, kuten ehkä erään uskonnon osalta tänä päivänä tietyillä alueilla on, koska muualta tuli valloittajia ja palkattuja sotilaita, jolloin väestön geenipooli monipuolistui. Oli syy mikä tahansa, rauhaa tuohon maailmankolkkaan ei ole tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla tule ikinä pysyvämpää rauhaa. Voi olla joitain rauhallisempia jaksoja, mutta aina on jännitteet päällä ja joku kriisi jossain. 

 

Jos öljyn käyttö loppuu, niin ehkä sitten? Tai sitten taistellaan vedestä ja maasta. Tai muista resursseista. 

Hamasin ja Hizbollarien kanssa ei kukaan pysty elämään rauhassa. Terroristeja nääs. 

Vierailija
16/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä tule rauhaa,

Ja sitä ihmettelen että hamasille, hizbollahille tuntuu tukijoita löytyvän.

Lisäksi aggressiivsen palestiinan puolesta myös liputetaan.

Eikä unohdeta, että.Israel hämmentää soppaa, saa sit uhriutua ja kerjätä sympatiaa. 

Vierailija
17/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinne rauhaa tule kun puolet israelilaisista on jo venäläisiä...venäläisten sotaisa perimä geeneissä takaa sen..vuosisatoja sama tappamisen ja tuhon meininki niillä..mikään ei muutu ennen ydinräjähdystä..

Kyllä tuolla on sodittu alueen koko kirjoitetun historian ajan. Luultavasti aiemminkin. Ei ole iigoreiden eikä muslimien aloittama, vaan hyvin kulttuurisidonnainen tapa.

Vierailija
18/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne tulee rauha suunnilleen samoihin aikoihin kun nälänhätä ja kuivuus loppuu Afrikassa.

Vierailija
19/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump jäi sinne ainakin kiinni ja pysyy. Seuraava presidentti voisi neuvotella USA:n irti tuosta, mutta näyttää siltä että ennen sitä tulee isompia sotatoimia ja maajoukkoja on pakko käyttää ainakin rajoitetusti. Oli kyllä yksi hölmön työ koko sota.

Vierailija
20/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä tule rauhaa,

Ja sitä ihmettelen että hamasille, hizbollahille tuntuu tukijoita löytyvän.

Lisäksi aggressiivsen palestiinan puolesta myös liputetaan.

Eikä unohdeta, että.Israel hämmentää soppaa, saa sit uhriutua ja kerjätä sympatiaa. 

Tätäkään viimeistä sotaa ei  kyllä Israel aloittanut, ne mielellään eläisivät rauhassa. Hamsien lisäksi heitä alkoi sitten pommittaa myö muu arabimaa, taitavat sitä nyt maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi