Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP ei halua leikata eläkeläisiltä mitään

Vierailija
28.06.2026 |

Itsekkäiden vanhojen ihmisten puolue. Lisäksi haluaa hyvesignaloida ja antaa nuorten rahat tulijoille.

 

Eli kädet toisten taskuun jotta itelle tulee hyvä mieli, mistään itse luopumatta. (Se hyvä mielikin on harhaa, ei sieltä hädänalaisia tule, laiskoja vain, katso tilastoja.)

 

Uskomattoman itsekästä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman itsekästä on se, että joku tukien varassa ikänsä elävä  jaksaa jatkuvasti vinkua toisten työeläkkeitä jotka on sentään ihan työllä ansaittuja.

Onko sulle ap ollenkaan tuttu sellainen sana kuin työ? Se kerryttää eläkettä. 

Nykyeläkeläiset ovat maksaneet paljon vähemmän eläkemaksuja mitä nykytyöläiset joutuvat maksamaan. Joten ei, ei se eläke ole omalla työllä ansaittua kuin osittain.

Kysehän onkin vakuuttamisesta, jos sulta palaa talo kivijalkaan asti niin oletko maksanut vakuutusmaksuina koko talon hinnan etukäteen?

Vakuutusyhtiöllä eli eläkeyhtiöllä ei ole varaa maksaa eläkkeitä enää tulevaisuudessa. Suomeen syntyy liian vähän lapsia ja ne eläkevarat jotka on rahastoitu ovat kolmasosan eläkevastuista. 

No mene ja tee niitä mukuloita, vai eikö petihommat luista?

Vierailija
22/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä se parantaa ap:n elämää jos eläkelläisiltä leikataan?

Ja miten tähänastisetkaan leikkaukset ovat parantaneet kenenkään, ainakaan tavallisten suomalaisten, elämää? Tai valtion taloutta tai työllisyyttä? Kokoomuksen opeilla tämä maa saadaan pysyvään lamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman itsekästä on se, että joku tukien varassa ikänsä elävä  jaksaa jatkuvasti vinkua toisten työeläkkeitä jotka on sentään ihan työllä ansaittuja.

Onko sulle ap ollenkaan tuttu sellainen sana kuin työ? Se kerryttää eläkettä. 

Nykyeläkeläiset ovat maksaneet paljon vähemmän eläkemaksuja mitä nykytyöläiset joutuvat maksamaan. Joten ei, ei se eläke ole omalla työllä ansaittua kuin osittain.

Työnantaja se maksaa eläkemaksut. Työtekijä ei ole niitä koskaan maksanut. Yel ja vapaaehtoiset on eri juttu.

Vierailija
24/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärettömän itsekästä. Eläkeläiset eivät ole eläkkeitään ansainnut

Kansaneläkkeitä ei ole ansaittu,  eikä asumistukia yms lahjoja.  Suu säkkiä myöten prkele.

Vierailija
25/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkevastuut eli ne työstä itse ansaitut rahat jotka on muka laitettu sinne eläkeyhtiön kassakaappiin on yhteensä 961 miljardia euroa. Arvatkaapa pari kertaa löytyykö eläkeyhtiöiltä sitä 961 miljardia? 

Vierailija
26/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman itsekästä on se, että joku tukien varassa ikänsä elävä  jaksaa jatkuvasti vinkua toisten työeläkkeitä jotka on sentään ihan työllä ansaittuja.

Onko sulle ap ollenkaan tuttu sellainen sana kuin työ? Se kerryttää eläkettä. 

Nykyeläkeläiset ovat maksaneet paljon vähemmän eläkemaksuja mitä nykytyöläiset joutuvat maksamaan. Joten ei, ei se eläke ole omalla työllä ansaittua kuin osittain.

Tukiloinen ap ei maksa yhtikäs mitään tulevasta eläkkeestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP on eläkeläisten puolue. Ei ne tietysti halua suututtaa suurinta kannattajakuntaansa.

Muslimit ovat myös suuri demareiden kannattajakunta.

Vierailija
28/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä se parantaa ap:n elämää jos eläkelläisiltä leikataan?

Ap on jäänyt eläkeläiskiukun luuppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ylipäätään ole perverssiä haluta leikata ylipäätään keneltäkään? Ei ne eläkkeet ja tuet nyt niin kovia ole, että kannattaisi kadehtia ja elämäänsä sillä pilata.

Vierailija
30/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman itsekästä on se, että joku tukien varassa ikänsä elävä  jaksaa jatkuvasti vinkua toisten työeläkkeitä jotka on sentään ihan työllä ansaittuja.

Onko sulle ap ollenkaan tuttu sellainen sana kuin työ? Se kerryttää eläkettä. 

Nykyeläkeläiset ovat maksaneet paljon vähemmän eläkemaksuja mitä nykytyöläiset joutuvat maksamaan. Joten ei, ei se eläke ole omalla työllä ansaittua kuin osittain.

Työnantaja se maksaa eläkemaksut. Työtekijä ei ole niitä koskaan maksanut. Yel ja vapaaehtoiset on eri juttu.

Mites sun työnteko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen puoluetoimisto ahkeroi kääntääkseen huomion pois kokoomuksen korruptiosta ja holtittomasta rahankäytöstä.

Vierailija
32/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä meni ääni, pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP on eläkeläisten puolue. Ei ne tietysti halua suututtaa suurinta kannattajakuntaansa.

Muslimit ovat myös suuri demareiden kannattajakunta.

Nyt tulee melkoista galluppia ja jutut paranee kun saadaan tunnin päästä kaljaa kaupasta.

Vierailija
34/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman itsekästä on se, että joku tukien varassa ikänsä elävä  jaksaa jatkuvasti vinkua toisten työeläkkeitä jotka on sentään ihan työllä ansaittuja.

Onko sulle ap ollenkaan tuttu sellainen sana kuin työ? Se kerryttää eläkettä. 

Nykyeläkeläiset ovat maksaneet paljon vähemmän eläkemaksuja mitä nykytyöläiset joutuvat maksamaan. Joten ei, ei se eläke ole omalla työllä ansaittua kuin osittain.

Kysehän onkin vakuuttamisesta, jos sulta palaa talo kivijalkaan asti niin oletko maksanut vakuutusmaksuina koko talon hinnan etukäteen?

Vakuutusyhtiöllä eli eläkeyhtiöllä ei ole varaa maksaa eläkkeitä enää tulevaisuudessa. Suomeen syntyy liian vähän lapsia ja ne eläkevarat jotka on rahastoitu ovat kolmasosan eläkevastuista. 

No mene ja tee niitä mukuloita, vai eikö petihommat luista?

Mitamitamita sina kysya. Kylla luista musta kikuli pesa. Olla vaimo ja 5 jalkavaimo. Yksi vanha tayty aja pois kun ei ota eten sen kansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman itsekästä on se, että joku tukien varassa ikänsä elävä  jaksaa jatkuvasti vinkua toisten työeläkkeitä jotka on sentään ihan työllä ansaittuja.

Onko sulle ap ollenkaan tuttu sellainen sana kuin työ? Se kerryttää eläkettä. 

Nykyeläkeläiset ovat maksaneet paljon vähemmän eläkemaksuja mitä nykytyöläiset joutuvat maksamaan. Joten ei, ei se eläke ole omalla työllä ansaittua kuin osittain.

Työnantaja se maksaa eläkemaksut. Työtekijä ei ole niitä koskaan maksanut. Yel ja vapaaehtoiset on eri juttu.

Mites sun työnteko?

Tilitän noita maksuja palkoista joka kuukausi eläkefirmoille.

Vierailija
36/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt urpot taas kerran uskoko poliitikkojen lupauksia.

Vierailija
37/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisiltä on jo leikattu. Esimerkiksi indeksijäädytykset asumistukeen. 

Vierailija
38/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SDP on eläkeläisten puolue. Ei ne tietysti halua suututtaa suurinta kannattajakuntaansa.

Muslimit ovat myös suuri demareiden kannattajakunta.

Inshallah!.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZJ5-zeJ4U6Ix-7PN…

Vierailija
39/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään erikoista ettei demarit mene eläkkeensaajien taskuille. Eläkerahat kun on tosiasiassa maksettu firmojen tuloksenteosta. 

Vierailija
40/42 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ikää kysyisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi