Ihmiset pilaa elämänssä ryyppäämällä.
Ja nyt kun alkoholia saa kotiin suoraan niin monet alkaa juomaan kaksin käsin. Monet juo viikonloppunakin koko ajan ja ovat työttömiä ja eivät tee mitään elämällään. Hallitus sallii sen ja kela maksaa tuet. Hallitus ajattelee että viinan kulutus nousee kun ei tarvii kotoa lähteä. Viis terveyshaitoista.
Kommentit (24)
Kun aikuinen itse päättää.Nuorille yt rappiotubetus se kannustaa,ja samalla pelottaa kun juo kuin sieni ja sairastuu,kuolee.En polta,en juo,en ikinä oikein oo.Muutama roki,vuosia siitä jo.
Vierailija kirjoitti:
Juoppoja työttömiä on paljon, Miksei niitä pakoteta töihin.
Siinä on yksi tyhmä. Mieti nyt oikein hartaasti kun on sunnuntai että miksei työttömiä pakoteta töihin? Se on valtavaa tuo kateus siitä että työtön voisi juoda aina. Jos sillä olisi siihen rahaa. Tuollainen joka ajattelee työttömistä jatkuvaa juomista on varmaan itse todella janoinen. Sellainen joka kaataa huolella aina kun työt ei ole esteenä. Näillä kesälomat loppuu aina katkon kautta. Niitä on suht paljon kun kesälomien lopussa on selvä piikki katkoilla käymisissä.
Työssä käynti vei terveyteni. Ryyppäsin kymmenen vuoden ajan viikonloppuisin suuresti työahdistuksen poissaamiseksi.
Kun otin loparit ja jäin elämäntapatyöttömäksi niin oli aikaa ja energiaa keskittyä harrastuksiin ja lopetin ryyppäämisen kokonaan. Mutta ne työssä olo vuosien ryyppäämiset vei terveyden ja kuolen jo keski-iässä.
Kunpa olisin jäänyt elämäntapatyöttömälsi heti peruskoulun jälkeen tai löytänyt työn joka ei ahdista.
Mun vanhemmat oli ammattijuoppoja. Minusta ei tullut juoppoja. Päätin nuorena että jos teen lapsia niin en juo alkoholia ja se lupaus on pitänyt.