Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi New York eikä Uusi York jos on Uusi-Seelanti?

Vierailija
27.06.2026 |

Miksi lausutaan BBC bii bii sii mutta USA u s a eikä juu s ei?

 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten Helsinki kääntyy englanniksi.  Ruotsista se on hel sing Fors !    Fors of holy sing .  

Vierailija
22/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisilla kaupungeilla on amerikkalaiset nimet.

Eurooppalaisilla taas suomennettuja. Pariisi. Rooma. Tukholma. Miksi?

Alapa suomentaa USAlaisia nimiä: Intercourse, Sugar Tit, Toad Suck tai ihan vaan Podunk ja Hell.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten Helsinki kääntyy englanniksi.  Ruotsista se on hel sing Fors !    Fors of holy sing .  

Helsinski, koska se on osa Neuvostoliittoa.

Vierailija
24/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ruotsin Borg ja Burg on suomeksi Pori ja puri . 

Vierailija
25/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän moni ymmärrä että Hamburg Hamina Satama suomeksi. 

Vierailija
26/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei ole Yrjö on hiukan sekoittunut Jeesus ja muut pyhikset.  Jeesus voitti lohikäärmeen muiden puolesta.  Kanadassa on myös samoin näitä new juttuja York juttuja .  Kaupunginosia.  Uusi maa Helsinki .  New land .  FIN land.  Hieno maa .  New City uusi kaupunki.  Hel on ruotsia mikä tarkoittaa pyhä .  Ruotsissa sing ja Land on kuin englannin kielessä.  New town uusi kaupunki .  Down town alakaupunki .  Toronton kaupungin osat on kiinnostavia .  Kirjoitusvirheet unohda. 

Mie en ymmärtänt nyt mittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalin murhasi kristittyjä siksi sitä niin moni rakastaa .  

Vierailija
28/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teidän Yrjö Georgios ei ole Jeesus .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei ole Yrjö on hiukan sekoittunut Jeesus ja muut pyhikset.  Jeesus voitti lohikäärmeen muiden puolesta.  Kanadassa on myös samoin näitä new juttuja York juttuja .  Kaupunginosia.  Uusi maa Helsinki .  New land .  FIN land.  Hieno maa .  New City uusi kaupunki.  Hel on ruotsia mikä tarkoittaa pyhä .  Ruotsissa sing ja Land on kuin englannin kielessä.  New town uusi kaupunki .  Down town alakaupunki .  Toronton kaupungin osat on kiinnostavia .  Kirjoitusvirheet unohda. 

Mie en ymmärtänt nyt mittää!

Puhu ihan tavallista suomea vain .  

Vierailija
30/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finland=Evämaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan ala taas tyrkyttää jotain evakkojuttuja , me on synnytty ihan Suomessa.   

Vierailija
32/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

FIN ON RUOTSIN KIELESSÄ HIENO SANA.  HIENO .  MIETI TÄTÄ.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiksi FIN hieno Land maa .  Ruotsissa on aina oltu positiivisia .  

Vierailija
34/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se teidän Yrjö Georgios ei ole Jeesus .  

Oikea Jeesus syntyi BETLEHEMISSÄ ihmiseksi .