Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatketaanko lugeja yli raskaustestin?

18.05.2007 |

Moi!

Minulla on myös kysymys lugeista. Mulla on eka IVF-hoito menossa (VL Hki). Alkion siirto oli 4.5. ja tänään olisi pitänyt mennä raskaustestiin eli verikokeeseen. Sain ohjeeksi, että lugeja jatketaan raskaustestiin saakka.

En päässyt tänään verikokeeseen, joten menen sinne vasta maanantaina. Menkat ei ole alkanut, mutta vatsaa vihloo jo kolmatta päivää.

Pitääkö nyt jatkaa lugeja maanantaille saakka? Luin lugeista, että niitä jatketaan joskus 9-11 rv:lle saakka.

Kiitokset, jos joku osaa neuvoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle neuvottiin tosiaan jatkamaan raskaustestiin saakka ja jos nega niin sit lopetetaan, mutta jos pos. niin alkuraskauden ajan niitä voipi käyttää.

Vierailija
2/4 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä lugeja tosiaan jatketaan raskauden alettua suhteellisen pitkällekin (en tiedä onko km riski suurempi jos lopettaa kesken, kun alkuraskaus olisi kuitenkin lugejen voimalla mahdollisesti jatkunut), joten ilman muuta jatkat maanantaille! Saattaa parilla päivällä pidentää kiertoa (siis mikäli et olisi raskaana), mutta muuta haittaa ei varmasti ole jatkamisella. Lupaavilta kuulostaa vihlomiset, pidän peukkuja, onnea maanantain testiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan sitten maanantaille, vaikkakin tämä ainainen tahmaaminen alkaa jo ällöttää :)

Vierailija
4/4 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jatkoin rv 11 loppuun asti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi