Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpöiset talvihanskat ????

21.11.2005 |

1,5-vuotiaalla tytöllä kädet aivan kylmät ulkoilun jälkeen! Onko vinkkejä erittäin lämpimistä hanskoista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet on tosiaan kylmänä.

Olen hankkinut välihanskoiksi Ruskovillan villa-silkki-lapaset. Ne on aivan ihanat, mulla itsellänikin on samanlaiset.

H&M:ltä tilasin rukkasia (maksoi muistaakseni 6.99 ¿). Ne vaikuttaa myös tosi hyviltä. Niissä on tosi paksi vuori ja ulottuvat kyynärpäähän asti. Lisäksi niissä on tarrasäätö.

Vierailija
2/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassien topparukkaset (hinta oli jotain 8e:n pintaan)! Tosin eihän täällä eteläsuomessa vielä niin hirveitä pakkasia ole edes ollut... saa sitten nähdä, pysyykö kädet lämpiminä kovalla pakkasella noissa hanskoissa! Mutta olen kyllä meinannut, että sitten talvella laitan lapaset noiden hanskojen alle...

Noissa on kämmenessä goretex (tai joku vastaava), joten kestää myös vähän kosteutta!

Meillä tuo taapero on 1v1kk. Nuo rukkaset on myös hyvät siinä, että niissä on pitkä varsi, joten lapsi ei itse saa niitä pois kädestä! Lapaset kyllä lentää heti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat osoittautuneet parhaiksi. Silti kädet saattavat olla aavistuksen viileät.

Vierailija
4/4 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Rasavilin topparukkaset parhaat pakkasilla. Reimatec on hyvä kosteankelin ja pikkupakkasen tumppu, mutta Rasavil on erittäin hyvä ollut ainakin meidän lapsilla, joilla oli ennen näitä topparukkasia aina kädet kylmänä.