Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Minun on löydettävä heila (mies) tälle kesälle
27.06.2026 |
Kait se on pakko mennä johonkin Tinderiin. Olen yksinäinen joten harvoin tulee yksin lähdettyä baariin ellei ole vahvat pohjat alla. Oon onnistunut laihtumaan normaalipainon ylärajalle ja aion laihtua vielä lisää, mutta kyllä minä nyt jo kehtaan miestä etsiä. Kadehdin ihmisiä joiden näen kävelevän käsi kädessä tuolla kaupungilla ja kaikkialla 🥹
Kommentit (22)
Riippuu mitä oikeasti haet. Heilaa kesäksi vaiko heilaa "kesäksi". Jos salaa toivot löytäväsi unelmiesi miehen, älä lähde millään kesäheila-sanotuksella liikenteeseen. Joku pian ottaa tosissaan ja sitten hajoat, kun kesä on ohi ja äijää ei näy enää missään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä muuten kiinnostaa. Mukavaa ottaa kuppia ja jutella.