Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun on löydettävä heila (mies) tälle kesälle

Vierailija
27.06.2026 |

Kait se on pakko mennä johonkin Tinderiin. Olen yksinäinen joten harvoin tulee yksin lähdettyä baariin ellei ole vahvat pohjat alla. Oon onnistunut laihtumaan normaalipainon ylärajalle ja aion laihtua vielä lisää, mutta kyllä minä nyt jo kehtaan miestä etsiä. Kadehdin ihmisiä joiden näen kävelevän käsi kädessä tuolla kaupungilla ja kaikkialla 🥹

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies haussa? Millainen on oma taustasi?

 

Toi "kovat pohjat alle" ennen baariin menoa ei kuulosta hyvältä. Alkoholistit eivät miehiä kiinnosta.

Kyllä muuten kiinnostaa. Mukavaa ottaa kuppia ja jutella. 

Vierailija
22/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä oikeasti haet. Heilaa kesäksi vaiko heilaa "kesäksi". Jos salaa toivot löytäväsi unelmiesi miehen, älä lähde millään kesäheila-sanotuksella liikenteeseen. Joku pian ottaa tosissaan ja sitten hajoat, kun kesä on ohi ja äijää ei näy enää missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla