Syötkö joka päivä jotain herkkua, sokerista?
Jos nyt ei pidetä marjoja herkkuina :D
Kommentit (27)
No ei tota nyt jumalauta mitenkään pysty välttämään, sokeria on ripoteltu leipiin, joguihin joka hiton paikkaan, lisäksi syön sitä tietoisesti sekä piilotetusti sama koskee rasvaa, sitäkin on perkele joka paikassa ja LIIKAA sittenkin.
Kyllä. Tänään karkkia, huomenna ehkä jäätelö. Melkein joka päivä tummaa suklaata.
En koska en juurikaan edes välitä makeasta. Kahvipöydässäkin otan jotain suolaista jos on tarjolla, jos ei, pelkkä kahvi riittää.
Syön kyllä sokeria, mutta en mitään, missä on teollisesti manipuloituja sokereita tai makeutusaineita. En välttele sokeria painonpudotustarkoituksessa, mutta paino on kyllä pudonnut muutaman kilon puolen vuoden aikana.
En.