Lue keskustelun säännöt.
Jos ihminen ei kykene puhumaan puhelimessa, hänessä on jotain vikaa!
Kommentit (24)
Minusta on ihanaa, kun työntekijät soittaa ja kyselee neuvoa. Tulee itsellekin hyvä mieli, kun voi auttaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Inhottavia yritysten ilkeitä vastaajia useimmin nuori mies kiukkuinen . Ei kiinnosta . Puhua niiden kanssa ei edes kuuntele . Puhuu toisesta asiasta kuin soittaja . Nykyään näin.
Nuoret on netissä se näkyy kyllä .
Riippuu ihan kenen kanssa puhuu.