Julkkisten legendaarisimmat letkautukset?
Kommentit (44)
Mä oon nevahööd susta - Niko Saarinen
Ihanaa suomen kansa, suut makiaks - Marja Tyrni
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nevahööd susta - Niko Saarinen
Hitto ihmettelin jo missä tää on
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nevahööd susta - Niko Saarinen
XD Paitsi eikse ollu tyyliin näin "siis mä oon niinkqu nevaHÖÖD susta"
'Suomen kansa on h.elvetin tyhmää' Urho Kekkonen
Kanyella on paljon
"I need a room full of mirrors so I can be surrounded by winners"
"I No Longer Have A Manager I Can't Be Managed"
"My greatest pain in life is that I will never be able to see myself perform live."
“If I don’t win, the award show loses credibility.”
“I always misspell genius SMH! The irony!”
“A lot of people were wondering what I was going to do if I didn’t win anything. I guess we’ll never know.” (after winning a Grammy in 2005)
"Kun sä lähdet hyppyyn, sä olet ihan yksin. Sä joudut siinä hyppyrinnokalla tekemään yksinäsi ihan omat ratkaisut. Sä oot siellä ylhäällä ihan up yours."
"Mutta, missä on JJ" formulaselostaja Matti Kyllönen
"Minä juon nyt kahvia" Harri Holkeri toimittajille
" Suomi itsenäistynyt 1952" Missi Satu Tuomisto
"Kun sitä rahaa on" , Helena Koivu
"Olen syytön, sillä sipuli" Bodom Nils
"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin."
"Kaikkihan meistä on syöny makkaraa. Mutta kuka meistä on syöny ylikypsää Tapolaa?"
"Kiva tulla tänne meren taakse keikkailemaan (keikka Kanadassa)" Britney Spears
"Villeneuve löysää, Villeneuve löysää... Ei, tuo oli hidastettu kuva!" Matti Kyllönen.
"Mikä on brasilialaisten formulafanien suosikkisoitin? No sehän on tietysti Baritsello!"
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
- Matti Nykänen
Elämä on laiffii.
- Matti Nykänen