Miksei Suomi pakkolunasta venäläisten omistamia tontteja ( sotilastukikohtia) strategisilta alueilta
Kommentit (30)
Itärajan ortodoksit mutta myös helluntailaiset vaparit oikein toi venäläisiä Suomeen ja vei sinne rahaa meidän valtion rahaa . Meiltä varastetuilla maille. Ne on suomalaisten taloja siellä .
Meidän itäsuomi niin ryöstelyn kohteena ollut niin kaikki unionin tukirahatkin meni venäläisille eikö Suomelle .
VAIKKA STALINISTIT MIEHITTI RYÖSTÖLLÄ MUIDEN MAITA SILTI TE ANNATTE NIILLE RAHAA JA TUKIA . Ukraina rikollinen Stalinin miehitysmaa sekin yrittää päästä vapaaksi siitä sataman orjuudesta.
Saatanan . Orjuudesta . Te annatte rahaa orjuuttajille . Ja rosvoille . Huijareille. Pitää konkreettisesti tietää mikä on viisasta ja tutkia ihmisten kansalaisuus ensin.
Koko Karjalan maa alue on täynnä ruotsinsuomen heimojen kirkkoja kristittyjen taloja kouluja hautausmaita ja te annatte niille vielä lisää .
Nythän ei ole kyse edes kaasusta vaan rahasta mitä sen kautta saa .
Ukrainassa on vuokrat Google noin 100-300€ kk leudompi ilmasto . Ydinvoimaloita. MIETI VÄHÄN ENNENKUIN ALOITAT TYHMYYDEN TEOT .
Ihan kuin virosta löytyy kaksioita 200€ kk vuokralla sisävessa. Eestissä on oma sosiaaliturva.
Venäläisiä on yrittänyt myydä mökkejään mutta kun ne on monet niin romuja että lahoaa . Ei niitä voi kuin lunastaa takaisin kunnalle tontin kun ne on purettavia hökkeleitä. Osaa yrittää myydä mutta ulosotto on niiden takana . Ne on kiinnittänyt ne velkoihin. Elikkä jos jotain saa se menee ulosottoon. Purettavaa jos ostaa joutuu maksamaan kaatopaikka ja purku maksut . Monessa laituri tippunut veteen tai kuivan maan mökki. Jos on vuokratontti ei mitään hyötyä purettava talo. Vanhoja taloja on yritetty korjata mutta home vienyt.
Rasisteja nuo arabit muita kohtaan.