HS: Oppositio vaatii tietoja Garden Helsingin 35 miljoonan euron tukipäätöksestä
Oppositio vaatii selvitystä Garden Helsingin 35 miljoonan euron valtiontuen taustoista.
Kansanedustajat Saara Hyrkkö (vihr) ja Harry Harkimo (liik) vaativat hallitukselta tietoa muun muassa päätöksen taustoista ja pääministeri Orpon roolista.
Keskustelun taustalla on Vantaan Sanomien ja Helsingin uutisten viime päivien uutisointi asiasta.
Onko Petterri Orpo nyt medialta kateissa?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia valtio antaa mitään tukea tuollaiseen? Helsingin kaupunki voi tukea jos on niin tärkeä saada julkista rahaa.
Minkä ihmeen takia valtio kehittää itseään
Valtion täytyy saada 20% omistusosuus yhtiöstä tuolla rahalla, eikä vain lahjottaa tuollaisia summia ammattiurheilijoiden miljonäärikerholle.
Ei tuota summaa lahjoteta Hifkille idiootti
Ei hifkille, mutta Garden Helsingille annetaan. Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sai rahaa. Helsinki tarvii uuden hallin.
Julkista rahaa tällaiseen ei pidä laittaa. Kokkareiden kommunismia tämä on.
Todellaki pitää. Se että sä oot joku nainen jota ei kiinnosta jääkiekko ja tapahtumat ei sitä asiaa miksikään muuta.
Se, että sä oot joku lätkäTenu tai savis, ei sitä asiaa miksikään muuta, että kyseessä on korruptio, joka pitää todellakin selvittää. Vaikka oot koksu tai persu, niin joku roti teilläkin pitää olla.
Mä haluan et mun verorahat käytetään Helsinki Gardeen. En halua et niitä käytetään Prideen, kehitysapuun tai sosiaalitukiin.
Kyse on siitä kuinka päätös tehdään. Vantaalla oli myös halliprojekti joka ei saa valtionapua koska mitään apurahoja ei ole haettavissa. Prosessin ohi livautettiin 35 miljoonaa puoluetoverin projektiin.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinkielinen Jan Vapaavuori on järjestön puheenjohtaja. RKP haisee taustalla.
Wille Rydman nimitti Vapaavuoren Finnveran johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinkielinen Jan Vapaavuori on järjestön puheenjohtaja. RKP haisee taustalla.
Jos se ois ruotsinkielinen sen sukunimi ois Fribacka
Jan on ruotsinkielinen. Hänen äiti on ehta ruotsalainen. Hän on sen lisäksi käynyt Hankenin, joten kosketuspintaa on ruotsalaisuuteen.
Petteri katsonut Trumpin touhuja ameriikoissa ja tullut kateelliseksi, kyllä meilläkin osataan!
J.D. Vance kertoi medialle että Trumpin nykyaikana Nixon ei olisi joutunut eroamaan Watergaten takia. Näitä nykyisiä oikeistosetämiehiä ei saa enää vallasta sysättyä edes rikosten takia.
Onneksi asia nousi nyt uudelleen esiin ja nyt kun Harkimo on tehnyt asiasta kirjallisen kysymyksen siihenhän on pakko vastata. Petteri miettii nyt hiki päässä miten asiasta päästäisiin kuiville. Tämä onkin kerrassaan mielenkiintoinen keissi, ja vielä sopivasti kun vaalitaisto on juuri alkamaisillaan :)
Vierailija kirjoitti:
Petteri katsonut Trumpin touhuja ameriikoissa ja tullut kateelliseksi, kyllä meilläkin osataan!
J.D. Vance kertoi medialle että Trumpin nykyaikana Nixon ei olisi joutunut eroamaan Watergaten takia. Näitä nykyisiä oikeistosetämiehiä ei saa enää vallasta sysättyä edes rikosten takia.
Trumpillehan myönnettiin syytesuoja kaikista presidenttiaikanaan - ja ennen- tekemistään rikoksista. Sama syytesuoja taidettiin ulottaa koskemaan myös hänen perhettään, jos en väärin muista. Ensimmäisenä vuotenaan Trump on suhmuroinut vasta hieman yli 4 miljardia dollaria itselleen, lähipiirinsä huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Petteri katsonut Trumpin touhuja ameriikoissa ja tullut kateelliseksi, kyllä meilläkin osataan!
J.D. Vance kertoi medialle että Trumpin nykyaikana Nixon ei olisi joutunut eroamaan Watergaten takia. Näitä nykyisiä oikeistosetämiehiä ei saa enää vallasta sysättyä edes rikosten takia.
Suomessa ei onneksi Stubb tai Orpo ole nimittänyt korkeimman oikeuden tuomareita. Rikostutkintaa odotellessa.
Rinne erotettiin ilman väärinkäytöstä ja Kulmuni pienemmästä väärinkäytöksestä. Mikä suojelee porvaris-setämiehiä kun pysyvät kuin liimattuna väärinkäytöksistä ja suoranaisista korruptioista huolimatta?
Hyvä, että vaatii.
Kokoomuksessa on ihan liikaa selkeää korruptiota nykyään ja Orpo näyttää sille mallia. Hän ei edes uskaltaisi olla poikkiteloin kun joku vähän pyytää jotain. Toinen puliveivari on nyt varapj:ksi noussut purjehtija Multala. Nämä kaksi ovat syy miksen enää äänestä puoluetta.
T. Kokoomuksen entinen äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Rinne erotettiin ilman väärinkäytöstä ja Kulmuni pienemmästä väärinkäytöksestä. Mikä suojelee porvaris-setämiehiä kun pysyvät kuin liimattuna väärinkäytöksistä ja suoranaisista korruptioista huolimatta?
Rinne on kavalluksesta tuomittu rikollinen. Kuitenkin taas nousemassa merkittävään rooliin demareissa.
Ruotsalainen RKP raha haisee taustalla.
Johto on ihan ruotsinkielinen.
Riikka Purran rahakirstun kansi jäänyt taas auki.
Vierailija kirjoitti:
Missä kokoomus, siellä epärehellisyys, valhe, petos, synti ja korruptio.
Mut ku Sanna, mut ku Tytti, mut ku Näkkäläjärvi.
Kokoomuksen kanssa samaan kimppaan laittaisin myös persut. Kun tämän Gardenin rahoituspäätös tehtiin oli elinkeinoministeri persujen sankari Wille Rydman. Tuli vaan mieleen.
Tahallaanko jauhat sHontaA,vai esitätkö nokkelasti tOM Ppelia? D.Trumppiahan tai kaltaistaan häpeämätöntä Johtajaa juuri kipeästi tarvittaisiin tännekin Co RR uptio-landiaan.Iso luuta lakaisemaan mm.valtion, liike-elämän&M E D I An välisiä suhmurointeja,näin korrektisti asia ilmaistuna! Että ei vaan taas ns.syyllistyisi viha-P Uh Emaiseen s a laHörhöilyyn...
Tai onhan se mahdollista että persut ei huomanneet että 35 miljoonaa siirrettiin kokoomusvaikuttajan projektiin. Eihän sitä kaikkia allekirjoittamiaan papereita jaksa lukea. Sehän on se kansanedustajan työ vaan puistossa kävelyä ja kirjastossa hengaamista kuten Keskisarja on hyvin oivaltanut🙂