Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen imemään

Vierailija
27.06.2026 |

Mikä saa naisen imemään kullia antaumuksella, nauttivatko he siitä? Miksi he sitä haluaa ottaa suuhunsa? 

Kertokaa naiset, että mitä miehen pitää tehdä että nainen haluaa ylipäätään harrastaa suuseksiä, mitkä asiat siihen vaikuttaa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun munan imeminen tehdään vielä niin, että nainen on kontillaan perse pystyssä, niin siitä ei maisemat enää paljoa parane.

Varsinkin jos kakkonen avautuu samalla ja pihalle puskee isoa pökälettä.

M55

Vierailija
22/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun munan imeminen tehdään vielä niin, että nainen on kontillaan perse pystyssä, niin siitä ei maisemat enää paljoa parane.

Varsinkin jos kakkonen avautuu samalla ja pihalle puskee isoa pökälettä.

M55

Sä et varmaankaan elä kenenkään kanssa parisuhteessa. Joten joudut seuraamaan kakkosen avautumista peilin kautta. Seisooko sulla samaan aikaan vai roikkuuko nakkisi velttona jalkojesi välissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuus. Eksä oli tympeä, laiska ja ilkeä, ei huvittanut imeä. Nyksä on lempeä, reipas ja huomaavainen, häntä huvittaa imeä.

Vierailija
24/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nautinnollista molemmille. Haluan antaa miehelleni nautintoa ja hän minulle. Täydellinen kombinaatio.

Vierailija
25/41 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasta kullisi hunajaan, niin naiset tulevat luoksesi nuolemaan sitä!

Vierailija
26/41 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeen tekee kyllä mieli nuolla omaa miestä. Varsinkin, jos hän on sillä fiiliksellä, et nauttii, niin kyllähän se kiihottaa myös minua. Kyllä mä aina kostun siitä itsekin, kun saa suuseksiä antaa. Ja vastaanottaminen on myös ihanaa, tykkään kyllä. En keltään ventovieraalta kuitenkaan haluaisi ottaa suihin, vaan oman miehen kanssa.

Vierailija
27/41 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiihottavaa, kiehtovaa, intiimiä, vähän tuhmaa ja lisäksi on hienoa tuottaa omalle rakkaalle nautintoa. Mies on ihan silmät sikkuralla kuin nuori poika suihinoton jälkeen.

Vierailija
28/41 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen ei miehen tekemiset vaikuta millään tavalla. Nainen imee, jos vaan haluaa antaa miehelle nautintoa. Itse en suostu suhteeseen, jossa ei ole kullin imemistä.

100% riippuu täysin miehestä. Toisten kanssa asia hoituu kuin itsestään, toisten kanssa tulee oksennus suuhun jo ajatuksestakin. 

Vierailija
29/41 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UkkoMauseri ohimolla.

Vierailija
30/41 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso otti toissa iltana multa suihin heti kun alettiin seksihommiin. En ollut koskenut häneen ollenkaan ja suihinoton jälkeen, kun pääsin koskemaan, hänen pillunsa oli aivan märkä ja turvonnut. Ilmeisesti suihinotto siis kiihotti häntäkin. 

Vierailija
31/41 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen ei miehen tekemiset vaikuta millään tavalla. Nainen imee, jos vaan haluaa antaa miehelle nautintoa. Itse en suostu suhteeseen, jossa ei ole kullin imemistä.

Tottakai miehen tekemiset vaikuttaa. Jos mies esimerkiksi kieltäytyy nuolemasta, niin ei nainenkaan varmaan koe hirveän tärkeäksi imeä. Jos sä haluut saada, sun on pakko antaa...

Ja jos mies kieltäytyy synnyttämästä, ei naistaan kiinosta synnyttää. 

Pillunlima on haitallista miehelle. Paljaalla peitsellä työskentely jo naisistaa miestä hieman, suussa (huulet, posket, kieli, ym.) on moninkertainen määrä limakalvoa kuin tatissa.

Millähän tavalla haitallista? 

Nuollu hyvillä mielin kohta parikymmentä vuotta lähes joka päivä.

Vierailija
32/41 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on jotain jota meillä naisilla ei ole, vaikka nykyään koulussa opetetaan ihan muuta. Vaikka kuinka monta kertaa olen sen nähnyt ja siihen koskenut, reagoi se ja mies aina vähän eri tavalla ja se kiehtoo. Nuorena oli aina valmiiksi isona, teräksenkovana ja pystysuorassa, se imarteli ja kiihotti. Miten kiihkeä hän oli ja aina mun kimpussa. Nykyisin on ihanaa välillä tuntea se kovettuminen ja kohoaminen. Jotenkin vaan seksikästä käsitellä ja imeä toista. Oletan, että samaa mielihyvää tuotan miehelle, kun edelleen ahkerasti hyväilee esim. telkkua katsellessa. Olen opetellut myös nielemään. Nuorempana sylkäisin, mutta nykyään menee nielusta alas.

Vierailija
33/41 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ammattilaisia suosittelen 

Vierailija
34/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain on niin kiihottavaa imeä kulli kovaksi ja nähdä , miten mies nauttii. N50

Vierailija
35/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisko imeä 15/4 

Vierailija
36/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penis on jotain jota meillä naisilla ei ole, vaikka nykyään koulussa opetetaan ihan muuta. Vaikka kuinka monta kertaa olen sen nähnyt ja siihen koskenut, reagoi se ja mies aina vähän eri tavalla ja se kiehtoo. Nuorena oli aina valmiiksi isona, teräksenkovana ja pystysuorassa, se imarteli ja kiihotti. Miten kiihkeä hän oli ja aina mun kimpussa. Nykyisin on ihanaa välillä tuntea se kovettuminen ja kohoaminen. Jotenkin vaan seksikästä käsitellä ja imeä toista. Oletan, että samaa mielihyvää tuotan miehelle, kun edelleen ahkerasti hyväilee esim. telkkua katsellessa. Olen opetellut myös nielemään. Nuorempana sylkäisin, mutta nykyään menee nielusta alas.

Missä koulussa opetetaan muuta?

Taidat olla tyhmänläntä persu. 

Vierailija
37/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisko imeä 15/4 

Liian nysä 🤣

Vierailija
38/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeminen on kiihottavaa, kun tietää että mies haluaa sitä ja kiihottuu. Miehen kannattaa se siis tehdä selväksi.

Myös asennolla on väliä, mielestäni ehdottomasti paras että mies seisoo sängyn vieressä  Voin olla itse silloin vatsallani sängyssä. Kiihottavaa myös olla polvillaan miehen edessä ja välillä katsoa silmiin. Vähiten kiihottava asento on makaava mies. Pystyasennossa menee syvemmälle kurkkuun helposti ainakin minulla. 

Parisuhteen pitää olla kunnossa myös.

Jos nämä toteutuvat niin kiihotun ja kostun suihinottaessani tosi paljon, kerran ihan saikin, kun farkut oli jääneet jalkaan ja ne hankasi klittaa sopivasti.

N

Vierailija
39/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imeminen on kiihottavaa, kun tietää että mies haluaa sitä ja kiihottuu. Miehen kannattaa se siis tehdä selväksi.

Myös asennolla on väliä, mielestäni ehdottomasti paras että mies seisoo sängyn vieressä  Voin olla itse silloin vatsallani sängyssä. Kiihottavaa myös olla polvillaan miehen edessä ja välillä katsoa silmiin. Vähiten kiihottava asento on makaava mies. Pystyasennossa menee syvemmälle kurkkuun helposti ainakin minulla. 

Parisuhteen pitää olla kunnossa myös.

Jos nämä toteutuvat niin kiihotun ja kostun suihinottaessani tosi paljon, kerran ihan saikin, kun farkut oli jääneet jalkaan ja ne hankasi klittaa sopivasti.

N

Kaipaatko myös mieheltä suuseksiä ?

Vierailija
40/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi