Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa edetä hitaasti.

Vierailija
27.06.2026 |

Jos nainen sanoo, että haluaa edetä hitaasti, mutta muiden kanssa ei ole sitä aikaisemmin tehnyt ja näitä on kuulemma paljon. Niin mitä alla olevista se tarkoittaa. Arvauksia kehiin.

1. Ei ole fyysisiä tunteita minua kohtaan. Koska olen ehkä 5 ja hän miltein 10.

2. Tapailee useampaa kerralla ja ei osaa päättää.

3. Tällä hetkellä on hyvä fwb kuvio menossa eikä halua lopettaa sitä. 

4. Tää ois vähän niinku lotto voitto. Valitsi juuri minut josta haluaa loppuelämän kumppanin eikä halua sen takia pilata alkua seksillä. 

Muitakin arvauksia saa ehdottaa! 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tietysti edetä hitaasti kuten daami haluaa. Se ei tarkoita että hän olisi ainoa tapailemasi. Kohdistat huomiota myös muihin koska tuon suhteen ei tunnu etenevän. Jos muiden kanssa on kerrotusti peittoa heilutettu heti alussa ja sinun kanssasi ei niin se kertoo ettet sinä kiinnosta kovin paljoa. Jos neiti tapaa jonkun sopivamman niin putoat heti kelkasta. Jätä tuo taka-alalle tai kokonaan ja siirrty muihin. 

Muutenkaan ei kannata panostaa vain yhteen jos ei lähentymistä tapahdu. Ei siis tarkoita että petiin pitäisi heti päästä mutta tuommoinen kohtelu kertoo ettei daami ole muutenkana kovin kiinnostunut ja pitää sinua lähinnä kaverina.

Vierailija
62/67 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti eteneminen ap tarkoittaa normaaleille ihmisille muutakin kuin seksiä. Esim. ei hypätä suoraan jatkuvaan yhdessäoloon ja viestittelyyn (oli seksiä jo tai ei) sekä suunnitella häitä ja jälkikasvua lyhyen tuntemisen jälkeen.

Olipa hyvä kun tarkensit. Mä jo ajattelin että ei ongelma mä voin työntää ja vetää sillain tosi hitaasti. Ei sitä tarvitse häitä suunnitella jos vähän harrastetaan seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin yhteydenpidon naisen vastuulle. Jos ei soittele niin ei ole kiinnostunut ollenkaan.

Vierailija
64/67 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle kohdalle osui vastaava.

Kyseessä oli "4. Tää ois vähän niinku lotto voitto. Valitsi juuri minut josta haluaa loppuelämän kumppanin eikä halua sen takia pilata alkua seksillä."

Pilattiin sitten alku seksillä.

Eli sai tietää nysästäsi ja alkuhuuma loppui välittömästi?

Vierailija
65/67 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
66/67 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalle kohdalle osui vastaava.

Kyseessä oli "4. Tää ois vähän niinku lotto voitto. Valitsi juuri minut josta haluaa loppuelämän kumppanin eikä halua sen takia pilata alkua seksillä."

Pilattiin sitten alku seksillä.

Eli sai tietää nysästäsi ja alkuhuuma loppui välittömästi?

Itse asiassa iski jokin muutosvastarinta tjsp. ja vetäydyin hetkeksi tilanteesta ja kun aikaa kerkesi mennä niin ei sitten kehdannut enää soitellakaan. Nainenkaan ei ottanut yhteyttä ennen kuin parin kuukauden päästä. Ja sillä välin kerkesi joku muu kainalooni. Sitten kun tuo nainen soitteli ja ehdotteli tapaamista, niin ei pystynyt enää lähtemään vaikka mieli olisi kyllä tehnyt.

Vierailija
67/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ajatuksen voit ainakin heittää täysin romukoppaan ettei olisi fyysisiä tunteita sua kohtaan, kun kerran itse aloitti seksikeskustelun. Sellainen todennäköisesti just johtuu siitä että tunsi fyysistä halua purskahtavan ja koki tarvetta hillitä itseään ja tilannetta painamalla jarrua. Ehkä tuli liian nopeasti liian paljon halua kun oli ajatellut edetä vakaasti ja huolellisesti (vaikkei ehkä luontaisin tapa hänelle). Jos teillä oli tilanne, jossa oli potentiaalia käsistä riistäytymiseen niin siitä tiedät, että oli reaktio siihen. Yhtään ajattelevalla ihmisellä se tuo pintaan myös ne "en halua sössiä tätä" -tunteet, jos on tuntenut että olisi potentiaalia. Monella ihmisellä se on aika vaistonvarainen tunne, joten käyttäytyminen voi olla täysin erilaista kun sen potentiaalin tuntee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän