Nainen haluaa edetä hitaasti.
Jos nainen sanoo, että haluaa edetä hitaasti, mutta muiden kanssa ei ole sitä aikaisemmin tehnyt ja näitä on kuulemma paljon. Niin mitä alla olevista se tarkoittaa. Arvauksia kehiin.
1. Ei ole fyysisiä tunteita minua kohtaan. Koska olen ehkä 5 ja hän miltein 10.
2. Tapailee useampaa kerralla ja ei osaa päättää.
3. Tällä hetkellä on hyvä fwb kuvio menossa eikä halua lopettaa sitä.
4. Tää ois vähän niinku lotto voitto. Valitsi juuri minut josta haluaa loppuelämän kumppanin eikä halua sen takia pilata alkua seksillä.
Muitakin arvauksia saa ehdottaa!
Kommentit (56)
Tätä en täysin ymmärrä, että miten sen saa pilattua niinkin kauniilla asialla, kuin kahden ihmisen välinen rakastelu. Ainakin omalla kohdalla se vain syventää tunteita.
Hitaasti eteneminen ap tarkoittaa normaaleille ihmisille muutakin kuin seksiä. Esim. ei hypätä suoraan jatkuvaan yhdessäoloon ja viestittelyyn (oli seksiä jo tai ei) sekä suunnitella häitä ja jälkikasvua lyhyen tuntemisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti eteneminen ap tarkoittaa normaaleille ihmisille muutakin kuin seksiä. Esim. ei hypätä suoraan jatkuvaan yhdessäoloon ja viestittelyyn (oli seksiä jo tai ei) sekä suunnitella häitä ja jälkikasvua lyhyen tuntemisen jälkeen.
Nyt oli nimenomaan siitä seksistä kyse. Ja siitä miten muiden kanssa se ei ole ollut ongelma alussa.
Aloituksesta ei voi naisen suhteen päätellä mitään, mutta ap on kyläpyöränä ilmeisesti ollut tyrkyttämässä elintään heti ensitapaamisella. Vähän ap itsekunnioitusta ja pidättyvyyttä kehiin, muuten et läpäise naisen parisuhdeseulaa.
Omalla kohdallani tuo tarkoitti sitä, ettei nainen osannut päättää, kenen kanssa olisi alkanut olemaan. Hän oli kuvankaunis, siis niin häkellyttävän kaunis nainen, joita ei välttämättä näe kuin kerran elämänsä aikana, fiksu, hauska, huumorintajuinen ja jonkinlainen rakastumismagneetti, mitä tuli miehiin. Sinkkuna hän on kuulemma yhä edelleen, koska parisuhde ei ole hänen juttunsa, vaan ura.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta ei voi naisen suhteen päätellä mitään, mutta ap on kyläpyöränä ilmeisesti ollut tyrkyttämässä elintään heti ensitapaamisella. Vähän ap itsekunnioitusta ja pidättyvyyttä kehiin, muuten et läpäise naisen parisuhdeseulaa.
Tämä arvaus ei nyt auttanut kyllä pätkääkään. Mutta kiitos kuitenkin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti eteneminen ap tarkoittaa normaaleille ihmisille muutakin kuin seksiä. Esim. ei hypätä suoraan jatkuvaan yhdessäoloon ja viestittelyyn (oli seksiä jo tai ei) sekä suunnitella häitä ja jälkikasvua lyhyen tuntemisen jälkeen.
Nyt oli nimenomaan siitä seksistä kyse. Ja siitä miten muiden kanssa se ei ole ollut ongelma alussa.
Tapailetteko ja viestittelettekö koko ajan ja siinä mielessä menette täyttä höyryä eteenpäin vai onko kyseessä oma tulkintasi, koska hitaasti eteneminen tarkoittaa sinulle vain seksin odottelua ja asia tuli puheeksi, kun tyrkytit seksiä?
Odottelee sp-taudin paranemista. Anna syödä antibioottikuuri loppuun ja ehdottele sitten uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani tuo tarkoitti sitä, ettei nainen osannut päättää, kenen kanssa olisi alkanut olemaan. Hän oli kuvankaunis, siis niin häkellyttävän kaunis nainen, joita ei välttämättä näe kuin kerran elämänsä aikana, fiksu, hauska, huumorintajuinen ja jonkinlainen rakastumismagneetti, mitä tuli miehiin. Sinkkuna hän on kuulemma yhä edelleen, koska parisuhde ei ole hänen juttunsa, vaan ura.
Tämä vois just olla se mitä itsekkin epäilen. Äärettömän kaunis, huumorintajuinen, avoin ja lempeä. Just sellainen "naapurin tyttö" mihin kaikki rakastuu.
Ei se nainen taida olla sinusta kovin kiinnostunut.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani tuo tarkoitti sitä, ettei nainen osannut päättää, kenen kanssa olisi alkanut olemaan. Hän oli kuvankaunis, siis niin häkellyttävän kaunis nainen, joita ei välttämättä näe kuin kerran elämänsä aikana, fiksu, hauska, huumorintajuinen ja jonkinlainen rakastumismagneetti, mitä tuli miehiin. Sinkkuna hän on kuulemma yhä edelleen, koska parisuhde ei ole hänen juttunsa, vaan ura.
Siis nainen todellisuudessa mietti, haluaako suhdetta ollenkaan ja tapaili eri miehiä? Kilpailutilanne ei ollut miesten välillä vaan parisuhteen ja sinkkuuden välillä. Lopputuloksena nainen valitsi sinkkuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti eteneminen ap tarkoittaa normaaleille ihmisille muutakin kuin seksiä. Esim. ei hypätä suoraan jatkuvaan yhdessäoloon ja viestittelyyn (oli seksiä jo tai ei) sekä suunnitella häitä ja jälkikasvua lyhyen tuntemisen jälkeen.
Nyt oli nimenomaan siitä seksistä kyse. Ja siitä miten muiden kanssa se ei ole ollut ongelma alussa.
Tapailetteko ja viestittelettekö koko ajan ja siinä mielessä menette täyttä höyryä eteenpäin vai onko kyseessä oma tulkintasi, koska hitaasti eteneminen tarkoittaa sinulle vain seksin odottelua ja asia tuli puheeksi, kun tyrkytit seksiä?
Tapaillaan, viestitellään ja ei ole tyrkytetty missään vaiheessa. Eli ihan itse otti asian puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta ei voi naisen suhteen päätellä mitään, mutta ap on kyläpyöränä ilmeisesti ollut tyrkyttämässä elintään heti ensitapaamisella. Vähän ap itsekunnioitusta ja pidättyvyyttä kehiin, muuten et läpäise naisen parisuhdeseulaa.
Semmoinen vasta-argumentti, että jos mies joutuu friend-zonelle, sieltä on vaikea päästä pois. Että kannattaa kuitenkin tehdä selväksi, että ei etsi ystävää vaan kumppania.
Minäkin haluaisin edetä suhteessa hitaasti, jossa seksi ei ole pääasia, vaan se, että meillä on yhteiset arvot ja miten mies kohtelee minua muiden nähden ja miten arvostaa minua ym. Tämän toki pitää olla molemmin puolista, ei vain naisten osalta. Itseäni loukkaa suhteen alussa heti, jos mies haluaa seksiä, että suhde mukamas kehittyy tämän jälkeen? Haluan siis tutustua ihmiseen heti alusta lähtien ja tietää, että minkälainen toinen on. Jos ei arvosta muuta minussa, kuin vain seksiä ja ulkonäköäni, niin menee romukoppaan koko suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti eteneminen ap tarkoittaa normaaleille ihmisille muutakin kuin seksiä. Esim. ei hypätä suoraan jatkuvaan yhdessäoloon ja viestittelyyn (oli seksiä jo tai ei) sekä suunnitella häitä ja jälkikasvua lyhyen tuntemisen jälkeen.
Nyt oli nimenomaan siitä seksistä kyse. Ja siitä miten muiden kanssa se ei ole ollut ongelma alussa.
Tapailetteko ja viestittelettekö koko ajan ja siinä mielessä menette täyttä höyryä eteenpäin vai onko kyseessä oma tulkintasi, koska hitaasti eteneminen tarkoittaa sinulle vain seksin odottelua ja asia tuli puheeksi, kun tyrkytit seksiä?
Tapaillaan, viestitellään ja ei ole tyrkytetty missään vaiheessa. Eli ihan itse otti asian puheeksi.
Joopa joo. Oliko samalla, kun puhui, että miehiä on kaatunut kuin heinää ja aina aiemmin on harrastanut seksiä heti :D
Sinun naisesta en tiedä, kun en tunne tapausta paremmin. Itse jos sanoisin noin, se tarkoittaa että olen kiinnostunut, mutta en ihan heti halua heittäytyä tunteiden vietäväksi, vaan haluan tutkia onko suhteesta johonkin kestävämpään ja pitempiaikaiseen, kun olen jo monta kertaa polttanut siipeni aikaisemmin idioottien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta ei voi naisen suhteen päätellä mitään, mutta ap on kyläpyöränä ilmeisesti ollut tyrkyttämässä elintään heti ensitapaamisella. Vähän ap itsekunnioitusta ja pidättyvyyttä kehiin, muuten et läpäise naisen parisuhdeseulaa.
Semmoinen vasta-argumentti, että jos mies joutuu friend-zonelle, sieltä on vaikea päästä pois. Että kannattaa kuitenkin tehdä selväksi, että ei etsi ystävää vaan kumppania.
Ja se, ettei nainen harrasta seksiä heti deittailukumppanin kanssa, tarkoittaa sinulle friendzonea? Ei kaverimiestä deiteille viedä "D
On aikaisemmin edennyt nopeasti, ja siitä on huonoja kokemuksia. (Suhteet ovat myös päättyneet nopeasti.) Haluaa kokeilla, onnistuisiko suhde paremmin, jos etenisi hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin edetä suhteessa hitaasti, jossa seksi ei ole pääasia, vaan se, että meillä on yhteiset arvot ja miten mies kohtelee minua muiden nähden ja miten arvostaa minua ym. Tämän toki pitää olla molemmin puolista, ei vain naisten osalta. Itseäni loukkaa suhteen alussa heti, jos mies haluaa seksiä, että suhde mukamas kehittyy tämän jälkeen? Haluan siis tutustua ihmiseen heti alusta lähtien ja tietää, että minkälainen toinen on. Jos ei arvosta muuta minussa, kuin vain seksiä ja ulkonäköäni, niin menee romukoppaan koko suhde.
Eikä tässä mitään väärää olekkaan. Niinkuin aiemmassa mainitsin niin hänen aloitteesta tuli puhe seksistä. Ja itse olen samaa mieltä, että rauhassa voi edetä ja tutustua. Mutta nyt kyse olikin siitä, että kun muiden kanssa ei ole sitä tehnyt niin miksi minun kanssa asia on näin. Sille tässä haetaan hyviä arvauksia.
Omalle kohdalle osui vastaava.
Kyseessä oli "4. Tää ois vähän niinku lotto voitto. Valitsi juuri minut josta haluaa loppuelämän kumppanin eikä halua sen takia pilata alkua seksillä."
Pilattiin sitten alku seksillä.