Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa edetä hitaasti.

Vierailija
27.06.2026 |

Jos nainen sanoo, että haluaa edetä hitaasti, mutta muiden kanssa ei ole sitä aikaisemmin tehnyt ja näitä on kuulemma paljon. Niin mitä alla olevista se tarkoittaa. Arvauksia kehiin.

 

1. Ei ole fyysisiä tunteita minua kohtaan. Koska olen ehkä 5 ja hän miltein 10.

2. Tapailee useampaa kerralla ja ei osaa päättää.

3. Tällä hetkellä on hyvä fwb kuvio menossa eikä halua lopettaa sitä. 

4. Tää ois vähän niinku lotto voitto. Valitsi juuri minut josta haluaa loppuelämän kumppanin eikä halua sen takia pilata alkua seksillä. 

 

Muitakin arvauksia saa ehdottaa! 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa katsoa, oletko vaan pelkän sekin perässä. Yleensä hitaasti eteneminen karkottaa näitä yksilöitä. 

Vierailija
42/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en täysin ymmärrä, että miten sen saa pilattua niinkin kauniilla asialla, kuin kahden ihmisen välinen rakastelu. Ainakin omalla kohdalla se vain syventää tunteita.

"Rakastelu", et yhtään kornimpaa keksinyt. "Oh kultaseni, rakastellaan". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä miten seksi pilaa koko jutun, jos seksi kuitenkin on mukavaa yhdessä ollut. Itseäni alkaa harmittaa ja kyllästyttää, jos seksiä ei heti ala kuulua ja paljon sittenkin. 

Niin, JOS se on mukavaa ollut. Jos siihen lähtee liian aikaisin vain toisen mieliksi silloin kun ei itseoikeutetusti siihen valmis, niin silloin se ei ole yhtään mukavaa. 

Vierailija
44/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse vastaisin miehelle noin, kyse olisi siitä, että 

1. En koen niin kovin fyysisiä tunteita sinua kohtaan, mutta haluan kuitenkin antaa mahdollisuuden. 

4. Katselen pitempiaikaista kumppania, jolloin sillä heränneellä kiimalla ja ulkonäölläsi ei ole niin kauhean paljon väliä, ts. hyväksyisin ulkonäkösi, mutta en innostuisi siitä. Olisin enemmän kiinnostunut luonteestasi. 

N56 

Vierailija
45/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en täysin ymmärrä, että miten sen saa pilattua niinkin kauniilla asialla, kuin kahden ihmisen välinen rakastelu. Ainakin omalla kohdalla se vain syventää tunteita.

Samaa mieltä.

Itselläni ainakin fiilikset lässähtäis pahasti, jos seksiä ja intohimoa ei olisi heti.

Haluan tuntea itseni halutuksi ja himoituksi sekä harrastaa kiihkeää seksiä ja se parantaa suhdetta ehdottomasti.

Ehkä tuon hitaan aloituksen takia suhteita ei enää muodostu.

Nainen.

46/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lause ,edetään hitaasti, tarkoittaa, EI EDETÄ OLLENKAAN.

Tällä elämänkokemuksella sanoisin, että näin se on. Valitettavasti. 

Ei näistä hitaasti etenijöistä ole koskaan ainakaan mun kanssa ole koskaan tullut mitään. Tuolla tavalla toppuutellaan toista, kun näkee, että toinen on tosi kiinnostunut ja itse ei oikein ole kiinnostunut.

En tietenkään sano, etteikö ne tunteet voisi syttyä pikku hiljaa, ihmiset on varmaan tosi erilaisia. 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin halua miestäni kohtaan heti, mutta koska en ollut kokenut seksissä, se jännitti. Halusin myös ensin tutudtua rauhassa ja käbimme usean kuukauden ajan treffeillä ennen kuin aloimme harrastaa seksiä. 

Vierailija
48/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halua tehdä samoja virheitä uudestaan vaan haluaa tutustua kunnolla ennenkun antaa miehelle koko elämänsä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti eteneminen ap tarkoittaa normaaleille ihmisille muutakin kuin seksiä. Esim. ei hypätä suoraan jatkuvaan yhdessäoloon ja viestittelyyn (oli seksiä jo tai ei) sekä suunnitella häitä ja jälkikasvua lyhyen tuntemisen jälkeen.

Nyt oli nimenomaan siitä seksistä kyse. Ja siitä miten muiden kanssa se ei ole ollut ongelma alussa. 

Sanoiko hän nimenomaan että se ei ole ollut muiden kanssa alussa mikään ongelma? Vai sanoiko hän vain että aiemmissa suhteissa hän harrasti sitä jo alkuvaiheessa, ja sinä itse päättelet että se ei siis ole ollut hänelle aiemmin mikään ongelma? 

Jos hän sanoi nimenomaan niin että muiden kanssa se ei ole ollut hänelle ongelma vaan ihan ok juttu mutta sinun kanssasi ei, sinun kanssasi hän haluaa edetä hitaasti, tulee mieleen kaksi vaihtoehtoista selitystä:

1. Hän pitää sinusta ihmisenä mutta ei halua sinua seksuaalisesti. Hän ei tietenkään voi sanoa sellaista ääneen,  ja ehkä hän itse ei ole ollenkaan varma siitä alkaako hän missään vaiheessa myöhemminkään haluta sinua. Mutta hän ei vielä anna periksi vaan odottaa, josko se halu kuitenkin vielä heräisi, koska olet niin hyvä tyyppi ettei hän halua menettää sinua eikä  luovuttaa heti kättelyssä. 

2. Juttu ei liity sinuun vaan hänen omaan kehitykseensä. Hän on itse muuttunut. Aiemmin hän oli hurja tyttö jolla oli vahvat seksitarpeet, mutta nyt hän on saanut hurjastelusta tarpeekseen, seksi ei enää ole mielessä jatkuvasti. Nykyään hän haluaa ensin kunnolla tutustua ja kiintyä ennen kuin ryntää sänkyyn. Eli kyse on aikuistumisesta. 

Vai sanoiko hän vain että muiden kanssa hän on harrastanut seksiä heti alussa, ja sinä vain itse tykönäni päättelet että ”varhainen seksi ei ole ollut ongelma”? 
    Entä jos se nimenomaan OLI ongelma että se tapahtui liian pian, ja minet aiemmat suhteet menivät kiirehtimisen  takia pilalle? Aiemmin alussa vain sekstailtiin mutta ei ehditty jutella, tutustua, kiintyä, löytää yhteisiä asioita. Kun alkujaan suurin intohimo väheni, jäljellä ei ollut mitään mikä olisi pitänyt yhdessä. Ruumiit yhtyivät mutta sielu jäi yksinäiseksi. 

Jos hän EI erikseen sanonut että seksi suhteen alkuvaiheessa nimenomaan ei aiemmissa suhteissa ollut  ongelma vaan ihan ok juttu, niin älä ala tehdä omia totuuksia ja päätelmiä. 

Vierailija
50/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lause ,edetään hitaasti, tarkoittaa, EI EDETÄ OLLENKAAN.

Tällä elämänkokemuksella sanoisin, että näin se on. Valitettavasti. 

Ei näistä hitaasti etenijöistä ole koskaan ainakaan mun kanssa ole koskaan tullut mitään. Tuolla tavalla toppuutellaan toista, kun näkee, että toinen on tosi kiinnostunut ja itse ei oikein ole kiinnostunut.

En tietenkään sano, etteikö ne tunteet voisi syttyä pikku hiljaa, ihmiset on varmaan tosi erilaisia. 

Jaaha, eli että jos toinen ei halua heti rynnätä sänkyyn niin suhteesta ei voi tulla mitään? Sekö on sinun kokemuksesi?


 Olisiko kyse siitä että sinä itse loukkaannuit kun et saanut heti seksiä ja muutuit ynseäksi ja epäystävälliseksi, minkä jälkeen toinen alkoi vältellä sinua, minkä tulkitsit niin että syynä eroon on seksin puute? Toinen ei halunnut tapailla epäystävällistä ihmistä vasn lopetti tapaamiset, minkä jälkeen totesit että ”niinhän se on että jos edetään hitaasti niin ei edetä ollenkaan”. Vaikka , eron syynä ei oli sinun epäystävällinen käytöksesi. 

Vai pistitkö itse poikki kun toinen ei halunnut seksiä ihan alussa vaan sanoi ei? No eihän se suhde etene jos se pistetään alussa poikki. 

Taivas varjelkoon kumppanilta joka on heti saanut heti alussa painostamassa seksiin. Kyllä siinä kokee itsensä ahdistetuksi ja uhatuksi ja pakenee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on pilannut itsensä holtittomalla ympäriinsä nussimisella ja nyt yrittää aikuistua. Kannattaa poistua takavasemmalle ja etsiä jotain valmiiksi aikuista tyyppiä rinnalle.

Siinä puhuu kateellinen äijä. Harmittaa kun joku toinen mies on löytänyt ihanan naisen. 

Vierailija
52/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti eteneminen ap tarkoittaa normaaleille ihmisille muutakin kuin seksiä. Esim. ei hypätä suoraan jatkuvaan yhdessäoloon ja viestittelyyn (oli seksiä jo tai ei) sekä suunnitella häitä ja jälkikasvua lyhyen tuntemisen jälkeen.

Nyt oli nimenomaan siitä seksistä kyse. Ja siitä miten muiden kanssa se ei ole ollut ongelma alussa. 

Ehkäpä se on hänen mielestään jälkikäteen ajatellen ollut kuitenkin ongelma, kun nyt toimii toisin?

Itse koen, että seksissä ollaan jo todella pitkällä, ja siitä on vaikeaa perääntyä. Kun on ollut läheisessä suhteessa, jossa luottamusta on rikottu, haluaa olla varma siitä, että mene yhtä intiimille tasolle vain sellaisen ihmisen kanssa, joka on täysin luottamuksen arvoinen. Kaikki muu vain tuntuu väkinäiseltä eikä toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani tuo tarkoitti sitä, ettei nainen osannut päättää, kenen kanssa olisi alkanut olemaan. Hän oli kuvankaunis, siis niin häkellyttävän kaunis nainen, joita ei välttämättä näe kuin kerran elämänsä aikana, fiksu, hauska, huumorintajuinen ja jonkinlainen rakastumismagneetti, mitä tuli miehiin. Sinkkuna hän on kuulemma yhä edelleen, koska parisuhde ei ole hänen juttunsa, vaan ura. 

Osa ihmisen kauneutta tulee myös siitä, että hän arvostaa itseään. Ottaa sellaisen, jonka kanssa tuntuu oikealta, ja on myös valmis odottamaan sitä oikeaa.

Vierailija
54/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin edetä suhteessa hitaasti, jossa seksi ei ole pääasia, vaan se, että meillä on yhteiset arvot ja miten mies kohtelee minua muiden nähden ja miten arvostaa minua ym. Tämän toki pitää olla molemmin puolista, ei vain naisten osalta. Itseäni loukkaa suhteen alussa heti, jos mies haluaa seksiä, että suhde mukamas kehittyy tämän jälkeen? Haluan siis tutustua ihmiseen heti alusta lähtien ja tietää, että minkälainen toinen on. Jos ei arvosta muuta minussa, kuin vain seksiä ja ulkonäköäni, niin menee romukoppaan koko suhde. 

Eikä tässä mitään väärää olekkaan. Niinkuin aiemmassa mainitsin niin hänen aloitteesta tuli puhe seksistä. Ja itse olen samaa mieltä, että rauhassa voi edetä ja tutustua. Mutta nyt kyse olikin siitä, että kun muiden kanssa ei ole sitä tehnyt niin miksi minun kanssa asia on näin. Sille tässä haetaan hyviä arvauksia. 

Kuten sanottu, hänellä on aiempia huonoja kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä!  😆  minä en halua seksiä ennen avioliittoa. 

Siitä

Vierailija
56/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en täysin ymmärrä, että miten sen saa pilattua niinkin kauniilla asialla, kuin kahden ihmisen välinen rakastelu. Ainakin omalla kohdalla se vain syventää tunteita.

Samaa mieltä.

Itselläni ainakin fiilikset lässähtäis pahasti, jos seksiä ja intohimoa ei olisi heti.

Haluan tuntea itseni halutuksi ja himoituksi sekä harrastaa kiihkeää seksiä ja se parantaa suhdetta ehdottomasti.

Ehkä tuon hitaan aloituksen takia suhteita ei enää muodostu.

Nainen.

Kuka sanoo, että ei ole intohimoa? Nainen voi olla tyypiltään nopeasti lämpenevä ja seksuaalisesti ihastuva. Lähtee tavallisesti leikkiin luottavaisesti heti alussa, mutta on sitten pettynyt niin monta kertaa, että nyt kokeilee hitaampaa tutustumista. Himoa voi olla vaikka kuinka paljon, ja se voi kasvaa hitaasti edetessä.

Vierailija
57/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en täysin ymmärrä, että miten sen saa pilattua niinkin kauniilla asialla, kuin kahden ihmisen välinen rakastelu. Ainakin omalla kohdalla se vain syventää tunteita.

Siinä vaiheessa tottakai kun on sen aika. Jos se tapahtuu ensimmäisillä treffeillä ei ole sen aika. Seksi on hyvää pitkissä suhteissa, mutta harvoin hyvää yhden yön jutuissa ja niissä sen pilaa jännitys kun et tiedä miten se kumppani toimii esim. Tämän takia harrastan vain pitkiä juttuja, naiset jotka etsivät vain seuraa silloin tällöin kun tylsää. "Moikka mitä viikonlopun suunnitelmia" " mitä kuuluu, voisit tulla käymään" ja ollaan väliajat jopa kuukausia hiljaa ovat niitä huonoimpia. Niissä lähdetään liikkeelle aina kylmiltään, monesti ilman minkäänlaista lämmittelyä ja odotetaan mieheltä jotain aivan mieletöntä. Näitä tulee kokoajan laitettua estoon, koska ihan se naisen oma käytös kertoo riittävästi että ei kannata olla missään tekemisissä. Moni näistäkin naisista tykkää, olet kyllä tosi kiva mies, mutta naisen käytös on ihan muuta.

Vierailija
58/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt häntä meikittä? Jos hän tekee elääkseen mallintöitä, hän on 8-9. 

 

Kympin nainen on sellainen, jonka vieressä joku Margot Robbie näyttää rusinalta.

 

Seiskan nainen on huomattavan hyvännäköinen ja kutosen nainen hieman keskivertoa nätimpi. 

Vierailija
59/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en täysin ymmärrä, että miten sen saa pilattua niinkin kauniilla asialla, kuin kahden ihmisen välinen rakastelu. Ainakin omalla kohdalla se vain syventää tunteita.

"Rakastelu", et yhtään kornimpaa keksinyt. "Oh kultaseni, rakastellaan". 

Jos rakastelu kuulostaa susta kornilta sä et oo koskaan rakastellut. Siinä kun upee leidi on valmis lempeen sun kans koko yön on todellakin kyse rakastelusta.

M35

Vierailija
60/60 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt häntä meikittä? Jos hän tekee elääkseen mallintöitä, hän on 8-9. 

 

Kympin nainen on sellainen, jonka vieressä joku Margot Robbie näyttää rusinalta.

 

Seiskan nainen on huomattavan hyvännäköinen ja kutosen nainen hieman keskivertoa nätimpi. 

Eipä tuo Margot Robbie mikään ihmeempi ilmestys ole, kun sen näkee ilman meikkejä ja photoshoppausta.

 

Kyllä tämä kyseinen nainen on kauniimpi. Vois sanoo, että yks miljoonasta. Ei tule noin kaunista lähemmäs 40 vuotiasta naista kaduilla vastaan. 

 

Mutta kait se kauneus on katsojan silmissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi