Purran perintöprinssi??
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012094418.html
Tätä minä en vaan tajua, että miten r asismilla ja mm-vastaisuudella ratsastavan nassepuolueen johdossa on näitä h-moilasia joilla on vieläpä u-maalaiset puolisot?
"Vigeliuksen mukaan on täysin päätön ajatus, että hänen pitäisi ottaa annettuna Pride-liikkeen tai Setan ajatukset vain siksi, että on itse seksuaalivähemmistön edustaja.
– Se keskustelu on täysin absurdia! Ajatus siitä, että henkilökohtainen ominaisuuteni tarkoittaisi sitä, että minun pitäisi purematta niellä kokonainen ideologinen rypäs asioita, joista osa kehitelty muutamien viime vuosien aikana, on järjetön.
– Koska satun seurustelemaan miehen kanssa, minun pitäisi vetää Pride-lippu ja kaikki sen uusimmat versiot harteilleni ja kantaa kaikkea sitä, mitä joku minusta katsottuna täysin vastakkaisessa reunassa arvoasteikossa oleva intersektionaalinen feministi on keksinyt."
Eli älä tee niinkuin minä teen, vaan.......
Ainesta katoliseksi papiksi?
Kommentit (35)
Kylläpä ketjusta poistuu viestejä.
KAS näin tästä ketjusta hävisi kommentteja yhtäkkiä. Mitkähän oli niitä vääriä sanoja tällä kertaa.
Ai hän onkin yliopisto-dropout. No kesti Orpollakin aika kauan. Jospa Vigelius joskus saa sen gradun väännettyä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin persujen jutussa ylipäätään on paljon historian ja yhteiskuntaopin tuntemattomuutta tai ymmärtämättömyyttä.
Se tekee kaikesta keskustelusta ja siitä että edes voisi ymmärtää heidän ajatteluaan aika vaikeaa.Vigelius on yliopistotutkinnon suorittanut yhteiskuntatieteiden kand. Mikä sinun tutkintosi on? Et ole tainnut kuulla Vigeliukswn puhetta esimerkiksi puolueiden puheenjohtajien keskustelussa Suomi Areenalla tällä viikolla? Mies on älykäs ja tietävä kuin mikä.
Pelkkä kandi? Mihin maisteriopinnot jäi? Eikö pärjännyt? Kandiopinnot ei paljon vaadi. Moni tekee ne jo kahdessa vuodessa.
Ehkä hän älykkäänä teki oikean johtopäätöksen ja vetäytyi vasemmistolaisten aivopesusta?
- Eri
No kyllä on ymmärtänyt yliopisto-opinnot sitten aivan väärin. Maisteritasolla saa jo tehdä itsenäisiä tulkintoja, esimerkiksi gradutyössä. Toisekseen masteripinnot olisi hyvin voinut tehdä jossain toisessakin yliopistossa jos Tampere on hänen makuunsa liian punainen. Esimerkiksi Purra ja Orpo valmistuivat VTM:ksi Turussa eikä kumpikaan ole kritisoinut yliopistoa.
Ehkä ei ole kritisoineet, koska heille maisterin papereista on ollut etua politiikassa. Epäilen, että Vigelius pärjäisi ilman minkäänlaisia papereita yhtä hyvin. Lopulta tärkeintä on asia, ei se kuka asian esittää (kandi vai maisteri, putkimies vai tohtori).
Vierailija kirjoitti:
KAS näin tästä ketjusta hävisi kommentteja yhtäkkiä. Mitkähän oli niitä vääriä sanoja tällä kertaa.
Näköjään ei esimerkkejä saanut huomauttaa että yliopisto-opinnot jäi häneltä kesken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin persujen jutussa ylipäätään on paljon historian ja yhteiskuntaopin tuntemattomuutta tai ymmärtämättömyyttä.
Se tekee kaikesta keskustelusta ja siitä että edes voisi ymmärtää heidän ajatteluaan aika vaikeaa.Vigelius on yliopistotutkinnon suorittanut yhteiskuntatieteiden kand. Mikä sinun tutkintosi on? Et ole tainnut kuulla Vigeliukswn puhetta esimerkiksi puolueiden puheenjohtajien keskustelussa Suomi Areenalla tällä viikolla? Mies on älykäs ja tietävä kuin mikä.
Pelkkä kandi? Mihin maisteriopinnot jäi? Eikö pärjännyt? Kandiopinnot ei paljon vaadi. Moni tekee ne jo kahdessa vuodessa.
Ehkä hän älykkäänä teki oikean johtopäätöksen ja vetäytyi vasemmistolaisten aivopesusta?
- Eri
No kyllä on ymmärtänyt yliopisto-opinnot sitten aivan väärin. Maisteritasolla saa jo tehdä itsenäisiä tulkintoja, esimerkiksi gradutyössä. Toisekseen masteripinnot olisi hyvin voinut tehdä jossain toisessakin yliopistossa jos Tampere on hänen makuunsa liian punainen. Esimerkiksi Purra ja Orpo valmistuivat VTM:ksi Turussa eikä kumpikaan ole kritisoinut yliopistoa.
Ehkä ei ole kritisoineet, koska heille maisterin papereista on ollut etua politiikassa. Epäilen, että Vigelius pärjäisi ilman minkäänlaisia papereita yhtä hyvin. Lopulta tärkeintä on asia, ei se kuka asian esittää (kandi vai maisteri, putkimies vai tohtori).
Kyllä se aina henkilöstä jotain kertoo jos ei saa opintojaan valmiiksi.
Mitä se kertoo? Maailman älykkäimmät ja rikkaimmat sekä menestyneimmät ihmiset ovat tyypillisiä drop-outteja.
Yritätkö esittää, että Vigelius kuuluu tuohon porukkaan? Ja oliko Einstein tuollainen? Tuskin rikas, mutta älykäs. Miksi ihmeessä vedät tähän rikkauden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ideologisista ryppäistä, mutta tunnen kaksi homoa jotka suorastaan kavahtaa kaikkea prideen liittyvää ja pitää sitä pelkkänä sirkuksena. Nämä siis ei salaile seksuaalisuuttaan millään tavalla mutta eivät tee siitä kyllä minkäänlaista numeroakaan että elävät miehen kanssa. Eivät kuitenkaan toistensa.
Ai, itse olen hetero nainen enkä kavahda prideä enkä muitakaan tasa-arvoon liittyviä liikkeitä kuten vaikka feminismiä.
Jos kovasti tällainen kavahduttaisi niin miettisin kyllä, että mistä johtuu?
Että mistäkö johtuu?
No nimenomaan siitä että nämä "tasa-arvon" , "sateenkaariporukat" ja "feministit" ovat niitä jotka koko ajan epätasa-arvoistavat toisinajettelijoita ja myös omiin piireihinsä kuuluvia.
Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä, niin heillä kuin muillakin. Mutta se on oikeasti kamalaa että nämä "tasa-arvo-, sateekaari- ja feministi-"kannattajt hyökkäävät muiden kimppuun niin mediassa kuin somessakin. Muiden pitäisi varauksettomasti kannattaa heidän arvojaan tai sitten ovat muka vihamielisiä ja vaikka jos mitä.
Minäkin olen heteronainen ja olen aina ollut sitä mieltä että jokainen saa olla ja seurustella ja mennä vihille rakastamansa henkilön kanssa sukupuolesta riippumatta. Että tasa-arvoinen kohtelu niin työelämässä kuin muutenkin elämässä on ehdoton oikeus ihmiselle. Että naisten oikeuksia pitää puolustaa (mutta myös miesten) Mutta, sitten tulee se suurin mutta kaikissa edellä mainituissa on menty liian pitkälle. Sateenkaari väki sorsii jopa omiaan, tasa-arvo on vain tiettyjen oikeus ja feministeistä ei ota enää kukaan selvää mitä asioita he oikein ajavat ja kenen puolella ovat.
Hyvin kirjoitetty,helppo samaistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegelius on älykkö, persut kaipaa Orbanin tyyppistä liideriä
Lisäksi persuken älyköt Eerola, Tynkkynen ja Garedewa rasisti irvistelykuvillaan Suomen halventaminen maailman silmissä.
Kyllä nämä älyköt ja Jsani Mäkelä olivat nolona kun joutuivat julki tiedotustilaisuudessa anteeksi pyytämään . 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ideologisista ryppäistä, mutta tunnen kaksi homoa jotka suorastaan kavahtaa kaikkea prideen liittyvää ja pitää sitä pelkkänä sirkuksena. Nämä siis ei salaile seksuaalisuuttaan millään tavalla mutta eivät tee siitä kyllä minkäänlaista numeroakaan että elävät miehen kanssa. Eivät kuitenkaan toistensa.
Ai, itse olen hetero nainen enkä kavahda prideä enkä muitakaan tasa-arvoon liittyviä liikkeitä kuten vaikka feminismiä.
Jos kovasti tällainen kavahduttaisi niin miettisin kyllä, että mistä johtuu?
Että mistäkö johtuu?
No nimenomaan siitä että nämä "tasa-arvon" , "sateenkaariporukat" ja "feministit" ovat niitä jotka koko ajan epätasa-arvoistavat toisinajettelijoita ja myös omiin piireihinsä kuuluvia.
Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä, niin heillä kuin muillakin. Mutta se on oikeasti kamalaa että nämä "tasa-arvo-, sateekaari- ja feministi-"kannattajt hyökkäävät muiden kimppuun niin mediassa kuin somessakin. Muiden pitäisi varauksettomasti kannattaa heidän arvojaan tai sitten ovat muka vihamielisiä ja vaikka jos mitä.
Minäkin olen heteronainen ja olen aina ollut sitä mieltä että jokainen saa olla ja seurustella ja mennä vihille rakastamansa henkilön kanssa sukupuolesta riippumatta. Että tasa-arvoinen kohtelu niin työelämässä kuin muutenkin elämässä on ehdoton oikeus ihmiselle. Että naisten oikeuksia pitää puolustaa (mutta myös miesten) Mutta, sitten tulee se suurin mutta kaikissa edellä mainituissa on menty liian pitkälle. Sateenkaari väki sorsii jopa omiaan, tasa-arvo on vain tiettyjen oikeus ja feministeistä ei ota enää kukaan selvää mitä asioita he oikein ajavat ja kenen puolella ovat.
Hyvin kirjoitetty,helppo samaistua.
Ei kukaan pakota homoja liittymään Setaan tai kannattamaan Pridea. Mutta poliitikoilla kyse ei ole kyse henkilökohtaisista mieltymyksistä, puhuivat julkisuudessa mitä tahansa. Emme me tiedä mitä Vegelius oikeasti ajattelee seksuaalivähemmistöistä. Voi hyvin olla että hänelle mieshomot on kaikki kaikessa ja lesbot ja muut arvotonta pohjasakkaa. Sekin on ymmärrettävä.
Kuinka vakuuttava Joakim olikaan maikkarin puheenjohtajtentissä. Lyttäsi useaan otteeseen muiden puolueiden politiikan naiiviksi.
Kylläpä poistuu asiallisia viestejä esim. Ps:n kannasta 2014 olleesta tasa-arvoisen avioliittolain äänestyksestä.
Persuille on hyvin tyypillistä tämä että itselle sallitaan kaikki mitä mieli tekee, mutta muita kohtaan olla ankaria ja moralisoivia. Kuten Riikkuli ja työnvälttely, Jussi ja moniavioisuus, rahan jako omille hihhulikerhoille, rivipersujen juopottelumatkat veronmaksajien rahoilla.
AIka erikoista sekin, että tämä poika meni yliopistoon eikä tykännyt että muut ovat eri mieltä kun hän. Seurauksena hän alkoi sabotoida muiden opiskelua ja haukkuu nyt koko yliopiston. Kumma juttu että muut ihmiset osaavat valita kursseja jotka heitä kiinnostaa ja edetä opinnoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Hieno mies, mahtavaa, että on Perussuomalainen. Hieno kirjoitus, harvinaiset pointsit toimittajalle.
Toimittajaa odottaa varmaan potkut :(
Hieno mies, mahtavaa, että on Perussuomalainen. Hieno kirjoitus, harvinaiset pointsit toimittajalle.