Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin työpaikkakiusattu ja nyt mun on vaikea luoda yhteyttå työkavereihin

Vierailija
26.06.2026 |

Olin pitkään työpaikkakiusattu uskoni vuoksi. Kiusaaminen on lähes ohi. Olen kätkenyt näkyviltö kaiken uskooni liittyvän enkö mainitse sanallakaan. Mutta jokin tökkii kiusaamisen jäljiltä. Oon epävarma, ahdistunut, ja mun on vaikea enää rentoutua, vitsailla tai nauttia ihmisten seurasta töissä  

Miten rentoutua ja löytää oma työelämästä nauttiva puoli? 

Oon töissä kyllä ahkera, tunnollinen ja ystävällien, mutta en pysty luottavaiseen yhteyteen. Meneekö tämä vaihe ohi? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla