Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän vuoksi loma-ajat on vaikeita mulle

Vierailija
26.06.2026 |

Olen sureva äiti ja työ on tavallaan keino paeta sitä jatkuvaa yhden ja saman asian valvomista kellon ympäri. Palasin töihin melkeinpä heti hautajaisten jälkeen, kun en kestänyt sitä ajatusten noidankehää.

Vaikka käyn töissä, ehdin tietty käsitellä asiaa laidasta laitaan jatkuvasti eikä se töissäkään unohdu. Tekee silti hyvää tehdä jotain, mihin voi upota työpäivän ajaksi.

Nyt pelottaa vähän, miten seuraavat neljä viikkoa menee. Yleensä kaipailen jo sunnuntaina maanantaita.

Mulla on muitakin lapsia ja on kaikenlaista tekemistä - onneksi! Mutta kyllähän sitä lomalla tulee väkisinkin paljon sellaista luppoaikaa, kun kaikki vaan ollaan eikä tehdä mitään ihmeellistä. Eikä kukaan tietenkään 24/7 jaksa olla juoksemassa joka paikkaan. 

Huomaan vaan, että olen jo nyt hieman lamaantunut. Kävin äsken juoksemassa, mutta heti sen jälkeen lösähdin sängylle. Varmaan jonkinasteista masennusta, vaikkei se varmasti ulospäin näy juurikin sen takia, kun olen pystynyt käymään työssäkin koko ajan.

Tällainen "ääneen" ajattelu vain :) Kivaa iltaa kaikille!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokassa lauseessa valvomista = vatvomista Ap

Vierailija
2/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siis siltä,että olet lapsesi menettänyt? Mutta kannattaako sitä pakoilla vielä niitä olemassa olevia lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto ahdas? Onko sulla oma huone? Onko muille omaa tekemistä? Onko lapset pieniä vai isoja. Toinen aikuinen suvusta?

Vierailija
4/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siis siltä,että olet lapsesi menettänyt? Mutta kannattaako sitä pakoilla vielä niitä olemassa olevia lapsia?

En tietenkään paikoile ketään. Lapset on jo aika isoja kaikki. Ihan olen läsnä ja tehdään koko ajan juttuja yhdessä. On kesälomareissua tulossa ym. Välillä sitä vain lamautuu, kun lapset ovat jossain menossa ja on hiljainen hetki. Ap

Vierailija
5/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko asunto ahdas? Onko sulla oma huone? Onko muille omaa tekemistä? Onko lapset pieniä vai isoja. Toinen aikuinen suvusta?

Ei ole ahdasta. En ihan ymmärtänyt mitä meinaat että mihin se liittyy. Ap

Vierailija
6/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori meen nyt tekemään jotain muuta mutta kiitos kun sain tänne purkaa sydäntä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi