Miksi tällä palstalla ei ole ikärajaa?
Ei tänne kyllä lapsilla ja nuorilla ole mitään asiaa ja kyllä tuon nyt vois sivulla mainita.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet pelkän maininnan auttavan?
No, voi se jollekin fiksulle lapselle / nuorelle olla syy poistua heti palstalta.
Onhan.
Se on syntymän ja kuoleman välillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla?
Siksi, että usein nuo pelkät otsikot ovat täysin lasten/ nuorten silmille sopimattomia, sinustako ei ole (laskin vauvanesteet peräsuoleen ym.)?
Palstalle pankkitunnuksilla tai ÄPILLÄ🤣
Mehiläiset kun oikein pörrää kukissa, niin haikara tuo vauvan.
Täällähän lukee sitä minkälaisia ihmisiä on. Linnakundeja, narkkareita, alkoholisteja, narkkareita, seksiaddiktoituneita, huumoripellejä ym. Ihminen voi kuvitella, että ihmiset ovat älykkäitä, tunneälyisiä, rakastavia ym, ja näinhän ei ole, vaikka toivoisi. Todella raadollinen palsta.
Mä oon 13 ja viihdyn täällä hyvin. Onko se niin paha asia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla?
Siksi, että usein nuo pelkät otsikot ovat täysin lasten/ nuorten silmille sopimattomia, sinustako ei ole (laskin vauvanesteet peräsuoleen ym.)?
Ne nuoret monesti tehtailee tuollaisia aloituksia.
Saisi kyllä olla ja varmaan lapset lukee silmät kirkkaina seksiosiota saati väkivaltainen raivoaminen mitä näkee usein ei ole heille sopivaa Saisi Sanoma ottaa jotain vastuuta tästä tai edes valvoa
Se vaatisi vahvan tunnistautumisen. Esim. pankkitunnusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se vaatisi vahvan tunnistautumisen. Esim. pankkitunnusten kanssa.
No, ei vaatisi, kyllähän tuo voisi olla ihan vain mainintana näkyvästi palstan etusivulla.
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 13 ja viihdyn täällä hyvin. Onko se niin paha asia??
Mää taas oon 83v, ja häiriköin tyhmien puheita missä ei ole mitään keskusteltavaa.. esim. Mikä on keräsi numero? Pjonko on pääsi ympärysmitta ym.. kyllä näinkin ihan aikuiset sivutolkulla viitsii kirjoittaa. Huoooh...Jos ei ole normaalia keskustelunaiheita ninnjättää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?
Niin, ehkä 40 v. voisi olla ylä ikäraja?
Vierailija kirjoitti:
Se vaatisi vahvan tunnistautumisen. Esim. pankkitunnusten kanssa.
Sillä kyllä suut siistyidi huomattavasti. Kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 13 ja viihdyn täällä hyvin. Onko se niin paha asia??
Mää taas oon 83v, ja häiriköin tyhmien puheita missä ei ole mitään keskusteltavaa.. esim. Mikä on keräsi numero? Pjonko on pääsi ympärysmitta ym.. kyllä näinkin ihan aikuiset sivutolkulla viitsii kirjoittaa. Huoooh...Jos ei ole normaalia keskustelunaiheita ninnjättää tekemättä.
Mee hoitoon vanhus!
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
Oletko oikeasti noin TYHMÄ???
Mitä ajattelet pelkän maininnan auttavan?