Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla ei ole ikärajaa?

Vierailija
26.06.2026 |

Ei tänne kyllä lapsilla ja nuorilla ole mitään asiaa ja kyllä tuon nyt vois sivulla mainita.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet pelkän maininnan auttavan?

Vierailija
2/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet pelkän maininnan auttavan?

No, voi se jollekin fiksulle lapselle / nuorelle olla syy poistua heti palstalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan.

Se on syntymän ja kuoleman välillä.

Vierailija
4/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla?

Vierailija
5/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla?

Siksi, että usein nuo pelkät otsikot ovat täysin lasten/ nuorten silmille sopimattomia, sinustako ei ole (laskin vauvanesteet peräsuoleen ym.)?

Vierailija
6/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle pankkitunnuksilla tai ÄPILLÄ🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläiset kun oikein pörrää kukissa, niin haikara tuo vauvan. 

Vierailija
8/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän lukee sitä minkälaisia ihmisiä on. Linnakundeja, narkkareita, alkoholisteja, narkkareita, seksiaddiktoituneita, huumoripellejä ym. Ihminen voi kuvitella, että ihmiset ovat älykkäitä, tunneälyisiä, rakastavia ym, ja näinhän ei ole, vaikka toivoisi. Todella raadollinen palsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 13 ja viihdyn täällä hyvin. Onko se niin paha asia??

Vierailija
10/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla?

Siksi, että usein nuo pelkät otsikot ovat täysin lasten/ nuorten silmille sopimattomia, sinustako ei ole (laskin vauvanesteet peräsuoleen ym.)?

Ne nuoret monesti tehtailee tuollaisia aloituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kyllä olla ja varmaan lapset lukee silmät kirkkaina seksiosiota saati väkivaltainen raivoaminen mitä näkee usein ei ole heille sopivaa Saisi Sanoma ottaa jotain vastuuta tästä tai edes valvoa 

Vierailija
12/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatisi vahvan tunnistautumisen. Esim. pankkitunnusten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaatisi vahvan tunnistautumisen. Esim. pankkitunnusten kanssa.

No, ei vaatisi, kyllähän tuo voisi olla ihan vain mainintana näkyvästi palstan etusivulla.

Vierailija
14/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 13 ja viihdyn täällä hyvin. Onko se niin paha asia??

Mää taas oon 83v, ja häiriköin tyhmien puheita missä ei ole mitään  keskusteltavaa.. esim.  Mikä on keräsi numero?   Pjonko on pääsi ympärysmitta ym.. kyllä näinkin ihan aikuiset sivutolkulla viitsii kirjoittaa. Huoooh...Jos ei ole normaalia  keskustelunaiheita  ninnjättää tekemättä. 

Vierailija
16/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?

No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?

Vierailija
17/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä 40 v. voisi olla ylä ikäraja?

Vierailija
18/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaatisi vahvan tunnistautumisen. Esim. pankkitunnusten kanssa.

Sillä kyllä suut siistyidi huomattavasti.  Kannatan.

Vierailija
19/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 13 ja viihdyn täällä hyvin. Onko se niin paha asia??

Mää taas oon 83v, ja häiriköin tyhmien puheita missä ei ole mitään  keskusteltavaa.. esim.  Mikä on keräsi numero?   Pjonko on pääsi ympärysmitta ym.. kyllä näinkin ihan aikuiset sivutolkulla viitsii kirjoittaa. Huoooh...Jos ei ole normaalia  keskustelunaiheita  ninnjättää tekemättä. 

Mee hoitoon vanhus!

Vierailija
20/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?

Oletko oikeasti noin TYHMÄ???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän