Miksi tällä palstalla ei ole ikärajaa?
Ei tänne kyllä lapsilla ja nuorilla ole mitään asiaa ja kyllä tuon nyt vois sivulla mainita.
Kommentit (58)
Olkoon myöskin AP:n yöt pitkiä ja kauhuja täynnä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap
Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä ?????
On ja idioooteille oikein sopiva kommentti!
Kirjoitaistko noin jos nimesi olisi tiedossa ???
Kyllä minä uskallan totuuden sanoa tyhmille myös nimelläni!
Sun käytös ei ole sopivaa palstalle. Saadaan huonoja vaikutteita sinusta.
N-14v
Vahva tunnistautuminen kirjautumiseen ja kirjoittaminen omalla nimellä. Siistisi varmasti aika paljon palstaa, voisi toki jopa päätyä siihen, ettei kukaan kirjoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla?
Täällä puhutaan tekopeniksistä ja ties mistä. Oikeasti olet sitä mieltä, että nämä ovat soveliaita aiheita vaikkapa 13-vuotiaalle tytölle lukea?
Kyllä minä ainakin kavereiden kanssa nuorena 13-vuotiaina katsottiin pornolehtiä ja pornovideoita. Ei ne meistä mitään seksihulluja sekopäitä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?
Sinäkin syyllistyit palstalaiten panetteluun. Olen ihan tavallinen kaveri.
Eli homppeli??
Älä hauku. Ihan herroille olen. Sitäpaitsi mikäs vika homoissa on?
Minä olen tämän paskapalstan älykkäin.
Sori siitä.
Se mikä on kiellettyä ja rajoitettua, niin niistä nuoret just kiinnostuvat entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tämän paskapalstan älykkäin.
Sori siitä.
Tämä on kyllä totta. Pakko kai se on myöntää sitten.
Kiitos sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tämän paskapalstan älykkäin.
Sori siitä.
🤣 🤣 🤣 🐖🎀 😂 😂 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tämän paskapalstan älykkäin.
Sori siitä.
Tämä on kyllä totta. Pakko kai se on myöntää sitten.
Kiitos sinulle.
Vastasit itsellesi 🐖😆😆😆😆🤣😂🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Se mikä on kiellettyä ja rajoitettua, niin niistä nuoret just kiinnostuvat entisestään.
Joo, mutta ehkä joku fiksu lapsi tai nuori voisi ymmärtää ettei tämä ole oikea foorumi heille, siitä oli aloituksessa kyse mutta sitten tulitte kaiken maailman pankkitunnuksista ym. pskasta höpisemään ketjuun. Ap.
Yläikärajan voisi asettaa, niin päästäisiin setämiesten ulinoista eroon. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tämän paskapalstan älykkäin.
Sori siitä.
Et ole terveisin Vuokko !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä on kiellettyä ja rajoitettua, niin niistä nuoret just kiinnostuvat entisestään.
Joo, mutta ehkä joku fiksu lapsi tai nuori voisi ymmärtää ettei tämä ole oikea foorumi heille, siitä oli aloituksessa kyse mutta sitten tulitte kaiken maailman pankkitunnuksista ym. pskasta höpisemään ketjuun. Ap.
Peräsuolen (lat. rectum) päätehtävä on toimia ulosteen väliaikaisena varastona. Se myös imee elimistöön vielä viimeisiä nesteitä ja suoloja ennen kuin uloste poistuu kehosta.
Peräsuolen toiminta voidaan jakaa kolmeen keskeiseen vaiheeseen:
Ulosteen varastointi: Suoli kerää ja varastoi sulamattoman ruokamassan, jolloin sen tilavuus kasvaa.
Kehon viestintä: Kun peräsuoli täyttyy, sen seinämät venyvät ja lähettävät hermoimpulsseja aivoihin, jotka tulkitaan ulostamistarpeeksi.
Ulostamisen hallinta: Peräsuolen alapäässä toimivat sisemmät ja ulommat sulkijalihakset säätelevät ulosteen ja suolikaasun poistumista elimistöstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä on kiellettyä ja rajoitettua, niin niistä nuoret just kiinnostuvat entisestään.
Joo, mutta ehkä joku fiksu lapsi tai nuori voisi ymmärtää ettei tämä ole oikea foorumi heille, siitä oli aloituksessa kyse mutta sitten tulitte kaiken maailman pankkitunnuksista ym. pskasta höpisemään ketjuun. Ap.
Jaa mikä se sun pankkitunnuksesi nyt taas olikaan? Ehdin jo unohtamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vahva tunnistautuminen kirjautumiseen ja kirjoittaminen omalla nimellä. Siistisi varmasti aika paljon palstaa, voisi toki jopa päätyä siihen, ettei kukaan kirjoittaisi.
Sinä kommari toivot että kaikki väärät mielipiteet estetään jo ennakolta.
Parasta olisi tietenkin Pohjois-Korea-tyyppinen valtiomalli, jossa ääneen pääsevät vain Hyvät Ihmiset.
Näin.
Vierailija kirjoitti:
Yläikärajan voisi asettaa, niin päästäisiin setämiesten ulinoista eroon. 🥱
Aika vaikeeta laitta ikärajaa kun olen 56v setämies Alatöviöltä. 🤠
Et saa anteeksi kun haukut tapioiksi ym... jopa nainen tarkistaisin kielenkäyttöäsi palstalaisten viihtyvyyden takia.