Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla ei ole ikärajaa?

Vierailija
26.06.2026 |

Ei tänne kyllä lapsilla ja nuorilla ole mitään asiaa ja kyllä tuon nyt vois sivulla mainita.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap

Missä kohdassa sä kirjoitit jotain järkevää?

Aloitus on ihan järkevä mm. mutta liian vaikea tampioille ymmärtää, sori tampiot että tein tuon aloituksen. Ap

Et saa anteeksi kun haukut tapioiksi ym...  jopa nainen tarkistaisin kielenkäyttöäsi palstalaisten viihtyvyyden takia.

Vierailija
42/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon myöskin AP:n yöt pitkiä ja kauhuja täynnä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap

Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä  ?????

On ja idioooteille oikein sopiva kommentti!

Kirjoitaistko noin jos nimesi olisi tiedossa ???

Kyllä minä uskallan totuuden sanoa tyhmille myös nimelläni!

Sun käytös ei ole sopivaa palstalle. Saadaan huonoja vaikutteita sinusta.

N-14v

Vierailija
44/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva tunnistautuminen kirjautumiseen ja kirjoittaminen omalla nimellä. Siistisi varmasti aika paljon palstaa, voisi toki jopa päätyä siihen, ettei kukaan kirjoittaisi.

Vierailija
45/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla?

Täällä puhutaan tekopeniksistä ja ties mistä. Oikeasti olet sitä mieltä, että nämä ovat soveliaita aiheita vaikkapa 13-vuotiaalle tytölle lukea?

Kyllä minä ainakin kavereiden kanssa nuorena 13-vuotiaina katsottiin pornolehtiä ja pornovideoita. Ei ne meistä mitään seksihulluja sekopäitä tehnyt.

Vierailija
46/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?

No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?

Sinäkin syyllistyit palstalaiten panetteluun.  Olen ihan tavallinen kaveri.

Eli homppeli??

Älä hauku. Ihan herroille olen. Sitäpaitsi mikäs vika homoissa on?   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tämän paskapalstan älykkäin.

Sori siitä.

Vierailija
48/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on kiellettyä ja rajoitettua, niin niistä nuoret just kiinnostuvat entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tämän paskapalstan älykkäin.

Sori siitä.

Tämä on kyllä totta. Pakko kai se on myöntää sitten.

Kiitos sinulle.

Vierailija
50/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tämän paskapalstan älykkäin.

Sori siitä.

🤣 🤣 🤣      🐖🎀      😂  😂   😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tämän paskapalstan älykkäin.

Sori siitä.

Tämä on kyllä totta. Pakko kai se on myöntää sitten.

Kiitos sinulle.

Vastasit itsellesi  🐖😆😆😆😆🤣😂🤣😂🤣😂

Vierailija
52/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on kiellettyä ja rajoitettua, niin niistä nuoret just kiinnostuvat entisestään.

Joo, mutta ehkä joku fiksu lapsi tai nuori voisi ymmärtää ettei tämä ole oikea foorumi heille, siitä oli aloituksessa kyse mutta sitten tulitte kaiken maailman pankkitunnuksista ym. pskasta höpisemään ketjuun. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläikärajan voisi asettaa, niin päästäisiin setämiesten ulinoista eroon. 🥱

Vierailija
54/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tämän paskapalstan älykkäin.

Sori siitä.

Et ole terveisin Vuokko !!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on kiellettyä ja rajoitettua, niin niistä nuoret just kiinnostuvat entisestään.

Joo, mutta ehkä joku fiksu lapsi tai nuori voisi ymmärtää ettei tämä ole oikea foorumi heille, siitä oli aloituksessa kyse mutta sitten tulitte kaiken maailman pankkitunnuksista ym. pskasta höpisemään ketjuun. Ap.

Peräsuolen (lat. rectum) päätehtävä on toimia ulosteen väliaikaisena varastona. Se myös imee elimistöön vielä viimeisiä nesteitä ja suoloja ennen kuin uloste poistuu kehosta. 

 

 

Peräsuolen toiminta voidaan jakaa kolmeen keskeiseen vaiheeseen:

 

Ulosteen varastointi: Suoli kerää ja varastoi sulamattoman ruokamassan, jolloin sen tilavuus kasvaa. 

 

 

Kehon viestintä: Kun peräsuoli täyttyy, sen seinämät venyvät ja lähettävät hermoimpulsseja aivoihin, jotka tulkitaan ulostamistarpeeksi. 

 

 

Ulostamisen hallinta: Peräsuolen alapäässä toimivat sisemmät ja ulommat sulkijalihakset säätelevät ulosteen ja suolikaasun poistumista elimistöstä

Vierailija
56/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on kiellettyä ja rajoitettua, niin niistä nuoret just kiinnostuvat entisestään.

Joo, mutta ehkä joku fiksu lapsi tai nuori voisi ymmärtää ettei tämä ole oikea foorumi heille, siitä oli aloituksessa kyse mutta sitten tulitte kaiken maailman pankkitunnuksista ym. pskasta höpisemään ketjuun. Ap.

Jaa mikä se sun pankkitunnuksesi nyt taas olikaan? Ehdin jo unohtamaan...

Vierailija
57/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva tunnistautuminen kirjautumiseen ja kirjoittaminen omalla nimellä. Siistisi varmasti aika paljon palstaa, voisi toki jopa päätyä siihen, ettei kukaan kirjoittaisi.

 Sinä kommari toivot että kaikki väärät mielipiteet estetään jo ennakolta.

Parasta olisi tietenkin Pohjois-Korea-tyyppinen valtiomalli, jossa ääneen pääsevät vain Hyvät Ihmiset.

Näin.

Vierailija
58/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläikärajan voisi asettaa, niin päästäisiin setämiesten ulinoista eroon. 🥱

Aika vaikeeta laitta ikärajaa kun olen 56v setämies Alatöviöltä. 🤠

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme