Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla ei ole ikärajaa?

Vierailija
26.06.2026 |

Ei tänne kyllä lapsilla ja nuorilla ole mitään asiaa ja kyllä tuon nyt vois sivulla mainita.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap

Vierailija
22/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?

Oletko oikeasti noin TYHMÄ???

Haista sinä vaan haiseva PERSE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?

No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?

Sinäkin syyllistyit palstalaiten panetteluun.  Olen ihan tavallinen kaveri.

Vierailija
24/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla?

Siksi, että usein nuo pelkät otsikot ovat täysin lasten/ nuorten silmille sopimattomia, sinustako ei ole (laskin vauvanesteet peräsuoleen ym.)?

Ne nuoret monesti tehtailee tuollaisia aloituksia.

Luulen, että suurin osa trollausaloituksista on kylläkin koneella aikansa viettävien, aikuisten miesten tekemiä. Valitettavasti. Nulikoita ovat, mutta eivät luultavasti alaikäisiä.

Vierailija
25/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap

Missä kohdassa sä kirjoitit jotain järkevää?

Vierailija
26/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap

Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä  ?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?

No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?

Sinäkin syyllistyit palstalaiten panetteluun.  Olen ihan tavallinen kaveri.

Panetteluun? Totesin vain että pirun tyhmää porukkaa näemmä olette ja sitä suuremmalla syyllä täältä kannattais lasten ja nuorten pysyä pois!

Vierailija
28/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haukkuu ihmisiä tyhmiksi ja idiooteiksi. Hyvää käytöstä.😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap

Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä  ?????

On ja idioooteille oikein sopiva kommentti!

Vierailija
30/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla?

Täällä puhutaan tekopeniksistä ja ties mistä. Oikeasti olet sitä mieltä, että nämä ovat soveliaita aiheita vaikkapa 13-vuotiaalle tytölle lukea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän lukee sitä minkälaisia ihmisiä on. Linnakundeja, narkkareita, alkoholisteja, narkkareita, seksiaddiktoituneita, huumoripellejä ym. Ihminen voi kuvitella, että ihmiset ovat älykkäitä, tunneälyisiä, rakastavia ym, ja näinhän ei ole, vaikka toivoisi. Todella raadollinen palsta.

EI täällä ole pakko olla. Yksinkertaista  😊

Vierailija
32/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haukkuu ihmisiä tyhmiksi ja idiooteiksi. Hyvää käytöstä.😳

Totuus ei ole haukkumista! Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap

Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä  ?????

On ja idioooteille oikein sopiva kommentti!

Kirjoitaistko noin jos nimesi olisi tiedossa ???

Vierailija
34/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?

Oletko oikeasti noin TYHMÄ???

Haista sinä vaan haiseva PERSE!

Hyvin sanottu. Kiitos sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap

Missä kohdassa sä kirjoitit jotain järkevää?

Aloitus on ihan järkevä mm. mutta liian vaikea tampioille ymmärtää, sori tampiot että tein tuon aloituksen. Ap

Vierailija
36/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap haukkuu ihmisiä tyhmiksi ja idiooteiksi. Hyvää käytöstä.😳

Totuus ei ole haukkumista! Ap.

Mikä totuus täälä kertaa??? 

Vierailija
37/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?

No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?

Sinäkin syyllistyit palstalaiten panetteluun.  Olen ihan tavallinen kaveri.

Eli homppeli??

Vierailija
38/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap

Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä  ?????

On ja idioooteille oikein sopiva kommentti!

Kirjoitaistko noin jos nimesi olisi tiedossa ???

Kyllä minä uskallan totuuden sanoa tyhmille myös nimelläni!

Vierailija
39/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap haukkuu ihmisiä tyhmiksi ja idiooteiksi. Hyvää käytöstä.😳

Totuus ei ole haukkumista! Ap.

Aika narsistinen olet. Pidät itseäsi muita älykkäämpänä.

Vierailija
40/58 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap

Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä  ?????

On ja idioooteille oikein sopiva kommentti!

Olkoot yösi pitkiä ja kauhuja täynnä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi