Miksi tällä palstalla ei ole ikärajaa?
Ei tänne kyllä lapsilla ja nuorilla ole mitään asiaa ja kyllä tuon nyt vois sivulla mainita.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
Oletko oikeasti noin TYHMÄ???
Haista sinä vaan haiseva PERSE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?
Sinäkin syyllistyit palstalaiten panetteluun. Olen ihan tavallinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla?
Siksi, että usein nuo pelkät otsikot ovat täysin lasten/ nuorten silmille sopimattomia, sinustako ei ole (laskin vauvanesteet peräsuoleen ym.)?
Ne nuoret monesti tehtailee tuollaisia aloituksia.
Luulen, että suurin osa trollausaloituksista on kylläkin koneella aikansa viettävien, aikuisten miesten tekemiä. Valitettavasti. Nulikoita ovat, mutta eivät luultavasti alaikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap
Missä kohdassa sä kirjoitit jotain järkevää?
Vierailija kirjoitti:
Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap
Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä ?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?
Sinäkin syyllistyit palstalaiten panetteluun. Olen ihan tavallinen kaveri.
Panetteluun? Totesin vain että pirun tyhmää porukkaa näemmä olette ja sitä suuremmalla syyllä täältä kannattais lasten ja nuorten pysyä pois!
Ap haukkuu ihmisiä tyhmiksi ja idiooteiksi. Hyvää käytöstä.😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap
Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä ?????
On ja idioooteille oikein sopiva kommentti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla?
Täällä puhutaan tekopeniksistä ja ties mistä. Oikeasti olet sitä mieltä, että nämä ovat soveliaita aiheita vaikkapa 13-vuotiaalle tytölle lukea?
Vierailija kirjoitti:
Täällähän lukee sitä minkälaisia ihmisiä on. Linnakundeja, narkkareita, alkoholisteja, narkkareita, seksiaddiktoituneita, huumoripellejä ym. Ihminen voi kuvitella, että ihmiset ovat älykkäitä, tunneälyisiä, rakastavia ym, ja näinhän ei ole, vaikka toivoisi. Todella raadollinen palsta.
EI täällä ole pakko olla. Yksinkertaista 😊
Vierailija kirjoitti:
Ap haukkuu ihmisiä tyhmiksi ja idiooteiksi. Hyvää käytöstä.😳
Totuus ei ole haukkumista! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap
Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä ?????
On ja idioooteille oikein sopiva kommentti!
Kirjoitaistko noin jos nimesi olisi tiedossa ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
Oletko oikeasti noin TYHMÄ???
Haista sinä vaan haiseva PERSE!
Hyvin sanottu. Kiitos sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap
Missä kohdassa sä kirjoitit jotain järkevää?
Aloitus on ihan järkevä mm. mutta liian vaikea tampioille ymmärtää, sori tampiot että tein tuon aloituksen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haukkuu ihmisiä tyhmiksi ja idiooteiksi. Hyvää käytöstä.😳
Totuus ei ole haukkumista! Ap.
Mikä totuus täälä kertaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?
Sinäkin syyllistyit palstalaiten panetteluun. Olen ihan tavallinen kaveri.
Eli homppeli??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap
Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä ?????
On ja idioooteille oikein sopiva kommentti!
Kirjoitaistko noin jos nimesi olisi tiedossa ???
Kyllä minä uskallan totuuden sanoa tyhmille myös nimelläni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haukkuu ihmisiä tyhmiksi ja idiooteiksi. Hyvää käytöstä.😳
Totuus ei ole haukkumista! Ap.
Aika narsistinen olet. Pidät itseäsi muita älykkäämpänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap
Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä ?????
On ja idioooteille oikein sopiva kommentti!
Olkoot yösi pitkiä ja kauhuja täynnä!
Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap