Parveke Vantaalla käyttökiellossa ja asteet nousee kämpässä + 30 C
Propelleista ei apua.
Töissä pitäis jaksaa käydä.
Joskus auttoi parvekkeella nukkuminen mutta se on nyt ehdottomasti kielletty.
Ja tiedän et ens viikolla voi olla sisällä +35 C...
Kamalaa :(
Kommentit (50)
0/5. Eihän niillä kyseisillä parvekkeilla mahdu edes nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Eihän niillä kyseisillä parvekkeilla mahdu edes nukkumaan.
Ei ne oo mitään kyseisiä parvekkeita
Käyttökielto tuli silti.
Ap
Mene leirintäalueelle tai ilmastoituun hotelliin ellet siirrettävää ilmastointilaitetta voi laittaa kotiin.
jos ulkona on kuumempi niin täytyy pitää ovi ja ikkunat kiinni. myöskin sälekaihtimet jos on. sekin viilentää asuntoa koska lämmin ilma tulee sisään.
Kyllä se oven saa aukaista kunhan et mene parvekkeelle.
Lähi-Tapiola asetti 70:n kiinteistön lasikaideparvekkeet käyttökieltoon – kohteita myös Tampereella
Kohteita on muun muassa Helsingissä, Vantaalla, Espoossa, Tampereella, Turussa, Oulussa, Lahdessa, Kuopiossa ja Jyväskylässä.
Aamulehti
Miten siellä Vantaalla on kaikki asiat päin vttua?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oven saa aukaista kunhan et mene parvekkeelle.
Eiks joistain poistettu kahvat? Muistan lukeneeni näin.
Vierailija kirjoitti:
Miten siellä Vantaalla on kaikki asiat päin vttua?
Kun ei sinne muuttaneet savolaiset osaa olla rysähtämättä kännissä kaiteen läpi alas. Normaali ihminenhän ei nojaile lasikaiteeseen mutta tämä pudonnut todellakin rymysi sinne naapurin mukaan.
Oven ja ikkunoiden avaamisesta ei juur apua.
On jo nyt tukahduttavan kuuma. Ja helle vasta alkamassa.
Parvekkeella nukkuminen auttoi mut ei tosiaan saa tällä hetkellä.
Ap
Sulla on avattava ikkuna siellä. Ilmastointilaite hurisemaan, ikkunaan polystyreenilevy ja siihen läpivientiaukko poistoputkelle. Levyä saat lähimmästä rautakaupasta, maksaa kympin. Ilmastointilaitteiden hinnat on paristasadasta ylöspäin.
Tuollaisella lasipartsilla on joku +60 astetta aurinkoisella hellesäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oven saa aukaista kunhan et mene parvekkeelle.
Eiks joistain poistettu kahvat? Muistan lukeneeni näin.
Ovenkahvan voi ostaa kaupasta. Niin minä tein, kun parveke oli käyttökiellossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siellä Vantaalla on kaikki asiat päin vttua?
Kun ei sinne muuttaneet savolaiset osaa olla rysähtämättä kännissä kaiteen läpi alas. Normaali ihminenhän ei nojaile lasikaiteeseen mutta tämä pudonnut todellakin rymysi sinne naapurin mukaan.
Kyllä parvekekaiteen pitää kestää ihan normaalia nojailua ja vähän enemmänkin.
Hae tollainen
https://www.k-rauta.fi/tuote/jaahdytyslaite-midea-portasplit-35-kw-siir…
Ei mikään ulosputkipasko vempain.
Yhdessäkään asunnossa ei nouse lämpötila noin korkealle jos älyää pitää verhot kiinni ja yöksi ikkunat auki. Moni asuu asunnossa jossa ei edes ole parveketta, silti pärjäävät. Esim minun mummoni asui, piti verhoja kiinni auringonpaisteella asui ylimmässä kerroksessa
Siinäpä kesäkeidasta kerrakseen. Ja nyt sitten on myös tupakoitava sisätiloissa, hah
Vierailija kirjoitti:
Lähi-Tapiola asetti 70:n kiinteistön lasikaideparvekkeet käyttökieltoon – kohteita myös Tampereella
Kohteita on muun muassa Helsingissä, Vantaalla, Espoossa, Tampereella, Turussa, Oulussa, Lahdessa, Kuopiossa ja Jyväskylässä.
Aamulehti
No olen ihmetellyt noita taloja joissa on lasiset parvekkeet, ilman mitään kaidetta.
Rikot kieltoa ja hyppäät sieltä parvekkeelta alas. Kaikki nauraa sulle.