Tiistaina hyväksyttiin laki joka johtaa verojen kasvuun erityisesti sosiaali- ja terveydenhoitokulujen kasvu räjähtää käsiin
Alkoholinhaitat lähtivät kasvuun, suomalaisten sairaudet kasvuun, koska 80 % sairauksista johtuu suorasti tai epäsuorasti alkoholinkäytöstä.
Kuinka näin tyhmästi on voitu päättää, kun muutenkin SOSTE-menot ovat massiiviset.
Kommentit (5)
Ne kuolee viinaan, totta, mutta ainakin maksavat alkoholiveroina alkoholidementiaansa, kirroosiaan ja syöpää. Totta, olet oikeassa ett toi laki tulee kalliiksi.
Enpä usko että vaikuttaa omaani ja tuttavapiiriini mitenkään. En usko että kukaan meistä tilaa viinaksia ikinä kotiin. Osataan mennä nukkumaan vaikka pöydällä on vajaa pullo.
Ongelmakäyttäjät ovat aina hankkineet viinansa jostain, pimeitä pulloja tai ennakkoon riittävä lasti.
Ennen kaikkea tuo antaa signaalin ja "siunauksen" että juokaa , syökää ja homoilkaa.
Jotkut sitten ottavat neuvosta vaarin omaksi turmiokseen.
Jank jank