Parveke Vantaalla käyttökiellossa ja asteet nousee kämpässä + 30 C
Propelleista ei apua.
Töissä pitäis jaksaa käydä.
Joskus auttoi parvekkeella nukkuminen mutta se on nyt ehdottomasti kielletty.
Ja tiedän et ens viikolla voi olla sisällä +35 C...
Kamalaa :(
Kommentit (50)
Ei siitä parvekkeesta ole mitään iloa silloin kun ulkona on kuuma. Hanki siirrettävä ilmastointilaite. Ei maksa paljon, ja saat kotiisi sellaisen lämpötilan kuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä joku näkee, jos sä matalana ryömit sinne koisimaan. Et vaan nojaile kaiteeseen, jos nyt niiden takia on käyttökiellossa.
Näkyy pitkälle koska se on lasia. Vastapäisessä talossa seurataan sitä "salaa" ryömimistä.
Meinaatko että soittavat poliisit?
Saa nähdä milloin ne helteet tulee tänne Tampereelle. Meillä ilmalämpöpumppu mutta kertaakaan ei ole vielä viilennetty. Ei ole kuuma kämpässä. Viime kesänä oli toisin eli hellettä riitti.
Vierailija kirjoitti:
Rikot kieltoa ja hyppäät sieltä parvekkeelta alas. Kaikki nauraa sulle.
Tuollaista se on DEMARIHELVETISSÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siellä Vantaalla on kaikki asiat päin vttua?
Kun ei sinne muuttaneet savolaiset osaa olla rysähtämättä kännissä kaiteen läpi alas. Normaali ihminenhän ei nojaile lasikaiteeseen mutta tämä pudonnut todellakin rymysi sinne naapurin mukaan.
Kyllä minä ja kaikki mun tuntemat ihmiset on tähän asti nojailleet lasiseiniin/kaiteisiiin koska ideana oli että ne on kestäviä, eivät ne muuten voisi olla parvekkeen seinät.
Jos niissä olisi ollut joku riski, ei sellaisia olisi rakennettu. Onhan kävelysiltojakin tehty lasista. Nyt tiedämme paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miten siellä Vantaalla on kaikki asiat päin vttua?
Siellä on DEMAROINTI päivän sana se johtaa nähdynkaltaisiin oloihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä joku näkee, jos sä matalana ryömit sinne koisimaan. Et vaan nojaile kaiteeseen, jos nyt niiden takia on käyttökiellossa.
Näkyy pitkälle koska se on lasia. Vastapäisessä talossa seurataan sitä "salaa" ryömimistä.
Meinaatko että soittavat poliisit?
Poliisit, kyllä, mahdollisesti. Securitas myös tullee kyseeseen riippuen onko sopimusta.
Lisäksi ehkä häätö kämpästä.
Ryömimisestä saa hyvin videonkin todisteeksi kuvattua ja lähetettyä vuokranantajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä joku näkee, jos sä matalana ryömit sinne koisimaan. Et vaan nojaile kaiteeseen, jos nyt niiden takia on käyttökiellossa.
Näkyy pitkälle koska se on lasia. Vastapäisessä talossa seurataan sitä "salaa" ryömimistä.
No en mä ainkaan nukkuisi partsilla, jossa ei mitään näköestettä, vaikka olisi sallittua. Taidat ap kusettaa.
Mitä jos vaan avaat oven ja nukut siinä sisäpuolella avoimen oven edessä. Sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä joku näkee, jos sä matalana ryömit sinne koisimaan. Et vaan nojaile kaiteeseen, jos nyt niiden takia on käyttökiellossa.
Näkyy pitkälle koska se on lasia. Vastapäisessä talossa seurataan sitä "salaa" ryömimistä.
Meinaatko että soittavat poliisit?
Poliisit, kyllä, mahdollisesti. Securitas myös tullee kyseeseen riippuen onko sopimusta.
Lisäksi ehkä häätö kämpästä.
Ryömimisestä saa hyvin videonkin todisteeksi kuvattua ja lähetettyä vuokranantajalle.
Kuka tuomiosta jaksaa tehdä?
Mitäs kasvit, nehän kuolee sinne, jos ei pääse kastelemaan?