Naapuri ruiskii rikkaruohomyrkkyjä meidän tontille ?
Näin kuinka naapuri kävi ruiskimassa Rounduppia tms meidän tontilla kasvavien puiden ja pensaiden juurille.
Miten tähän pitäisi suhtautua ? Miten sinä reagoisit ?
Oli siis pari metriä meidän tontin puolella.
Kommentit (21)
Minä ruiskin naapurin puolelle letkustani jotain ihan vallan muuta:)
Onko jotain vinkkejä miten tällaisen saa loppumaan ?
Eihän se ole ok. Menisin kysymään naapurilta, että huomasiko hän laittaneensa myrkkyä myös minun pihalle. Ja sanoisin, että se ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole ok. Menisin kysymään naapurilta, että huomasiko hän laittaneensa myrkkyä myös minun pihalle. Ja sanoisin, että se ei ole ok.
Ei tarvitse kysyä. Tiedetään molemmat ihan millilleen missä se raja menee.
Meillä samanlainen naapuri. Ensiksi juttelin naapurin kanssa asiasta ja käytiin katsomassa rajamerkit. Asia toistui. Uusi keskustelu. Asia toistui. Rikosilmoitus. Asia ei toistunut enää.
Pitäisi varmaan rakentaa joku umpilauta-aita rajalle ja katsoa ettei naaprui pääse mistään raosta tontille.
En tajua mitä tuon ihmisen päässä oikein liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä samanlainen naapuri. Ensiksi juttelin naapurin kanssa asiasta ja käytiin katsomassa rajamerkit. Asia toistui. Uusi keskustelu. Asia toistui. Rikosilmoitus. Asia ei toistunut enää.
Mikä oli rikosilmopituksen nimike ? luvaton tunkeutuminen toisen tontille vai toisen omaisuuden vahingoittaminen ?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan rakentaa joku umpilauta-aita rajalle ja katsoa ettei naaprui pääse mistään raosta tontille.
Umpilauta-aita n. 160 cm olis ehdottomasti parempi, kuin nämä orapihlaja-aidat
Kotirauhan häirintä riittää rikokseksi kun se on toistuvaa ja kiellot eivät tehoa.
Tontin rajalle riistakamera ja video poliisille.
Pistä turpaan, niin minä tekisin.
Onko muuten ihan järkevän oloinen naapuri? Ehkäpä tarkoitti hyvää?
Onko ne myrkytetyt pusikot kenties vieraslajia, jotka sinun pitäisi muutenkin poistaa koska olet sen kiinteistön omistaja?
Tutustu aiheeseen vieraslaji.fi sivustolla.
Toki kotirauhan piiriin ei saa tulla edes hyvissä aikeissa ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä samanlainen naapuri. Ensiksi juttelin naapurin kanssa asiasta ja käytiin katsomassa rajamerkit. Asia toistui. Uusi keskustelu. Asia toistui. Rikosilmoitus. Asia ei toistunut enää.
Mikä oli rikosilmopituksen nimike ? luvaton tunkeutuminen toisen tontille vai toisen omaisuuden vahingoittaminen ?
Toisen omaisuuden luvaton haltuunotto.
Vierailija kirjoitti:
Pistä turpaan, niin minä tekisin.
Ei väkivaltaa missään tapauksessa, sitä on jo maailmassa liikaa.
Sulla on suu ja sanat, miksi et joku päivä kysyisi häneltä..heiltä, mikä on homman nimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä turpaan, niin minä tekisin.
Ei väkivaltaa missään tapauksessa, sitä on jo maailmassa liikaa.
Väkivaltaa ei voi koskaan olla liikaa.
Juurille? Kaivoiko ne oikein ensin esiin?
Ja paljaille juurille sen laittaminen ei vaikuta, se tulee laittaa lehdille.
Asiasta toiseen, voihan olla että ap:n tontilla kasvaa haitallista vieraslajia jota useista pyynnöistä huolimatta ei ole poistettu ja nyt se on leviämässä naapurustoon. Siksi myrkytys.
Onko ihan ok ?