Lue keskustelun säännöt.
Naapuri ruiskii rikkaruohomyrkkyjä meidän tontille ?
26.06.2026 |
Näin kuinka naapuri kävi ruiskimassa Rounduppia tms meidän tontilla kasvavien puiden ja pensaiden juurille.
Miten tähän pitäisi suhtautua ? Miten sinä reagoisit ?
Oli siis pari metriä meidän tontin puolella.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän tuo vielä mitään, mutta kun meidän naapuri tumputta rajapensasaidassamme ja ruiskii sitten ruskoliljojemme kukintoihin :( YÄK !