Lue keskustelun säännöt.
Miksi roikut vauvalaudalla näin aurinkoisena kesäpäivänä?
26.06.2026 |
Mikset ole ulkona nauttimassa Suomen lyhyestä kesästä?
Kommentit (23)
Menen pian hetkeksi pihalle puuhailemaan yrttitarhaan.
En ole pitkään, koska en ole kuuman kesän fani. Onneksi pihalla on varjoisia paikkoja, joissa voi olla paisteteelta suojassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei oo töitä (valmistuin just onneksi), kaverit asuu muualla ja on töissä.
Koska en kehtaa paskantaa ulkona ok-taloni tontille, tulin sisälle ja lautailen vessanpöntöltä käsin.