Miksi roikut vauvalaudalla näin aurinkoisena kesäpäivänä?
Mikset ole ulkona nauttimassa Suomen lyhyestä kesästä?
Kommentit (23)
Minä olen ulkona nauttimassa kesästä. Täällä voi ihan hyvin selailla vauvista.
Miten siitä kuuluu nauttia? Eikö riitä, että istuu pihalla, selailee pöllöpalstaa ja kuuntelee lintujen laulua?
Juuri tulin kahden tunnin lenkiltä. Upean kaunis päivä
Sinähän et määrää meidän muiden puolesta missä ja miten Suomen kesästä tulee nauttia.
Esim. minulla leukemiahoito altistaa ihosyövälle, joten lähden ulos vasta illan tullen, sitten kun UV-indeksi on taas alle 3.
Ei ole kesän suorittamispakkoa enää nykyään. Voin hyvin olla joskus aurinkoisena päivänäkin sisällä. Tänään on myöhemmin kesäjuhlat, niin nyt otan rauhallisen aamupäivän.
Matkustuspäivä. Uutiset ehdin jo selata.
Miten ap itse täällä on jos täällä hengailua niin pahana pitää?
Odottelen että tuo kuski lähtee mua kuskaamaan avaimen palautukseen ja sitten kampaajalle. On just syömässä ja sitten vasta pääsemme lähtemään. Nyt ei jouda ulkoilemaan.
Kävin jo kaupungilla. Pieni lepohetki, kohta kahvit ja taas liikkeelle.
Opiskelen eli kirjoitan kahta esseetä. Kohta menen kyllä pihatöihin.
Mittari näytti 16 astetta mutta tuntui kovin lämpimältä aurinkoisella kadulla jo yhdeksän aikaan.
Istuskelen tässä puun varjossa kalliolla mieheni kanssa ja katselen merelle. Miehellä on työkone mukana, minä selailen nettiä. Eväitä mukana.
Joka päivä aurinko paistaa, mutta tänäänkään ei vielä ole näyttäytynyt pilvien takaa.
Jalka muljahti ja lääkäri määräsi 4 päivän liikkumattomuuden. Tylsää on, mutta sattuu niin lujaa, että pakko olla paikallaan.
Miksi SINÄ roikut?