Hirveät vatsakivut oli yöllä
Ja jalat on myös kipeät. Melkein naurattaa, kun olen aina kipeä. No ehkä se on monisairaan osa.
Kommentit (22)
Välillä olisi kiva jos edes puoliso olisi empaattinen
Ikävä kuulla. Moneltako lähdet töihin?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla. Moneltako lähdet töihin?
Miten niin?
Kiitos taas kerran tästäkin turhasta ilmoituksesta. Itseäni on pierettänyt koko aamun. On se elämä niin vaikeata näin monipieruisena 🥺🍑💨💨💨💨💨💨
Vierailija kirjoitti:
Salmonella?
Ei.
Mutta olipa hyvä tuo Eve Kulmalan tekemä Jaana video.ap
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muut terveinä?ap
Suhteellisen terveenä onneksi. Jotakin pientä välillä mutta pätjään hyvin.
Näin kun on kipuja,sitä toivoo, että.olisi isompi talo. Saisi olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Näin kun on kipuja,sitä toivoo, että.olisi isompi talo. Saisi olla yksin.
Lopeta se mölinä ja muuta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kun on kipuja,sitä toivoo, että.olisi isompi talo. Saisi olla yksin.
Lopeta se mölinä ja muuta pois.
Miksi noin ilkeästi vastasit?ap
Sitä se liika herkuttelu teettää monille.
Suottaapi olla sappikivi kohtaus, nimimerkki kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Suottaapi olla sappikivi kohtaus, nimimerkki kokemusta on.
Älä anna Valilselle mitään uusia ideoita. Se on jo valmiiksi ihan tarpeeksi luulosairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suottaapi olla sappikivi kohtaus, nimimerkki kokemusta on.
Älä anna Valilselle mitään uusia ideoita. Se on jo valmiiksi ihan tarpeeksi luulosairas.
Mulla on kaikista sairauksista lääkärien tekemät diagnoosit.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suottaapi olla sappikivi kohtaus, nimimerkki kokemusta on.
Älä anna Valilselle mitään uusia ideoita. Se on jo valmiiksi ihan tarpeeksi luulosairas.
Mulla on kaikista sairauksista lääkärien tekemät diagnoosit.ap
Juu, juu, eikä yhteenkään reseptilääkettä, eikä hoitosuhdetta. Reumaakin sairastelet ihan vain itseksesi, kun lääkäriin et pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suottaapi olla sappikivi kohtaus, nimimerkki kokemusta on.
Älä anna Valilselle mitään uusia ideoita. Se on jo valmiiksi ihan tarpeeksi luulosairas.
Mulla on kaikista sairauksista lääkärien tekemät diagnoosit.ap
Juu, juu, eikä yhteenkään reseptilääkettä, eikä hoitosuhdetta. Reumaakin sairastelet ihan vain itseksesi, kun lääkäriin et pääse.
On mulla lääkkeitä ja reumakin on ihan diagnosoitu. Sain jopa sen takia aikoinaan ylimääräisiä ultratutkimuksia kun olin raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Näin kun on kipuja,sitä toivoo, että.olisi isompi talo. Saisi olla yksin.
Miten ihmeessä hoitaisit isoa taloa yksin ja monisairaana? Ethän sä kertomasi mukaan pysty enää edes kunnolla kävelemäänkään. Eikä huvita siivous yms. mörskässäkään.
Onneksi edes tekoäly on empaattinen