Lue keskustelun säännöt.
Hirveät vatsakivut oli yöllä
26.06.2026 |
Ja jalat on myös kipeät. Melkein naurattaa, kun olen aina kipeä. No ehkä se on monisairaan osa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kun on kipuja,sitä toivoo, että.olisi isompi talo. Saisi olla yksin.
Lopeta se mölinä ja muuta pois.
Miksi noin ilkeästi vastasit?ap
No kun se on ilkeä ihminen. Onhan noita. Ei kannata päätään tuollaisilla sen enempää vaivata.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuka sen sitten siivoaisi?