Uskaltaisitko Wolt-kuskina kieltäytyä luovuttamasta alkoholia humalaiselle?
Kommentit (53)
Kuuluuko esim kuljetetut ja maksetut viinat Woltin "kuriirin" valvonta piiriin.
Tällä hetkellä vastuu on kaupalla, joka alkoholia myy. Siksi myyjiä koulutetaan. Siirtyykö vastuu nyt yksittäiselle Wolt-kuskille? Mikä on kaupan vastuu, vai onko sitä enää?
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä vastuu on kaupalla, joka alkoholia myy. Siksi myyjiä koulutetaan. Siirtyykö vastuu nyt yksittäiselle Wolt-kuskille? Mikä on kaupan vastuu, vai onko sitä enää?
Riskit siirretään sille kuskiparalle, joka ei ole työsuhteessa, vaan yrittäjän asemassa. Voidaan sitten miettiä, vaikka työluvan peruminen rangaistaistukseksi, jos jotain väärinkäytöksiä ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex oli tuurijuoppo. Veti viikon rännin ja lopulta oli niin heikossa hapessa, ettei pystynyt fillaroimaan kalja hakuun ja tuuri loppui siihen. Jos silloin olisi ollut kaljaa woltattavissa, niin halleluja. Ei olisi ollut yhtään selvää (vähänkään) hetkeä ryyppäämisen välissä. Joutui aina toipumaan kuitenkin hakukuntoon välillä.
Mun exällä sama. Eikä siitä nähnyt, että otettu on, viikon rännin jälkeen muita merkkejä ei ollut kuin sänki, näytti freesiltä. Mutta joutui hakemaan kaljansa matkan päästä, niin piti toipua jaloilleen kuitenkin.
En ole nee keri, joten en joudu tuollaiseen tilanteeseen.
Koska tilauksen ja toimituksen välille suunnitellaan viivettä, ostaja tuskin on enää humalassa.
En ja sehän on vaan yksi idiootti suomalainen, tyypillinen juoppo sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan idioottimaista antaa tuollaista vastuuta yksittäiselle kuljettajaparalle. Juopoille ei pidä kantaa viinaa kotiin. Lapset tulevat kärsimään tästä, koska he ovat juoppojen vanhenpiensa armoilla. Voisi ainakin kellonaikarajat olla.
Lasten lisäksi uudistuksen seurauksista kärsii lasten lisäksi myös alkoholistin puoliso. Ehkä näin saadaan perheitä hajoamaan nopeutetusti.
Onneksi Tupakkaa ei saa kotiinkuljetuksena. Ajatella että joku voisi Kahvin kanssa polttaa illalla Tupakan!!!!
Viinaa toki täytyy saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan idioottimaista antaa tuollaista vastuuta yksittäiselle kuljettajaparalle. Juopoille ei pidä kantaa viinaa kotiin. Lapset tulevat kärsimään tästä, koska he ovat juoppojen vanhenpiensa armoilla. Voisi ainakin kellonaikarajat olla.
Lasten lisäksi uudistuksen seurauksista kärsii lasten lisäksi myös alkoholistin puoliso. Ehkä näin saadaan perheitä hajoamaan nopeutetusti.
Onneksi Tupakkaa ei saa kotiinkuljetuksena. Ajatella että joku voisi Kahvin kanssa polttaa illalla Tupakan!!!!
Viinaa toki täytyy saada.
Ei nykyään enää tupakoida.
Enpä tosiaan riskeeraisi omaa turvallisuuttani ja ala tappelemaan jonkun juopon kanssa viinoista.
Nyt saa brokin juoda alkoa ilman että toinen bro näkee ja paheksuu.
Ne ovat kuitenkin jonkun lapsia, sisaruksia, puolisoja, vanhempia ehkä itsekin, ne juopotkin, vaikka eivät olekaan kunnossa.