Ihmiset täällä ovat hirveitä
Empatiakyvyttömiä, jotka kykenevät vain kiusaamiseen. Just saying.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Kun vastaat johonkin ketjuun, mieti sanoisitko samoin, jos kyseessä olisi sinulle rakas henkilö. Et ole oikeutettu kohtelemaan huonosti tuntemattomia ihmisiä. Et ole oikeutettu kiusaamaan etkä mollaamaan tuntemattomia etkä myöskään anonyymejä henkilöjä. Ap
Sanoisin täsmälleen samalla lailla tuollaisesta pakkomielteisestä spämmäämisestä ja vinkumisesta, joka kestänyt vuodesta toiseen, sen jälkeen, kun muutama korville veto ei ole saanut ruikuttajaa joko avun piiriin tai sitten maasta ulos!
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen, sukella ja ota syvään henkeä.
Oletko ihan pöllö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on paska ilman elämää oleva trolli, joka asuu palstalla.
Itse antaa joka kerran aihetta. Pakko sen turpa on on tukkia.
Tietää itsekin että kaikki sen tunnistaa vaikka mitä yrittää leikkiä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vessaan imemään lörsöttävää persvittuas emakko.
Olen kylläkin mies. Selkeästi eksynyt väärään paikkaan. Kunnialliset miehet eivät hauku naisia. Eivätkä myöskään kunnialliset naiset.
Kunnialliset miehet 😂
Sinä et määrittele mikä on kunniallinen mies, emakko.
Hyvää yötä rakas erakkoni a bimp🤗